Hyvässä hapessahan sä jo oot, mää tuun kovaa vauhtii perässä ja meen ohi, kesän aikanaTynkä-työpäivä taputeltu ja suurimmat ärtymykset tuli karistettua kannoilta lenkillä. Reilun tunnin lenkki sujuu jo vauhtiin 6,2 kilsaa tunnissa. En ole enää kaukana normaalivauhdista! Tuntuukin siis jo terveeltä.
Jaa, vai olutta kiukaalle. Paista samalla makkaraa kiukaalla-saunaan kera oluen.
Kuukkeli – WikipediaHö? Mikä kuukkeli?
*pihalla*
Se on neitoseni semmoinen juttu, että tarjoukseni ei ollut mikään leikkitarjous. Se oli ihan oikea tarjous. Ja helvetin vakavasti otettava semmoinen.Eeei, kyl urakkasopimukset ovat muidenkin kanssa samanlaisia. Siis kun tehdään urakalla. Saataisiin me olla muuallakin silloin kun ei oo duunia. Työmaa vaan on niin iso ettei uskallettu toistakaan ottaa...
No, onneksi pikkuhommia yleensä heltiää, ettei nälkään kuole. Vituttaa vaan jo valmiiksi se, että syksyllä on sit helvetinmoinen kiire ja me joudutaan palkkaamaan lisätyövoimaa vaikkei se todella ole meidän syy. -ja todella, sopimussakko on eikä riitä pari tonnia per päivä.
Wikipediasta poiketen kuukkelit ovat pitsin byrååssa yleensä naispuolisia otuksia joilla ei yleensä ole muuta tekemistä kuin puhua kahvipöydässä muista pahaa ja jos jotain oikeeta tarvitsee tehdä niin jäävät sairaslomalle.Hö? Mikä kuukkeli?
*pihalla*
Tota voi verrata vaikka hunpansoittoon. Jos vuoden suosituin päivä on myyty niin sitä ei voi myydä varalle toista tai kolmatta kertaa. Vaan se ensimmäinen tilaaja saa sen häävalssinsa.Eeei, kyl urakkasopimukset ovat muidenkin kanssa samanlaisia. Siis kun tehdään urakalla. Saataisiin me olla muuallakin silloin kun ei oo duunia. Työmaa vaan on niin iso ettei uskallettu toistakaan ottaa...
No, onneksi pikkuhommia yleensä heltiää, ettei nälkään kuole. Vituttaa vaan jo valmiiksi se, että syksyllä on sit helvetinmoinen kiire ja me joudutaan palkkaamaan lisätyövoimaa vaikkei se todella ole meidän syy. -ja todella, sopimussakko on eikä riitä pari tonnia per päivä.
Ei käy. Tanko pitää olla vitun kestävästä teräksestä.Koska mun työnantaja ystävällisesti tarjoaa mahdollisuuden kokeilla erilaisia liikuntalajeja, minähän kokeilen.
Nyt voin rehellisesti todeta että tankotanssi ei ole mun juttu. Paitsi jos tankona toimii eduskuntatalon pylväs.
Iltaa!Iltaa!
Syke kakkosella. Ilta meni muksun raivaria kuunnellessa, nyt ei olis oikein jaksanut. Muuten ihan ok päivä ollut.Iltaa!
Kaik muut vissiin tuijottavat töllöstä jotain kun on niin hiljaista.
Mitä sinun päivääsi?
*tarjoaa korvatulppia vastaisen varalle*Syke kakkosella. Ilta meni muksun raivaria kuunnellessa, nyt ei olis oikein jaksanut. Muuten ihan ok päivä ollut.
Mä oon katsonut vain muutamia jaksoja.mää alotin sykkeen vasta tänään ja oon vielä kakkosjaksossa