mul on vahva tunne et noi säännöt ei päde täällä maalla.Sama juttu vissiin kuin mulla noi citypuput. Niit näkyy joka päivä mut vaikka tulisivat omin jaloin metrin päähän pakastimesta, niin niitä ei sinne saa laittaa.
On ne syötäviä, suosittelenyllättävän paljon fasaaneja pyörii täs pihalla. onkos ne ihan syötäviä.
Sedät ainakin on ampunu suoraan auton ikkunasta metson. Näin olen kuullut. Liekö totta, todistajia ei ollut lähellä.mul on vahva tunne et noi säännöt ei päde täällä maalla.
En ikuna oo käyny hurrilandiassa, enkä meneJipii ens kuussa on tiedossa reissu Tukholmaan! Oon käynyt siellä viimeksi (ja ainoan kerran) yli kymmenen vuotta sitten.
Ihanaa reissua sulle. Sinne olisi ihana päästä.Jipii ens kuussa on tiedossa reissu Tukholmaan! Oon käynyt siellä viimeksi (ja ainoan kerran) yli kymmenen vuotta sitten.
Kivaa vaihteluahan se on.ois kans viä viikko töitä ja sit keskieurooppaan viikoks opiskeleen. luulis kyl et ei täs iäs enään kouluun tarttis mennä. mut halpa olut ja hyvä ruoka kiinnostaa aina.
Oravat, jänekset, hiiret, myyrät tai linnut eivät hirveen hyvin jummarra kissan leikkiä.Päästäppä Tähti ja Tuike leikkimään niiden kanssa
onhan se. ei ole vaan ihan helppoa saada vahtia hiukan sekopäiselle haukulle viikoksi. tai sit isäntä ei halua luopua haukusta viikoksiKivaa vaihteluahan se on.
Jos vaan Brysseliin menet niin etsi morte subite. Siis jos kaljapaikkaa kaipaat.ois kans viä viikko töitä ja sit keskieurooppaan viikoks opiskeleen. luulis kyl et ei täs iäs enään kouluun tarttis mennä. mut halpa olut ja hyvä ruoka kiinnostaa aina.
Ehkä se jälkimmäinen, luulemmaonhan se. ei ole vaan ihan helppoa saada vahtia hiukan sekopäiselle haukulle viikoksi. tai sit isäntä ei halua luopua haukusta viikoksi
takatukan omaavien kiekkolijoiden kehtoon pitäs mennä. siellä kyl olut on hyvää kaikkialla. sen taidon nämä osaavat.Jos vaan Brysseliin menet niin etsi morte subite. Siis jos kaljapaikkaa kaipaat.
niin määkin luulen. pitää ettiä joku kulkukoira joka tuhisee ja pieree viekussaEhkä se jälkimmäinen, luulemma
savukoskisia?Sedät ainakin on ampunu suoraan auton ikkunasta metson. Näin olen kuullut. Liekö totta, todistajia ei ollut lähellä.
Mikä se on?savukoskisia?
Savukosken kunnassa asuvia lajitovereita. Savukoskellahan hirvimerkkikin ammutaan paikallaan seisovaan tauluun liikkuvasta Hiacesta.Mikä se on?
No ei ja en tiedä edes, missä on Savukoski. Mutta mun sedät vois viihtyä sielläSavukosken kunnassa asuvia lajitovereita. Savukoskellahan hirvimerkkikin ammutaan paikallaan seisovaan tauluun liikkuvasta Hiacesta.
saukoski on korvatunturin huitteilla, kemijoen latvoillaNo ei ja en tiedä edes, missä on Savukoski. Mutta mun sedät vois viihtyä siellä
jos tykkää retkeilystä niin kannattaa harkita, on meinaan mahtavat maisematTarkistin ja aika pohjosessa on Savukoski ihan siellä en ole käynyt, mutta ohi olen mennyt matkalla Utsjoelle ja sieltä Jäämeren rantaan Norjan puolelle.
Ollaan monesti puhuttu, kun mies ei ole paljoa pohjoisessa liikkunut. Oulussa köynti oli jo ennätys. Mutta kun se meidän auto oli niin romu...jos tykkää retkeilystä niin kannattaa harkita, on meinaan mahtavat maisemat
ite tykkään tosipaljo just yläkemin seudusta
miksi pysähtyä jos on norjaan matkalla. minä toki jään ain hetan seuduille pajupuskiin ja soille taaplaan kun pikkupuroja kalastelen. mut norjassa maisemat on kyl paremmat kun savukoskellajos tykkää retkeilystä niin kannattaa harkita, on meinaan mahtavat maisemat
ite tykkään tosipaljo just yläkemin seudusta