Relaatio 110

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
nyt ihan totaalisen jumissa joka ruudussa.
Tanssi ruudussa eniten tyhjää.
Tanssi 6 ylös
Es.. 14, 10 ja 11+7+7
Val.. 10

Jos näitä vaikka aluksi.
Jos nyt oikein ymmärsin, mitä tarkoitat tuolla ensimmäisellä, niin se on sellanen kengillä naputeltava tanssi.
Es.. 10 spektaakkelimainen laulukilpailu, 14 puuttuu multakin ja 11+7+7 tulee aika lailla viereisen ruudun vastasanasta suoraan. Ilman vastasanaa todella hankala.

Itse kaipaisin alhaalla pu vasemmalle lähtevää 13, joka yhdistyy öljyvärimaalaukseen.
 
vierailija
Jos nyt oikein ymmärsin, mitä tarkoitat tuolla ensimmäisellä, niin se on sellanen kengillä naputeltava tanssi.
Es.. 10 spektaakkelimainen laulukilpailu, 14 puuttuu multakin ja 11+7+7 tulee aika lailla viereisen ruudun vastasanasta suoraan. Ilman vastasanaa todella hankala.

Itse kaipaisin alhaalla pu vasemmalle lähtevää 13, joka yhdistyy öljyvärimaalaukseen.
Pu 13 > colorfull, vailla sanaa Va suoraan oikealle hieman yläviistoon 10
 
Nicitus
Jos nyt oikein ymmärsin, mitä tarkoitat tuolla ensimmäisellä, niin se on sellanen kengillä naputeltava tanssi.
Es.. 10 spektaakkelimainen laulukilpailu, 14 puuttuu multakin ja 11+7+7 tulee aika lailla viereisen ruudun vastasanasta suoraan. Ilman vastasanaa todella hankala.

Itse kaipaisin alhaalla pu vasemmalle lähtevää 13, joka yhdistyy öljyvärimaalaukseen.
Kiitos, tuli siihen vähän täytettä.
Es..14 on yleisnimitys sille mitä tuossa spektaakkelissa on, loppuu tuohon es..

Tuleeko se vastasana 11+7+7 tuosta Ta..7+5. Olisko siihen mitää vihjettä.
 
vierailija
Kangasvärit tunkevat ulos korvista ja ahdistus on suuri. Kankaanvärjäys-ruudun Kapa 14 ammottaa tyhjyyttään. Kaikki vastasanatkin ovat tiedossa. Ei vaan ota onnistuakseen. Kaikkivoipa vinkkaaja, ole kiltti ja armahda.
 
vierailija
ja unohdin äskeiseen lisätä avunpyynnön, minulla puuttuu alareunan ka vastasanat 8 sekä 12, sekä oikeanyläreunan ki.. vastasana 4+4, jos niihin saisi apua
Ka 8 ja 12: Googlaa Ka, valitse Wikipedian ja kirkon lyhenteet yhdistävä sivusto. 12 on punainen ja 8 vihreä.
Ki 4+4 Ensimmäinen osa: Ensimmäinen sävel+auringonjumala, toinen osa ei-vanha saksalainen.
 

Yhteistyössä