The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
On niillä väliä. Itse ajattelin ostaa lähes päästöttömään kansanvaunuun Nokian testivoittajat
KL: Nokian Renkaat huijasi noin 10 vuotta – Vääristeli testituloksia, loi kuvan luotettavuudesta - T&T
Valmistaja lähetti rengastesteihin renkaita, joita ei kuitenkaan saanut ostettua kaupan hyllyltä.
Pörssiyhtiö Nokian Renkaat on vuosia manipuloinut talvi- ja kesärenkaiden testituloksia, paljastuu yhtiön henkilöstön sähköposteista.
 
Väsynyttä huomenta, ei tullu paljoo yöllä nukuttua,oli sen verran kipuja eikä lääkkeet paljoo auttanu.
 
Mulla on tumpussa Elviksen 30# levy.

Ja voi vittu että on hyvä tulkitsija. Mies jolta taittuu rokki, poppi, gospel ja oikeestaan mikä tahansa. Tommoinen kun kerran valetaan niin muotti tuhotaan.

Silmiin silti tökkii se, että tekijänä ei ole Elvis. Vaan useimmissa joku vitun Blackwell. Kuka vitun Blackwell? No se vitun Blackwell joka on tehnyt puolet Elviksen hiteistä jota kukaan ei tunne.

Tarina kertoo siitä, että Dolly Parton aikanaan tarjosi I will always love juuta Elviksen levytettäväksi mut kauppa kariutui siihen, että Elvis olis tahtonut itsensä tekijäksi? Sinänsä sääli koska Elviksen vetämänä se olis ollu maailman suurin hitti koskaan. Nyt saamme tyytyä Whitney Houstonin tulkintaan. Biisi on silti Dolly Partonin joka on oikeesti kaikkea muuta kuin tissibimbo. Kaltaistaan naista mä kosisin heti jos hän mut huolisi.

Tässä kun Elvistä kuuntelen niin en voi olla miettimättä, että kuka olikaan toi Blackwell joka on oikeesti tehnyt puolet hiteistään?
 
Elvis oli kyllä huippu, iskä tykkäs paljon. Mulle jäikin muutama elviksen cd ku iskä kuoli. Kuolinpäivänä tuleekin kuunteltua sitten aina elvistä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä