vierailija
Kehno, ei tärppääMyös mausteseos
Kehno, ei tärppääMyös mausteseos
Vähän erikoisemmin ilmaistu. Verbi ja millaisena tehdään?Saisiko apuja nahkatyö ruudun 5+11 vasen yläviisto. Vastasanat on, mutta mikään ei tunnu sopivan tuohon
Chroma key wikiin, toinen kappale.Kehno, ei tärppää
Tähän olisi kiva saada apuja, on joko liian helppo tai liian vaikea.Kankaanvärjäys-ruudun He Ta oikea alas 14 ei avaudu millään. Ystävälliselle vinkkaajalle luvassa vinkkipalkkio, mikäli vain tavaraa riittää.
pe 5 alas > in englishAloitusruudussa eli tilkkutyössä olisi vielä paljon täyttämättömiä ruutuja ja totaalijumi iski. Saisiko seuraaviin apuja
ka 10 oikealle alaviistoon
titä 12 alas
pe 5 alas
Kiitti. En tajunnutkaan vaihtaa kieltä.pe 5 alas > in english
Yhdyssana, jossa on alussa yhdistelmä.Taidegrafiikka ruudussa pääsanasta 20-sanaiseen vasemmalle kaivattaisiin vinkkiä
Onko mahdollista saada vielä jotain raukalankavinkkiä?Yhdyssana, jossa on alussa yhdistelmä.
Katso netin ristikkosivuilta yhdistelmän eri vastineet, 11-kirjaiminen. Loppuun wikitä peirianneg ja katso suomenkielinen vastine.Onko mahdollista saada vielä jotain raukalankavinkkiä?
Katso netin ristikkosivuilta yhdistelmän eri vastineet, 11-kirjaiminen. Loppuun wikitä peirianneg ja katso suomenkielinen vastine.
titä alas 12 wikistä löytyy, eräs titä:n osaAloitusruudussa eli tilkkutyössä olisi vielä paljon täyttämättömiä ruutuja ja totaalijumi iski. Saisiko seuraaviin apuja
ka 10 oikealle alaviistoon
titä 12 alas
pe 5 alas
En voi antaa vihjettä kysymääsi sanaan, erittäin hankala vihjata. Sana löytyy Värioppi-ruudun vastasanoilla varsin vaivattomasti. Onnea etsintään.Olisko jollain apuja Valokuvaus-ruutuun vasemmalle 17 (yhdistyy myös värioppi-ruutuun)
Varmaan etsin jotenkin väärin sitten, oon uhrannut tohon jo tuntikausia. Kaikki vastasanat on selvillä, kun molemmat ruudut muuten valmiit..En voi antaa vihjettä kysymääsi sanaan, erittäin hankala vihjata. Sana löytyy Värioppi-ruudun vastasanoilla varsin vaivattomasti. Onnea etsintään.
Lyhyemmän vastasanan pidemmästä vastasanasta suoritetaan oikeanpuoleisen ruudun teeman mukainen toiminta. Mistä on kysymys?Varmaan etsin jotenkin väärin sitten, oon uhrannut tohon jo tuntikausia. Kaikki vastasanat on selvillä, kun molemmat ruudut muuten valmiit..
Laita googleen vastasana ja tämän loppuosa. Eiköhän se sillä selviä. Eräs tutkimus joka tehdään sille vastasanalle.Varmaan etsin jotenkin väärin sitten, oon uhrannut tohon jo tuntikausia. Kaikki vastasanat on selvillä, kun molemmat ruudut muuten valmiit..
Sama juttu mulla, onko tää sairaus?. Väriopista puuttuu vain tämä. Mutta valokuvaukseen ottaisin mielelläni apua: pääsanasta ylös 15, ja sen jatko oikealle 14, lisäksi pääsanasta vasemmalle 18 (vastasanat on)Varmaan etsin jotenkin väärin sitten, oon uhrannut tohon jo tuntikausia. Kaikki vastasanat on selvillä, kun molemmat ruudut muuten valmiit..
Kiitos, kiitos, KIITOS! Elämäni on jälleen hyvää!Laita googleen vastasana ja tämän loppuosa. Eiköhän se sillä selviä. Eräs tutkimus joka tehdään sille vastasanalle.
Voin tarjota vinkkiä vasemmalle 18: Googlaa kaksiosainen vastasana, tutustu artikkeliin, tee havainto ja vertaa sitä yksiosaiseen vastasanaan.Sama juttu mulla, onko tää sairaus?. Väriopista puuttuu vain tämä. Mutta valokuvaukseen ottaisin mielelläni apua: pääsanasta ylös 15, ja sen jatko oikealle 14, lisäksi pääsanasta vasemmalle 18 (vastasanat on)