Relaatiot 109

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
???
Oletko varma, että olet sitä oikeaa kokeillut (vastasana löytyy)? Aikamoisen kasan levyjä kävin läpi ennenkuin tuo löytyi. Saman pituisia nimiä riitti useastikin, taisi olla joku sinkkulista, missä se sitten oli.
Vinkkinä voin antaa, että löytyy helpoiten enkku-wikin Fleetwood Mac songs-luokan listauksesta, sitähän en huomannut käyttää etsiessä. Mutta kun ei siellä kaikkia ole...
Joo, mä oon naputellut koko discography-sivun listat läpi, levyt ja ne listatut sinkut pariin kertaan, nyt myös tuon sun mainitseman luokkasivun listan ja nyt on vastasanakin, eli luulen kyllä tietäväni mikä kappale siihen pitäisi mennä. Koklaan huomenna, on taas selvästi bitti poikittain enkä mä kyl enää jaksa mitään kaivellakaan. :)

Palajan huomenna. :)
 
vierailija
Joo, mä oon naputellut koko discography-sivun listat läpi, levyt ja ne listatut sinkut pariin kertaan, nyt myös tuon sun mainitseman luokkasivun listan ja nyt on vastasanakin, eli luulen kyllä tietäväni mikä kappale siihen pitäisi mennä. Koklaan huomenna, on taas selvästi bitti poikittain enkä mä kyl enää jaksa mitään kaivellakaan. :)

Palajan huomenna. :)
Täällä taas on varmaan joku bitti luiskahtanut paikalleen, kun sain Coenin veljesten yläkulmaan menemään nimen, jota olen vaikka kuinka yrittänyt. Meni ensimmäisellä yrittämällä nyt, aikaisemmin ei sitten mitenkään, aikoihin en ole sitä edes kokeillut uudestaan. Täytyy varmaan ruveta kokeilemaan niitä, minkä on kuvitellut käyvän, mutta ei vaan ole käyneet (y)
 
vierailija
Kris.. la.. asialle on omistettu oma nettisivusto niin sieltä löytyy.
Minä kyllä löysin tuollaisia sivustoja useammankin, mutta en niistä mistään ole oikeita sanoja löytänyt. Tuollaisen idioottimaisen huuhaan lukeminen kun on muutenkin niin vaikeaa. Jos tuollaisiin uskoo niin pitäisi kyllä äkkiä hakeutua lääkäriin.

Mutta mikä olisi se sivusto, jolta oikeat sanat löytää?
 
???
Täällä taas on varmaan joku bitti luiskahtanut paikalleen, kun sain Coenin veljesten yläkulmaan menemään nimen, jota olen vaikka kuinka yrittänyt. Meni ensimmäisellä yrittämällä nyt, aikaisemmin ei sitten mitenkään, aikoihin en ole sitä edes kokeillut uudestaan. Täytyy varmaan ruveta kokeilemaan niitä, minkä on kuvitellut käyvän, mutta ei vaan ole käyneet (y)
Joo, nyt meni mullakin juuri se sana fleetwoodiin jonka kuvittelinkin siihen käyvän ja ihan ekalla yrityksellä. :)
 
Minä kyllä löysin tuollaisia sivustoja useammankin, mutta en niistä mistään ole oikeita sanoja löytänyt. Tuollaisen idioottimaisen huuhaan lukeminen kun on muutenkin niin vaikeaa. Jos tuollaisiin uskoo niin pitäisi kyllä äkkiä hakeutua lääkäriin.

Mutta mikä olisi se sivusto, jolta oikeat sanat löytää?
http://hidastaelamaa.fi/2014/06/ajatuksia-ajasta-tahti-ihmisista/

Tuolta ainakin löytyy... En ole varma oliko tuo juuri se sivu mistä itse silloin löysin, mutta tuolta löytyy ne kaksi sanaa mitä etsit.
 
näistä ruuduista puuttuis vaan yks sana:

jumalainen näytelmä
val.. 9+10

freaks and geeks
dex... 7+12

synti
yl.. 8

leijonakuningas
sup.. 3+6

kaali
sii.. 12+11+13

williams
ap..5 (näin vinkin en löytäny)

sairaalasarjat
var.. 5+6

tom clancy
med.. 10

juutalaiset
ant.. 11

televisiosarja
mi... 8

eli noissa pystyn ainaki jelppimään jos tarvetta
 
???
näistä ruuduista puuttuis vaan yks sana:

jumalainen näytelmä
val.. 9+10

freaks and geeks
dex... 7+12

synti
yl.. 8 --- jos oon oikeassa sanassa, niin alkaa myös yl ja on se "neutraalein" sana sille tilanteelle kun massaa on liikaa

leijonakuningas
sup.. 3+6 --- elokuva jossa se kappale on ollut

kaali
sii.. 12+11+13

williams
ap..5 (näin vinkin en löytäny)

sairaalasarjat
var.. 5+6

tom clancy
med.. 10

juutalaiset
ant.. 11 --- yksi tunnetuimista ant... tapahtumista ennen toista maailmansotaa saksassa, rikottiin ikkunoita yms.

televisiosarja
mi... 8

eli noissa pystyn ainaki jelppimään jos tarvetta
Tarvetta on jelpille paljonkin, mut vitsi kun tässä on niin paljon ruutuja et on hankala muistaa missä mikäkin ruutu on ja mitä niistä puuttuu. :D

Kasailen jotain listaa itsekin.
 
???
Freaks and geeks:
mo 16+13
val 5

Leijonakuningas:
raf 12

Williams:
pääsanasta alavasemmalle

Mikki hiiren kerhotalo: (ruutu on suunnilleen pelin alaoikeassa kulmassa)
Tip 3+3
H.H. 10+5+4
uinu 17 ja siitä 5, vastasanat on

Mainostoimisto: (alarivissä toinen oikealta)
mus 8 ylös
nig 5+6 (siis siitä pelästä nig-sanasta)
 
Freaks and geeks:
mo 16+13 luokka
val 5 ei kaupungin vaan itsehallintoalueen wikist löytyy

Leijonakuningas:
raf 12 vastasana auttais kummasti, mut "shamaanieläin"

Williams:
pääsanasta alavasemmalle laulaja, on siinä listauksessa

Mikki hiiren kerhotalo: (ruutu on suunnilleen pelin alaoikeassa kulmassa)
Tip 3+3
H.H. 10+5+4
uinu 17 ja siitä 5, vastasanat on

Mainostoimisto: (alarivissä toinen oikealta)
mus 8 ylös
nig 5+6 (siis siitä pelästä nig-sanasta)
noista kahesta puuttuu just samat sanat :D
 

Yhteistyössä