Oli patukkaa tarjolla. Siihen keittiön pöydälle pamautti patukan heti kun kotiin tuli...oh..tuliko tahan nyt sita TMIta...etta kylla Misteri tietaa etta Pitsinen on tuplaa vailla......joh, lahden tasta kuorimaan omppua...
Oli patukkaa tarjolla. Siihen keittiön pöydälle pamautti patukan heti kun kotiin tuli...oh..tuliko tahan nyt sita TMIta...etta kylla Misteri tietaa etta Pitsinen on tuplaa vailla......joh, lahden tasta kuorimaan omppua...
Eiks se miehen elin ole aika herkkä peli. Mahtoi sattuaOli patukkaa tarjolla. Siihen keittiön pöydälle pamautti patukan heti kun kotiin tuli
Toivottavasti ei liian kovasti,ettei sat...Oli patukkaa tarjolla. Siihen keittiön pöydälle pamautti patukan heti kun kotiin tuli
Kai tuo ite tietää mikä on sopiva voima.Toivottavasti ei liian kovasti,ettei sat...
Varjele! No, moinen patukka kylla tais vaatia kans pikkaset kahvitkin ...joo. Menen Just NYt!Oli patukkaa tarjolla. Siihen keittiön pöydälle pamautti patukan heti kun kotiin tuli
Meetkö hakee sun ääkkösöökkösset takaisin?Varjele! No, moinen patukka kylla tais vaatia kans pikkaset kahvitkin ...joo. Menen Just NYt!
Hmm kahvia ja patukkaaVarjele! No, moinen patukka kylla tais vaatia kans pikkaset kahvitkin ...joo. Menen Just NYt!
Toivotaan niinKai tuo ite tietää mikä on sopiva voima.
En sanonut, että sinun pitäisi keittää ne kahvit....no, meikalainen kun pannukahvit laittas maanantaina tulemaan, niin...siina ois muuten postitiiviset kommentit aika hiien kaukana
..ei pysty ei kykene. Revi tosta niita pisteita................................................................................Meetkö hakee sun ääkkösöökkösset takaisin?
Jjep. Olis ikävää jos pöytä menis rikki.Kai tuo ite tietää mikä on sopiva voima.
Et sanonut, et , kuhan laitoin....En sanonut, että sinun pitäisi keittää ne kahvit.
Vaan odottaa että olen saanut ne juotua ja sisäisen aamumörköni taka- alalle.
Kaffinkeitosta muuten tuli aikanaan runoiltua tuommoinen pläjäys:
Täällä runomittaan, päätäni mä auon.
Vaan nytpä kerron teille, on aika kahvitauon.
Jos on outo aatos tää, mä annan siihen avun.
Helppoa on yrittää, on aika kahvipavun.
Siis ehdotanpa että, sä laitat pannuun vettä.
Sitten kaapistasi kauhot, pussin sisään roimat jauhot.
Jos on johto rasiassa, on helppo jatkaa asiassa,
kytkintä vain enää käännät, virran sillä päälle väännät.
Enää tovi odotusta ja valmiina on juoma musta.
Eikä kaikki vielä tässä, on oppimista elämässä,
joskus vielä parhaat palat, aidon pannukahvin salat.
Niillä tuli mustikkakin. Ihan hyvää ollakseen siideriäOi oi Somersby mustaherukka omenasta ja päärynästä oon tykänny ja toi oli uus tuttavuus.
En ollu mina! Joku Muu.Puhuttiinko täällä nurkkarankuista .
Mustittaa en ookaa maistanut,onks se uutta? Pitää maistaa joskus.Niillä tuli mustikkakin. Ihan hyvää ollakseen siideriä
Eikö sulla ole sitä näppäintä, missä on ¨, ^ ja ~? Vai puhuttiinko tästä jo? Sillähän sä saisit ääkköset, tosin hieman vaivalloisesti...ei pysty ei kykene. Revi tosta niita pisteita................................................................................
Kone hiivana tilttas ja visko mut ulos...vai oliko toi sitten astetta kovempaa suoravihjailua siita etta koeta pysya vaan siella nurkassa
Joo spottasin sen ekan kerran ehkä kuukausi sitten.Mustittaa en ookaa maistanut,onks se uutta? Pitää maistaa joskus.
Kuule, kun mulla on kaikki valimerkitkin pain hevon pakaroita, ainoastaan piste ja pilkku oikeessa kohdassa, ja huutomerkkikinEikö sulla ole sitä näppäintä, missä on ¨, ^ ja ~? Vai puhuttiinko tästä jo? Sillähän sä saisit ääkköset, tosin hieman vaivalloisesti.
Niitä ei ole viime aikoina juurikaan jaeltu!Puhuttiinko täällä nurkkarankuista .
Eli saa jakaa vähän pidempääkin rankkuaNiitä ei ole viime aikoina juurikaan jaeltu!
Mutta mä olen varautunut. Mulla on nurkassa miehen hätävarapakkaus ja läjä TexWillereitä pitemmänkin nurkkarankun tarpeisiin.