The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla särke päätä. Ja särkee ihan helvetisti.

Ei. Tää ei ole migreeniä koska sen oireet mä tunnistan ja jos olisi niin en istuisi koneella ruikuttamassa kuinka päätäni särkeekään.

Tää on ihan tavallista päänsärkyä joka johtunee liiasta juomisesta ja huonosta syömisestä. Siis niinku itte aiheutettu.

Mut on vaan harvinaisen paska juttu, että mitään särkypillereitä ei voi tai saa ottaa Jallun kyytipojaksi.
 
Mulla särke päätä. Ja särkee ihan helvetisti.

Ei. Tää ei ole migreeniä koska sen oireet mä tunnistan ja jos olisi niin en istuisi koneella ruikuttamassa kuinka päätäni särkeekään.

Tää on ihan tavallista päänsärkyä joka johtunee liiasta juomisesta ja huonosta syömisestä. Siis niinku itte aiheutettu.

Mut on vaan harvinaisen paska juttu, että mitään särkypillereitä ei voi tai saa ottaa Jallun kyytipojaksi.
Sillä se lähtee millä on tullutkin. Tuplaa annos.
 
vierailija
Autojen nastarenkaat on lain mukaan vaihdettava kesärenkaisiin viimeistään tänään. Nastarenkaiden käyttöaika on sidottu pääsiäiseen, jonka sijainti vaihtelee vuosittain. Nastarenkaita saa käyttää vähintään pääsiäismaanantaita seuraavaan maanantaihin. Lain mukaan nastarenkaita saa kuitenkin käyttää pidempään, jos keliolosuhteet niin vaativat.
Nastattomia talvirenkaita saa käyttää pidempäänkin
Ne voi tehdä itsekin jos haluaa(y)
 
Pöh. Pitäisi pariin autoo kesärenkaat ostaa. Päätä sit, mitkä ovat parhaat kun testeihinkään ei voi enää luottaa.

http://www.euromaster.fi/kuluttajat/renkaat?tab=1&tsw=235&tar=45&td=17&tli=&tsr=&brand=&text=3&tsea=1&ts=0&reglet=&regnum=

Jotkut sunfullit sais reilulla viidelläkympillä kappale. Ne ovat taatusti tosi laadukkaat :D
jos talvella pitää pystyä ajamaan jäällä ja lumella niin kai sitä nyt herraparatkoon sulalla asvaltilla pysyy millä vain suht kunnollisella renkaalla

minen ainakaan mitään kalliita kesärenkaita ostele, esim. nykyset on jotku Summer Starit
 
vierailija
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä