The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Sanon vaan että PAH! sädehoidoille.

Ensi viikolla alkavat jos saavat hoitosuunnitelman tehtyä. Mikä siinäkin muka niin pitkään ottaa. Ja luultavasti reilut kolme viikkoa pitää sit ravata joka ikinen arkipäivä säteilytykseen. Ois mulla muutakin tekemistä!

Ja lisäksi sit syöpien riski lisääntyy ja sydämeen tulee todennäköisesti jotain ongelmia ennen pitkää ja arpikudosta muodostunee keuhkoihin varmasti ja plaaplaaplaaplaaplaa. *mököttää*
 
Sanon vaan että PAH! sädehoidoille.

Ensi viikolla alkavat jos saavat hoitosuunnitelman tehtyä. Mikä siinäkin muka niin pitkään ottaa. Ja luultavasti reilut kolme viikkoa pitää sit ravata joka ikinen arkipäivä säteilytykseen. Ois mulla muutakin tekemistä!

Ja lisäksi sit syöpien riski lisääntyy ja sydämeen tulee todennäköisesti jotain ongelmia ennen pitkää ja arpikudosta muodostunee keuhkoihin varmasti ja plaaplaaplaaplaaplaa. *mököttää*
Halaus.
 
En mä kyllä jaksa kauaa mököttää. Pian lenkille, eiköhän paha tuuli katoa...

Kuukauden päästä koko koettelemuksen pitäisi olla ohi jo.

Ja me ostettiin uusi katiska. Lenkin päälle se veteen, sauna lämpeämään ja muutama sihijuoma ulkoilmassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja Kais
Sanon vaan että PAH! sädehoidoille.

Ensi viikolla alkavat jos saavat hoitosuunnitelman tehtyä. Mikä siinäkin muka niin pitkään ottaa. Ja luultavasti reilut kolme viikkoa pitää sit ravata joka ikinen arkipäivä säteilytykseen. Ois mulla muutakin tekemistä!

Ja lisäksi sit syöpien riski lisääntyy ja sydämeen tulee todennäköisesti jotain ongelmia ennen pitkää ja arpikudosta muodostunee keuhkoihin varmasti ja plaaplaaplaaplaaplaa. *mököttää*
Äläpäs neito mökötä!

Kun olet hoitoihin päässyt, niin ne tulevat ajallaan.

Minä täällä pidän jokaista peukkua ja peukkuvarvasta pystyssä, kunnes kerrot, että tauti on selätetty.
 
Asiankannattaja ruikuttaa part 27634

Mä tykkäsin ex- rouvakullastani ihan älyttömästi.
Mun puolestani asia oli ihan selvä. Sen kun ostetaan ne kiikkustuolit ja katsotaan kuistilla miten lapsenlapset kasvaa.

Mut sit tulikin ero.

Mikään koskaan ei ole sattunut noin lujaa, eikä tule sattumaan.

Siinä ei lähtenyt pelkästään matto alta vaan siinä lähti kaikki.
Jos tahdot nähdä miehen jota on lyöty isolla lekalla päähän ja lujaa niin voit katsoa kuvaani.

Ruikuti ruikuti.
 
Asiankannattajalle iso halaus. Mutta myös vinkki, että voi sitä hankkia uuden kumppanin jonka kanssa kiikkustuolissa katsella omien lastenlasten lisäksi toisenkin lapsenlapsia.

Tiedän kyllä, miltä tuntuu kun ei "sen oikean" kanssa yhteiselämä jatkukaan.

Elämä jatkuu silti!
 
Asiankannattaja ruikuttaa part 27634

Mä tykkäsin ex- rouvakullastani ihan älyttömästi.
Mun puolestani asia oli ihan selvä. Sen kun ostetaan ne kiikkustuolit ja katsotaan kuistilla miten lapsenlapset kasvaa.

Mut sit tulikin ero.

Mikään koskaan ei ole sattunut noin lujaa, eikä tule sattumaan.

Siinä ei lähtenyt pelkästään matto alta vaan siinä lähti kaikki.
Jos tahdot nähdä miehen jota on lyöty isolla lekalla päähän ja lujaa niin voit katsoa kuvaani.

Ruikuti ruikuti.
Halaus ja rutistus. Mä toivon että mä saan ton ukkoni kanssa vanhana istua kiikkutuolissa käsi kädessä. Vaan eihän sitä tiiä mitä elämä tuo,sullekkin ehkä viellä elämänkumppanin.
 
Paivaa ja morjens sulle :)!

Ma laitan hetimiten tulemaan hirveen pahat kahvit - jep, ma teen ne itelleni eli en osaa yhta kupillista tehda ja mukamas hyvaakin joten odotan etta sielta tulee ainakin parikolme kupillista ja joko laihialaista tai sitten vahaisenkin jarjen seisauttavaa litkua :D - ihan pikkiriikkinen hetki huilaamista ja sitten ipanoitten kasaamista kotiluolaan, jotta paasen vaapeloimaan heidat tahoillensa apinanraivoaan liennyttamaan :D

Aurinko paistaa mutta tuulee kylmasti, ihan kohtuullisen jees- fiiliksilla menen vaikka tassa taas on keikutettu venetta ja ravisteltu meikalaisen paakkosta, mika ei ollenkaan ole hyvasta:barefoot:

Ja kertokaapas etta mitenka sita mukaa oppii vastaanottamaan rinta rottingilla kehuja:notworthy::alien:? Mulla on isoakin isompi valuvika tuossa asiassa, kun...ei tommonen nyt vaan voi pitaa paikkaansa:barefoot:. Etta jotain osaisinkin.

Kun sitten heitan kaiken ihan laskiksi ja toopeilen jajajaja:notworthy:...tommonen kun on ihan hapatusta.

:D:p
 
Sanon vaan että PAH! sädehoidoille.

Ensi viikolla alkavat jos saavat hoitosuunnitelman tehtyä. Mikä siinäkin muka niin pitkään ottaa. Ja luultavasti reilut kolme viikkoa pitää sit ravata joka ikinen arkipäivä säteilytykseen. Ois mulla muutakin tekemistä!

Ja lisäksi sit syöpien riski lisääntyy ja sydämeen tulee todennäköisesti jotain ongelmia ennen pitkää ja arpikudosta muodostunee keuhkoihin varmasti ja plaaplaaplaaplaaplaa. *mököttää*
Ollos hilijaa siella ja ota horppy kalijaa :D:notworthy:....

Se on kuules vaan hyva juttu, etta laativat kunnon hoitosuunnitelmaa siella eli ottavat siina huomioon kaiken mahdollisen, jotta - se lopputulos on sitten se Paras Mahdollinen :)!

Ja - kolme viikkoa on hei lyhyt aika! Siita etta koko loppuelamas ajan oot tikissa <3

Muuhan ei ole eika tule edes mieleenkaan :) - joten terveytta ja pitkaa ikaa kohti!
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis ja Kais
Asiankannattaja ruikuttaa part 27634

Mä tykkäsin ex- rouvakullastani ihan älyttömästi.
Mun puolestani asia oli ihan selvä. Sen kun ostetaan ne kiikkustuolit ja katsotaan kuistilla miten lapsenlapset kasvaa.

Mut sit tulikin ero.

Mikään koskaan ei ole sattunut noin lujaa, eikä tule sattumaan.

Siinä ei lähtenyt pelkästään matto alta vaan siinä lähti kaikki.
Jos tahdot nähdä miehen jota on lyöty isolla lekalla päähän ja lujaa niin voit katsoa kuvaani.

Ruikuti ruikuti.
*halaaruttaan*

Ruikuta vaan kaikessa rauhassa. Koska tiiatko - se myos helpottaa, kun saa aaneen sanotuksi mielen paalla olevat asiat...

Ero on iso juttu. Sarkynyt sydan ei korjaannu nuin vain. Surutyolle on annettava aikansa. Mutta.

Ei siihen parane jaada makaamaan, vaan. Itselleen on annettava uutta tilaisuutta :). Toistan mokoma itteani tassa mutta - jokainen paiva tarjoaa mahdollisuutta heraamiseen ja havahtumiseen huomaamaan kuinka ihanaa tama elama kuitenkin on ja kuinka mahtavien tyyppien kanssa sita onkaan kulkemassa eteenpain :). Ja kuka tietaa - sehan se just onkin kun ei itse tieda(y) - milloin jalkojen alta jalleen vedetaan matto....hoksatakseen lilluvansa lampimassa ja kantavassa rakkauden purressa Pepin kanssa :).

Sita kohti AaKoo hyva - napasuuntaus kohti elamaa ja uusia kokemuksia :)!
 
:barefoot:

Ja kertokaapas etta mitenka sita mukaa oppii vastaanottamaan rinta rottingilla kehuja

:D:p
Sinulla on niin suuri sydän, että sinne mahtuu ja kuuluu roppakaupalla kehuja.
Kohteliaisuutta tässä maailmassa ei ole tarpeeksi.

Itse jokseenkin aina lähikaupalla käydessäni sanon jonkun kohteliaisuuden.
Harvoin tulee mitään takaisin mutta jokainen päivä milloin minua on tituleerattu "herrasmieheksi" on elämäni parhaita päiviä.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Hahaa :D..onneksi on taa ipanalauma tassa, mika tasan tarkkaan palauttaa ton pjarseeni maanpinnalle (y)!

Nain napsahti pjaisko aiti- titteli ja samalla tuli testattua ulko-oven kestavyytta....yks tuittupaa lahti kantapaat kipinaa sinkoillen kylille eli se siita "kommunikaatioyhteydesta"...eika mun etes tarvinnu sanoa kuin .."...ootko kattonu verm.."...oon ma nopee:)

No, eipa tassa - kouhottakoot ja selvittakoot asiansa tavalla jos toisella. Viimeistaan veikkaan naaman nakemista tossa paivallisen maissa....
 
Sinulla on niin suuri sydän, että sinne mahtuu ja kuuluu roppakaupalla kehuja.
Kohteliaisuutta tässä maailmassa ei ole tarpeeksi.

Itse jokseenkin aina lähikaupalla käydessäni sanon jonkun kohteliaisuuden.
Harvoin tulee mitään takaisin mutta jokainen päivä milloin minua on tituleerattu "herrasmieheksi" on elämäni parhaita päiviä.
:barefoot: - kiitos.

Mutta kun*kiemurtelee*....ma en tommoseen vaan taija ikinakoskaanmilloinkaan saada semmmosta oikeeta "suhdetta", lahestymis/suhtautumistapaa:notworthy:.

Kun. Se ei tunnu oikeelta. Mulle pitaa sanoo etta.."saakeli sun kanssa, sa taas sossit ja torvasit!!Joo, homma eteni mutta - et sitten hoksannut tommosta juttua saati tota nakokulmaa??!! Argh sun kanssas, Freeze!!!" - niin johan ois paaaljon helpompaa :D...toi ajaa niinkuin eteenpain, tai mulle ainakin antaa draivia.

Kun taas tammonen, etta on sanottu ja ylisanoja viljelty, niin....no, luimisteluksi se vain menee ja semmoseksi, etta "vedanpa tassa perunasakin paakkoseeni ja menen takamettaan kattomaan etta kuinka moneen puuhun tormaankaan...!":alien:

Jep. Ma olen hankala(y):X3:
 
:barefoot: - kiitos.

Mutta kun*kiemurtelee*....ma en tommoseen vaan taija ikinakoskaanmilloinkaan saada semmmosta oikeeta "suhdetta", lahestymis/suhtautumistapaa:notworthy:.

Kun. Se ei tunnu oikeelta. Mulle pitaa sanoo etta.."saakeli sun kanssa, sa taas sossit ja torvasit!!Joo, homma eteni mutta - et sitten hoksannut tommosta juttua saati tota nakokulmaa??!! Argh sun kanssas, Freeze!!!" - niin johan ois paaaljon helpompaa :D...toi ajaa niinkuin eteenpain, tai mulle ainakin antaa draivia.

Kun taas tammonen, etta on sanottu ja ylisanoja viljelty, niin....no, luimisteluksi se vain menee ja semmoseksi, etta "vedanpa tassa perunasakin paakkoseeni ja menen takamettaan kattomaan etta kuinka moneen puuhun tormaankaan...!":alien:

Jep. Ma olen hankala(y):X3:
Ylisanoja?

Mä pyrin viljelemään kohteliaisuutta kaikkialla ympärilläni, vaikka ei se ehkä nettikirjoittelussani näykään.

Olen myös kantanut teini- ikäisen pojan paljain jaloin pihalle pakkaseen hetkeksi miettimään kannattaako äitiä huoritella vai pyytää anteeksi.

Mun taloudessani rouvasihmistä ei huoraksi nimittele kukaan.
 
Ylisanoja?

Mä pyrin viljelemään kohteliaisuutta kaikkialla ympärilläni, vaikka ei se ehkä nettikirjoittelussani näykään.

Olen myös kantanut teini- ikäisen pojan paljain jaloin pihalle pakkaseen hetkeksi miettimään kannattaako äitiä huoritella vai pyytää anteeksi.

Mun taloudessani rouvasihmistä ei huoraksi nimittele kukaan.
Niin - ylisanoja :). Niita...mun korvaani overiksi vedettyja liioitteluja, joita en tunne ainakaan ansainneeni:notworthy::barefoot:

Eli tassa mulla on sita oppimisen sarkaa ja kovasti. Etta osaisin vastaanottaa tekemisistani kiitosta.

Mun on niin paljon helpompaa, vaivattomampaa ja kivempaa olla se, joka sanoo "ootpa huippu tyyppi oikeesti! ootko huomannu :)?"

Toi tuntuu koko kropassani hyvalta :)
 
Iiiiikkkk :)!!!!

Miepa sainkin paketin, ihunan paketin :)*yltiotohkeissaan*

Oi etta!! Jahka sitten joskus jossain vaiheessa taa talo onn hiljasena, niin ma vaan istun ja hiplailen...sivelen ja huokailen...kurkistan ja ihailen..<3

Kerran en lankoja saa ostella ennaa lissaa, niin sitten hommasin kirjoja :).

...tosin niitakaan en ois saanu hommata lissaa muttamutta - tohon kohtaan nyt iski kuurous :D
 
Freezecat on kyllä ihana immeinen :love: oon tainnu muutaman kerran jo sanoa. :) Niin on moni muukin immeinen ketjussa.
 
Freezecat on kyllä ihana immeinen :love: oon tainnu muutaman kerran jo sanoa. :) Niin on moni muukin immeinen ketjussa.
:barefoot::oops:...no hoh sun kanssas siella, Kais :), kiitos <3...itekin oot:love:

Ja tuossa oon tasan tarkkaan kanssas samaa mielta, etta ketjussa kuin myos muutenkin palstalla on ihania ihmisia :). Jokaisesta kun oppii jotain uutta aina. Ja ihan vahingossa samalla omasta itestakin.

Se on siis win- win- tilanne :)
 
Niin - ylisanoja :). Niita...mun korvaani overiksi vedettyja liioitteluja, joita en tunne ainakaan ansainneeni:notworthy::barefoot:

Eli tassa mulla on sita oppimisen sarkaa ja kovasti. Etta osaisin vastaanottaa tekemisistani kiitosta.

Mun on niin paljon helpompaa, vaivattomampaa ja kivempaa olla se, joka sanoo "ootpa huippu tyyppi oikeesti! ootko huomannu :)?"

Toi tuntuu koko kropassani hyvalta :)
Kelpaisiko sinulle "pohojalaanen Ratkaisu" ?

Eli jossa sanon mielipiteeni kerran ja ilmoitan jos se muuttuu.

Siihen asti olet ihana ja jokaisen kehun arvoinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Kelpaisiko sinulle "pohojalaanen Ratkaisu" ?

Eli jossa sanon mielipiteeni kerran ja ilmoitan jos se muuttuu.

Siihen asti olet ihana ja jokaisen kehun arvoinen.
..etta laihialaisittain sanotaan asia yhen kerran ja sekin oli jo melkein liikaa :D(y)

Ihanapa oot ite :). Ollaanpa kaikki :). Mikas taalla on ollessa ja hopotellessa ja horhoillessa, hyvassa seurassa(y), tammosenkin jonka paassa ei jarki viihdy vaan tolla pumpulla menen turhankin levallaan....
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä