• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä meen huomenna taksilla ostamaan uudet alumiinitikkaat, jotta saan tehtyä pari pikku juttua räystäällä, en prkl.. rupee odottelemaan päiväkausia, jotta veljeni kerkiäis keikkumaan räystäällä 5 minuutin homman. Toin mulla menee siihen ny vähän kauemmin
 
Tässä yksi koira on tehnyt vähän taidetta lattioille.

Siperianhuskylla oli selvästi tylsää. Siperianhusky ei pitänyt omistajaperheensä elokuvaretkestä, joten se viihdytti itseään laittamalla paikat mieleisekseen. Elokuvareissu kesti kokonaisuudessaan kolme tuntia.

Omistajat ovat jo siivonneet sotkun ja suhtautuivat siihen huumorilla. Koiralla on kaikki hyvin, sillä sen käyttämä muste oli biohajoavaa, eikä se syönyt mitään sopimatonta.

Omistaja lisäsi kuvan koiransa "sisustamisesta" Imguriin. Kuva on katsottu jo yli 300 000 kertaa.

Lisää kuvia näet nuolinäppäimistä.



http://www.iltalehti.fi/fiidifi/201604070103100_fd.shtml
 
vierailija
Taijampa savustaa kalan joka on matkustellut enempi kuin minä. Tai pidemmällä ainakin käynyt. Eli Norjassa kasvatettu, lentokoneella jäissä Kiinaan lennätetty, kiinassa fileoitu ja lennätetty takaisin norjaan missä on pakattu. Rekka-autolla sen jälkeen tuotu Keskon jakeluvarastolle josta toisella rekalla lähtenyt puksuttamaan kohti kotoisaa Kouvolaa. Kouvolan Veturista kalanfile matkasi vielä henkilöauton perärontissa puolisen tunnin ajan.
Nyt vihdoin saa levähtää kun makkoo suolan peittämänä, (pikkusen sokeria kans) eipä tiijä että tukehutan sen kohta lopullisesti kuumalla savulla.

Muoks. Thaimaassa siis käynyt.
Muoks. v.1.02 Thaikuissa fileoitu, Kiinassa pakattu.
Muoks. v.1.03 Kuulusteluissa selevisi että tämä kyseinen ns. "Norjan lohi" onkin Chilessä kasvatettu, Thaimaassa fileoitu, Kiinassa pakattu, Norjasta myyty.
Fannimuori saattaisi pyörtyä, kun yksin veteli lohia tuosta joesta vielä 40-luvulla:)
http://www.ruutu.fi/video/2567335
OT, tiedän, mutta oli niin upea:)
 
Jep :)

Musiikilla on suuri terapeuttinen voima. Plus - kuulomuisti on muuten harvinaisen pitkakestoista, jos vaikka kaikki muu olisikin hataralla pohjalla, niin aika moni on loytanyt itsellensa vahvuutta ja tukipistetta musiikista. Ikaihmisille musiikki avaa niita muistoja ja matkoja omaan elamaansa, tuo niita hyvia asioita. Tuohon kun kuule viela lisaa kosketuksen voiman ja lammon, samalla kun on esim. kaynnissa joku musiikkiesitys, voi myos vaikka harjata toisen hiuksia tai silitella hartioista, kadesta, niin....:)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Kysymys AK:lle, kuinka montaa instrumenttia soitat? Luuletko, että lahjoillasi olisi käyttöä vapaaehtoistyössä? Vetäisit nuorille soitintunteja jossain.
Kun kysytään niin vastataan.
Haittari on ainoa soitin josta mulla on minkäänlaiset "paperit". En kyllä tiedä missä ne on.
Kitaraa opettelin rämpyttämään rippikoulussa koska tytöt tykkäsivät siitä enemmän kuin haitarista.
Suurimman osan keikoistani olen istunut runpujakkaralla.

Ja joo. Olen soittanut hyväntekeväisyyskeikkoja sotaveteraanisairaaloissa enemmän kuin yhden ihmisen tarvitsee.
 
Kun kysytään niin vastataan.
Haittari on ainoa soitin josta mulla on minkäänlaiset "paperit". En kyllä tiedä missä ne on.
Kitaraa opettelin rämpyttämään rippikoulussa koska tytöt tykkäsivät siitä enemmän kuin haitarista.
Suurimman osan keikoistani olen istunut runpujakkaralla.

Ja joo. Olen soittanut hyväntekeväisyyskeikkoja sotaveteraanisairaaloissa enemmän kuin yhden ihmisen tarvitsee.
Meinaan, että päivisin olisi jotain kivaa ja mielekästä tekemistä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä