• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vaan ma lahden potkottamaan :)

Huomenna on tiedossa loistavaa laatuaikaa tirpanan kanssa <3, mita tuskin maltan odottaakaan...ja jos mua lykastaa, niin - mun fillari paasee talvipolyistansa ja ekat kruisailut olis korkattavissa :)

Mutta - mun puolesta leppoistan letkeaa illan jatkoa itsekullennii ja sitten kun aika on passeli, niin.

Hyvaa yota, nae kauniita unia ja nuku makoisasti :)*pus*
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Vaan ma lahden potkottamaan :)

Huomenna on tiedossa loistavaa laatuaikaa tirpanan kanssa <3, mita tuskin maltan odottaakaan...ja jos mua lykastaa, niin - mun fillari paasee talvipolyistansa ja ekat kruisailut olis korkattavissa :)

Mutta - mun puolesta leppoistan letkeaa illan jatkoa itsekullennii ja sitten kun aika on passeli, niin.

Hyvaa yota, nae kauniita unia ja nuku makoisasti :)*pus*
Pötköttele komiasti
 
Kevät on pahinta mitä tiedän. Tulee aina alakulo.
Ainakin maalis-huhtikuut saisi painua ........................
Muuten tietysti kaikki vuodenajat on hienoja olemassa.
Syksyllä jotenkin aina virkoan ja olen :)
keväällä olen :eek:
Mä taas en tykkää siitä pimeydestä. Mutta onhan noissa vuodenajoissa omat kivat juttunsa. Kun vaan kevättä ja kesää piisais kauemmin :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Kevät on ihana, aurinkoa ja valoa pimeän talven jälkeen ja uutta elämää alkaa versoamaan lumen alta. :love:Ja kesä,ihana lämpö ja lempeä sade ja tuoksuva metsä:love:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Lunatic
Niin se vain on

Sie oot ihana herkkä nainen jolla ihana mies ja mie oon katkera keski-ikäinen eronnut mies joka on vittuuntunut niin ylös että korvatkaan ei riitä. En halua vetää siuta tähän murheen alhoon edes kuvitteellisella tavalla.
Siks.
:love: Kiitos, todella kauniisti sanottu

Oikeasti olen kyllä kyyninen ja jopa melko vittumainen jos niikseen tulee
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä