The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Just kaadoin puolikkaan jallupullon viemäriin ja totesin, että toi saa olla tossa.

Mut viinaa ei turhaan kutsuta miestä väkevämmäksi.

Jos se on otteensa ottanut niin se on ikuinen niskalenkki.
Siitä niskalenkistä voi pyristellä irti ja olla väkevämpi. Mun mies teki sen. Ei alkoholia tippaakaan pariin vuoteen ja toivottavasti ei koskaan enää otakkaan,ees sitä tippaa.
 
Yhden homman saralta pukkaa pulkkaa ja pakettia(y), onneksi puuhaa riittaa kotioloissakin eli mielta virkeena vaan :)

Nyt en laitakaan kahvia - yok! - vaan teeta ja siirtynen sitten nopeasti takapiruilemaan keittiosta kasin. Hataseltaan ehdin nakemaan kahden ipanan nassut ja kommentti oli tylya mutta niin tuttua: karmee nalka paallansa!! Jotain hyvaa ja akkia!!

:D - sillalailla. Jaakkotar Vitosta taitaa kutsua....!
 
Mikäs se on sellainen, kun matot rullataan lattialta pois ja pyykkikone soi? A) kevätsiivous B) oksutauti

Juu, lapsella erittäin raju vatsatauti. Oman olon kehitystä tässä seurailen. Taudin kuvaan kuuluu kova päänsärky ja kuumekin.
Oi eika! Nyt vain tomakkaa vaistelya, jotta ei suhun eika misteriinkaan tarttuis....eli tolu kunniaan ja kasidesi(y)!

Tsemppia koko poppoolle ja pienelle pikaista tervehtymista *halaa*
 
Mun pitää lopettaa ryyppääminen.
Enköhän mä sen jo osaa?

Siis lopettaminen kokonaan just nyt.
Muu ei voi toimia.
No JEES :)!!

Tassa on semmonen viesti jota tyksin ja isosti! Turhan monta hyvaa miesta on mennyt viinalle...se on vain kotiin pain ja suurenmoisesti, kun loytaa korkin ja osaa sita myos oikein kayttaakin :)

Tukijoukkoja ja tsemppihenkea saat pilvin pimein ainakin ketjulaisista :), jos ja kun kaipaat. Ja vahva on se mies joka osaa pullolle ja sen hengelle sanoa EI eli - vareja ja elamaa kohti, AaKoo, vareja ja elamaa :) <3!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Siitä niskalenkistä voi pyristellä irti ja olla väkevämpi. Mun mies teki sen. Ei alkoholia tippaakaan pariin vuoteen ja toivottavasti ei koskaan enää otakkaan,ees sitä tippaa.
Hieno paatos, onnittelut miehellesi - ja teille kummallekin oikeestaan :)

Viina on - kuten monesti sanottu - viisasten juomaa. Pitaa osata tietaa ne rajansa ja ,vallankin sitten jos tarvista on, tunnustaa ja hyvaksyakin heikkoutensa.

Elama maistuu hyvalta ilman ylimaaraisia nostatuksia. Eika vetta vakevampi saa niita murheitaan ja surujaan havitetyksi mihinkaan, painvastoin. Hyvassa seurassa ja iloisissa tilanteissa voi nostaa kuplivaa - siihen kelpaa hyvin alkoholitonkin vaihtoehto :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Päivää :)
Kahvia & jäätelöä& mansikkarahka

Hopeatoffeelle halaus,yritähä jaksaa lapsen oksutaudin kanssa ja lapselle pikaista parantumista.

Freezecat on vaan oma iloinen hepsankeikka eikä rupia vakavaksi yrmeilijäksi :eek::barefoot::LOL: kenenkään takia.
Ihana oot, Kais :)! Vai tassa viela hepsankeikka :D....mutta joo, ma kuulema - tiia sitten miten tommonenkin lausahdus pitas ottaa ja tulkita:cautious: - osaan mennen tullen ja palatessa peitota markkinahevosen:alien::D...


...mista tulikin heti mieleen korvamatoseksi hoilotuksen patka:....kun mina vien sen markkinoille, niin hevosetkin nauraa....!!

:D
 
Se oli miehelle pakko,sai valita uuden sairaallareissun kovien kipujen kera tai pahimmillaan ruumishuoneen tai elämän ilman alkoholia ja mun kanssa. Valinta oli selvä.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Ihana oot, Kais :)! Vai tassa viela hepsankeikka :D....mutta joo, ma kuulema - tiia sitten miten tommonenkin lausahdus pitas ottaa ja tulkita:cautious: - osaan mennen tullen ja palatessa peitota markkinahevosen:alien::D...


...mista tulikin heti mieleen korvamatoseksi hoilotuksen patka:....kun mina vien sen markkinoille, niin hevosetkin nauraa....!!

:D
Se hepsankeikka oli hyvällä sanottu :D ihana tollanen iloinen ja muikee immeinen.:D:LOL:
 
Jep,niin oli ja molemmat ollaan onnellisia siitä valinnasta. :love:
Mulla se valinta tuli tänään.
Niinsanotusti kilsat täynnä vaikka lääkäri ei määrääkään.

Totesin vaan, että osaan vetää viinaa jo niin hyvin, että minun ei enää tarvitse harjoitella.
Sit kaadoin puolikkaan jallun viemäriin.

Sit painuin kauppaan ja ostin makkaraa, suolakurkkua ja hapankaalia.

Sit toivon, että edessä on elämä ilman viinaa.
 
Mulla se valinta tuli tänään.
Niinsanotusti kilsat täynnä vaikka lääkäri ei määrääkään.

Totesin vaan, että osaan vetää viinaa jo niin hyvin, että minun ei enää tarvitse harjoitella.
Sit kaadoin puolikkaan jallun viemäriin.

Sit painuin kauppaan ja ostin makkaraa, suolakurkkua ja hapankaalia.

Sit toivon, että edessä on elämä ilman viinaa.
Mäkin jätän tänään saunaolusen väliin. Eilen meni ainakin neljä liikaa. :sick:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mulla se valinta tuli tänään.
Niinsanotusti kilsat täynnä vaikka lääkäri ei määrääkään.

Totesin vaan, että osaan vetää viinaa jo niin hyvin, että minun ei enää tarvitse harjoitella.
Sit kaadoin puolikkaan jallun viemäriin.

Sit painuin kauppaan ja ostin makkaraa, suolakurkkua ja hapankaalia.

Sit toivon, että edessä on elämä ilman viinaa.
Voimia ja tsemppiä elämään ilman viinaa. (y) Se on hyvä päätös,joskus voi tulla vaikeita hetkiä,mutta periksi ei passaa antaa.
 
Mulla se valinta tuli tänään.
Niinsanotusti kilsat täynnä vaikka lääkäri ei määrääkään.

Totesin vaan, että osaan vetää viinaa jo niin hyvin, että minun ei enää tarvitse harjoitella.
Sit kaadoin puolikkaan jallun viemäriin.

Sit painuin kauppaan ja ostin makkaraa, suolakurkkua ja hapankaalia.

Sit toivon, että edessä on elämä ilman viinaa.
Pienin askelin, AaKoo :). Hetki kerrallaan eteenpain eika yhtaan enempaa.

Se on juuri sopivasti :)

..ja apuja on hyva kayttaa hyodyksi ja avuksi. On vain viisautta pyytaa :).

Siis oikeesti...oikeesti!!! Toi on niin hieno juttu, mies!! Iso, mahti paatos! Ja meita on tassa monta, jotka on valmiita nostamaan tsemppihenkea ja taistelutahtoa :). Vitsi voo - nyt rutistan sua ja kunnolla *halaaruttaa lampimasti* :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä