Karhunvatukka . Kuulostaa hyvältä .Hups,taitaa tuo somersby olla karhunvatukkaa ei mustaherukkaa miten mä oon aina kuvitellu että se on mustaherukka.
Karhunvatukka . Kuulostaa hyvältä .Hups,taitaa tuo somersby olla karhunvatukkaa ei mustaherukkaa miten mä oon aina kuvitellu että se on mustaherukka.
Jep,on hyvää. Aika makeaa.Karhunvatukka . Kuulostaa hyvältä .
Joo.Eli saa jakaa vähän pidempääkin rankkua
Joo.
Mut jos en ehdi saamaan nurkkarankkua hyvin pian, niin kymmeneltä siirryn sohvalle ja alan kattomaan "mission impossible". Ja syömään pitsaa.
Mutta mulle voi nurkkarankun komentaa oikeestaan koska vaan. Koska jos en ole menossa pahantekoon olen tulossa sieltä.
Pitsa on nykyään täysin hyväksytty kirjoitusmuoto
Tai ainakin suunnittelet sitä?Joo.
Mut jos en ehdi saamaan nurkkarankkua hyvin pian, niin kymmeneltä siirryn sohvalle ja alan kattomaan "mission impossible". Ja syömään pitsaa.
Mutta mulle voi nurkkarankun komentaa oikeestaan koska vaan. Koska jos en ole menossa pahantekoon olen tulossa sieltä.
Mistä sä voit tietää, että tykkään piiskaamisesta?
Ei siinä etukäteissuunnitelmia tartte.Tai ainakin suunnittelet sitä?
Mistä sä voit tietää, että tykkään piiskaamisesta?
Se huokuu susta.Mistä sä voit tietää, että tykkään piiskaamisesta?
Hyvää tekee kevätsateet . Kunhan mokomat tajuavat juurikin yötä vasten ripotella.Hei, arvatkaa mita?
..onpa muuten..riemastuttavaa! Enpa sitten aikaisemmin hokannutkaan kuin just nyt, etta tatakin oon kaivannut ja paljon
Taalla ropisee vetta . Ja suuurina pisaroinakin, kun katolta kuuluu semmoinen jannan pehmoinen, tasainen pikkurummutus.
Oikeesti, ihan superia <3
Jep, lumet haviaa ja paljastuu lisaa vihreeta ...tosin taalla on taas vietetty naemma talven aikana bakkanaaleja kinkereita, mullos pommitettu taas hervottomiksi keoiksi...Hyvää tekee kevätsateet . Kunhan mokomat tajuavat juurikin yötä vasten ripotella.
Pitsa on nykyään täysin hyväksytty kirjoitusmuoto
Sadesää, paras sää. Näin se on. Mikä sen hienompaa kuin sateen ropina ja harmaa sää tai pimee.Hei, arvatkaa mita?
..onpa muuten..riemastuttavaa! Enpa sitten aikaisemmin hokannutkaan kuin just nyt, etta tatakin oon kaivannut ja paljon
Taalla ropisee vetta . Ja suuurina pisaroinakin, kun katolta kuuluu semmoinen jannan pehmoinen, tasainen pikkurummutus.
Oikeesti, ihan superia <3
Ehkä joku Princess Of Darkness tykkää tommoisesta säästä mutta me valon lapset tykätään auringon paisteesta.Sadesää, paras sää. Näin se on. Mikä sen hienompaa kuin sateen ropina ja harmaa sää tai pimee.
Sateessa on oma tunnelmansa kylla, ja tuoksunsaSadesää, paras sää. Näin se on. Mikä sen hienompaa kuin sateen ropina ja harmaa sää tai pimee.