The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...yyyhhh...nyt hajoo mun sinkoaminen taalla kun puuskana tulee naemma kaikki mahdolliset kiinnostuksen kohteet jajajaja...esikoinenkin on ryovannyt mun kuulokkeet jonnekin jemmaansa ja...

Mutta - ma toivottelen nyt teille kaikille oikein ihunaa, rentoo illanjatkoo :)...ma yritan sinnitella yon yli, silla huomenna on tiedossa niin skuupaduupadippadaiju- mahtava paiva heti aamusta*tohottaa ja vouhottaa* etten malta odottaa....me mennaan tirpanan kanssa ja pistetaan sielu ja sydan sykkyralle ja ilo taiotaan esiin ja naurulla muotoillaan loput eli lahetaan yhdessa tekemaan taidetta eri materiaaleilla ja valineilla ja katotaan mita saadaan aikaiseksi kun lyodaan ponnaripaakkoset yhteen :) <3...tolla tytolla on nimittain varisilmaa ja tekemisen taitoa niin nyt jos koskaan sohaistaan hiukan eteenpain kerran on kiinnostusta ja paloa :)...enka makaan taija pahemmin olla tassa asiassa hidasteena ja esteena:barefoot::D

Mutta tosiaan ennen huomista mun on ihan pakonpakko paasta itteani roiskimaan paperille eli ma otan nyt mun maalit ja kynat haltuuni ja "huudatan" jotenkin musaa ja yritan olla hiljaa:barefoot:...

Ja sitten kun aika on oikea, niin.

Nuku hyvin, uneksi kauniita ja ota vastaan kaunis uusi aamu :)*pus*
 
vierailija
Meillä oli valkoinen moskwitsch elite
(y)
Moskvitsh syntyy uudelleen - Tekniikanmaailma.fi
Ranskalaisen AutoPlus-lehden mukaan ranskalainen autonvalmistaja Renault suunnittelee vakavissaan 2000-luvun alkupuolella Venäjän markkinoilta hävinneen Moskvitshin henkiin herättämistä. Renaultin tavoitteena on saavuttaa vuonna 2016 huomattava 40 prosentin markkinaosuus Venäjän markkinoilla ja suunnitelman toteuttaminen vaatii lisää automerkkejä. Tie tavoitteeseen on vielä pitkä, mutta mikään ei ole mahdotonta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä