The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yngh. Velloskaksikko ilmaantui kotio. Ennen lahtoaan ilmottivat kailottaen, etta ei oo nalaka.

Ja Kuka Kumma se menikaan uskomaan moista:confused:

Kauppaan, mars. Mutta ei siina, taalla paistaa ihuna ilta- aurinko <3...ja mita ma nyt en sitten menis hovelipaisena - ai hiisi viekoon tata puutostilaa :D!- nuitten eteen tekemaan:barefoot::love:...

see ya later:geek:
 
Tiedättekö sen tunteen kun kännit houkuttais elämää enemmän, mut päätät olla vastuuntuntoinen aikuinen, skipata alkossakäynnin rästissä olevien koulujuttujen ja pääsykoetehtävien takia. Sit tietokone sekoo, joudut palauttamaan sen tehdasasetuksille ja asentamaan KAIKKI vitun paskat siihen uudestaan. Myös officepaketin, koska ilman sitä ei voi tehdä yhtäkään pakollisista tehtävistä.

Vähä semmonen fiilis et fuck this shit en olis halunnutkaan hakee jatko-opiskelemaan ja alko huutaa entistäkin kutsuvammin.
ei muutaku leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
 
Tiedättekö sen tunteen kun kännit houkuttais elämää enemmän, mut päätät olla vastuuntuntoinen aikuinen, skipata alkossakäynnin rästissä olevien koulujuttujen ja pääsykoetehtävien takia. Sit tietokone sekoo, joudut palauttamaan sen tehdasasetuksille ja asentamaan KAIKKI vitun paskat siihen uudestaan. Myös officepaketin, koska ilman sitä ei voi tehdä yhtäkään pakollisista tehtävistä.

Vähä semmonen fiilis et fuck this shit en olis halunnutkaan hakee jatko-opiskelemaan ja alko huutaa entistäkin kutsuvammin.
Asennuksien jälkeen aloitat uudestaan ja huomenna tai joskus myöhemmin niin on parempi olo sitten kun sait kuin saitkin tehtyä paljon juttuja (y)
 
Lapsvapaa vkl, huomenna savukalaa koiruuden kanssa. Pistetään kynttilät ja lautasliina tsydeemit. Tuon kummempaa narttua ei ole nyt tarjolla niin syömme sitten kahestaan.
En nyt muista paljon maksoi toi lohi:
 
Ainii.

Mun ei pitäis kirjoittaa tai lukea yhtikäsmitään jallupäissäni.

Silti...

Pitsin kaltaisia naisia mä tunnen vissiin tusinan. Ja mä arvostan heidät kaikki todella korkealle.

Routamisun kaltaisia höwhöpöwwöjä mä sit en tunnekaan. Ja olen ihan ulalla siitä miten minun pitäisi suhtautua ja vielä enemmän siitä miten minuun pitäisi suhtautua?

Famin kaltaiset ihanuudet taas eivät kuulu maailmaani millään tavalla. Tommoisiakin on, mutta ovat muualla kuin minun maailmassani.

Jepjuu. Mä olen pillunkipeä ääliö.

Mut kun ottaa tarpeeksi Jallua niin ei tee mieli raiskata ketään, lyödä ketään tai ampua ketään. Vaikka olis teoriassa turhankin pätevä kaikkeen.

Joskus oikeesti vituttaa olla pieni ruma mies.
Taas saat mut punastumaan :love:
 
Tiedättekö sen tunteen kun kännit houkuttais elämää enemmän, mut päätät olla vastuuntuntoinen aikuinen, skipata alkossakäynnin rästissä olevien koulujuttujen ja pääsykoetehtävien takia. Sit tietokone sekoo, joudut palauttamaan sen tehdasasetuksille ja asentamaan KAIKKI vitun paskat siihen uudestaan. Myös officepaketin, koska ilman sitä ei voi tehdä yhtäkään pakollisista tehtävistä.

Vähä semmonen fiilis et fuck this shit en olis halunnutkaan hakee jatko-opiskelemaan ja alko huutaa entistäkin kutsuvammin.
Tiian.

Mutta - kuten moni on jo viisaana tassa sanonu, niin - nyt vain vitutuksella eteenpain ja hammasta purren ja kassarin arria pyoritellen....juu-u, etta mita kielta taa on:confused::D....teet hommas kuntoon...Mietis vaan kuin paljon vituttas sitten jalkikateen garmeessa madafakin darrassa ja edelleenkin ne rastihommat tekemattomana....
 
Ihan allistyttavan ihana auringonlasku <3...

Tiiatteko muuten sen tunteen, kun takana on vilkas ja tapahtumavuoristoratamainen viikko seka hyvassa etta pahassa, jolloin jokatapauksessa ja kaikesta huolimatta olo on havyttoman....onnellinen ja hyvantuulinen:barefoot:...? Vaikka tiiatkin etta tulossa on kohtuullisen isoja ja pjaiskomaisiakin asioita mutta..ne on vasta tulossa ja niita ei tan enempaa etes viiti aatella kun on niin kiva fiilis :)...

Ma tiian :)...kantapohjissa ja lapaluissakin kutittaa kevyet siivet ja lallatuttaa ja pirskahteluttaa... etta melkein pahaa tekee:sick::alien:...

Siis suolaista ja makeaa. Eteenpain ja pakittamista. Tasapainoilua ja kellahtelua. Mutta - jotenkin....hienolla tavalla :)
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe ja famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä