The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun täytyy lähtee joku päivä rollaattorin kanssa taksiajelulle kiertelemään lähiseudun rakennustyömailla kerjämässä n. 30cm halkaisijaltaan olevia 20-40 cm pitkiä rumpuputken pätkiä jos niiltä olis jääny ylimääräsiks jämäpaloiks. Tarve olisi n. 15 kpl
 
Eeei, kyl urakkasopimukset ovat muidenkin kanssa samanlaisia. Siis kun tehdään urakalla. Saataisiin me olla muuallakin silloin kun ei oo duunia. Työmaa vaan on niin iso ettei uskallettu toistakaan ottaa...

No, onneksi pikkuhommia yleensä heltiää, ettei nälkään kuole. Vituttaa vaan jo valmiiksi se, että syksyllä on sit helvetinmoinen kiire ja me joudutaan palkkaamaan lisätyövoimaa vaikkei se todella ole meidän syy. -ja todella, sopimussakko on eikä riitä pari tonnia per päivä.
Se on neitoseni semmoinen juttu, että tarjoukseni ei ollut mikään leikkitarjous. Se oli ihan oikea tarjous. Ja helvetin vakavasti otettava semmoinen.

Mä en osaamistani ihan kenelle tahansa ilmaiseksi anna, mut sinä et ole kuka tahansa.
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Eeei, kyl urakkasopimukset ovat muidenkin kanssa samanlaisia. Siis kun tehdään urakalla. Saataisiin me olla muuallakin silloin kun ei oo duunia. Työmaa vaan on niin iso ettei uskallettu toistakaan ottaa...

No, onneksi pikkuhommia yleensä heltiää, ettei nälkään kuole. Vituttaa vaan jo valmiiksi se, että syksyllä on sit helvetinmoinen kiire ja me joudutaan palkkaamaan lisätyövoimaa vaikkei se todella ole meidän syy. -ja todella, sopimussakko on eikä riitä pari tonnia per päivä.
Tota voi verrata vaikka hunpansoittoon. Jos vuoden suosituin päivä on myyty niin sitä ei voi myydä varalle toista tai kolmatta kertaa. Vaan se ensimmäinen tilaaja saa sen häävalssinsa.
Ja se muuten tulee kovaa korkeelta ja väärin mutta se tulee kuin soittaisin sen omalle tyttärelleni.
En peru sovittua keikkaa vaikka saisin kymmenen kertaa paremmin palkatun keikan jostain muualta. Se on kunnia- asia.

Niimpä tota ei tehdä mulle toisinpäinkään.
Lasku lähtee soittamattomastakin humpasta jos olen sen päivän myynyt.
 
Koska mun työnantaja ystävällisesti tarjoaa mahdollisuuden kokeilla erilaisia liikuntalajeja, minähän kokeilen.

Nyt voin rehellisesti todeta että tankotanssi ei ole mun juttu. Paitsi jos tankona toimii eduskuntatalon pylväs.
 
vierailija
(y)
Uhrilampaat
Nelonen To 07.04.2016 klo 01.05
FBI lähettää nuoren agentin Clarice Starlingin (Jodie Foster) haastattelemaan vankilassa viruvaa murhanhimoista psykiatri Hannibal Lecteriä (Anthony Hopkins) saadakseen sarjamurhaajasta taustatietoa.
Starlingin ja Lecterin välille kehkeytyy kieroutunut suhde, joka pakottaa Starlingin kohtaamaan sisäiset demoninsa.
Pääosissa: Anthony Hopkins, Jodie Foster, Lawrence A. Bonney, Ted Levine, Kasi Lemmons, Lawrence T. Wrentz, Scott Glenn. Ohjaus: Jonathan Demme. (113')
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä