huuda jyrkkä ei takasin.alko huutaa entistäkin kutsuvammin.
huuda jyrkkä ei takasin.alko huutaa entistäkin kutsuvammin.
ei muutaku leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiäTiedättekö sen tunteen kun kännit houkuttais elämää enemmän, mut päätät olla vastuuntuntoinen aikuinen, skipata alkossakäynnin rästissä olevien koulujuttujen ja pääsykoetehtävien takia. Sit tietokone sekoo, joudut palauttamaan sen tehdasasetuksille ja asentamaan KAIKKI vitun paskat siihen uudestaan. Myös officepaketin, koska ilman sitä ei voi tehdä yhtäkään pakollisista tehtävistä.
Vähä semmonen fiilis et fuck this shit en olis halunnutkaan hakee jatko-opiskelemaan ja alko huutaa entistäkin kutsuvammin.
Asennuksien jälkeen aloitat uudestaan ja huomenna tai joskus myöhemmin niin on parempi olo sitten kun sait kuin saitkin tehtyä paljon juttujaTiedättekö sen tunteen kun kännit houkuttais elämää enemmän, mut päätät olla vastuuntuntoinen aikuinen, skipata alkossakäynnin rästissä olevien koulujuttujen ja pääsykoetehtävien takia. Sit tietokone sekoo, joudut palauttamaan sen tehdasasetuksille ja asentamaan KAIKKI vitun paskat siihen uudestaan. Myös officepaketin, koska ilman sitä ei voi tehdä yhtäkään pakollisista tehtävistä.
Vähä semmonen fiilis et fuck this shit en olis halunnutkaan hakee jatko-opiskelemaan ja alko huutaa entistäkin kutsuvammin.
Reppu?? Mulla?? Moon päässy koulusta jo 20 vuotta sitten.oisit sujahuttanu 3l tonkan reppuun niin kukaan ei olis tienny mitään
Taas saat mut punastumaanAinii.
Mun ei pitäis kirjoittaa tai lukea yhtikäsmitään jallupäissäni.
Silti...
Pitsin kaltaisia naisia mä tunnen vissiin tusinan. Ja mä arvostan heidät kaikki todella korkealle.
Routamisun kaltaisia höwhöpöwwöjä mä sit en tunnekaan. Ja olen ihan ulalla siitä miten minun pitäisi suhtautua ja vielä enemmän siitä miten minuun pitäisi suhtautua?
Famin kaltaiset ihanuudet taas eivät kuulu maailmaani millään tavalla. Tommoisiakin on, mutta ovat muualla kuin minun maailmassani.
Jepjuu. Mä olen pillunkipeä ääliö.
Mut kun ottaa tarpeeksi Jallua niin ei tee mieli raiskata ketään, lyödä ketään tai ampua ketään. Vaikka olis teoriassa turhankin pätevä kaikkeen.
Joskus oikeesti vituttaa olla pieni ruma mies.
Tiian.Tiedättekö sen tunteen kun kännit houkuttais elämää enemmän, mut päätät olla vastuuntuntoinen aikuinen, skipata alkossakäynnin rästissä olevien koulujuttujen ja pääsykoetehtävien takia. Sit tietokone sekoo, joudut palauttamaan sen tehdasasetuksille ja asentamaan KAIKKI vitun paskat siihen uudestaan. Myös officepaketin, koska ilman sitä ei voi tehdä yhtäkään pakollisista tehtävistä.
Juomia hakiessa pitää olla reppu.Reppu?? Mulla?? Moon päässy koulusta jo 20 vuotta sitten.
En mä sitä tahallani tee.Taas saat mut punastumaan
Eika pia! Kaksissa kapalissa ne kannetaan keskella kylaa, jotta vallan joka ikinen martta ja munamartta sen nakeeJuomia hakiessa pitää olla reppu.
Täällä cityssä kukaan välitä.Eika pia! Kaksissa kapalissa ne kannetaan keskella kylaa, jotta vallan joka ikinen martta ja munamartta sen nakee
Pitaahan sita puheenaihetta olla ruokapoydassa ettei vallan hiljaiseksi keiton ryystamiseksi mene
...taallapa valitetaan sunkin puolesta....Täällä cityssä kukaan välitä.
...taallapa valitetaan sunkin puolesta....
...ja saa tulkita tuon lauseen miten haluaa
Kauppareissuilla reppu on kätevä.Reppu?? Mulla?? Moon päässy koulusta jo 20 vuotta sitten.
Nainen.Jallu.
Tekee miehestä hullun tai muuten vaan kelvottoman.
Etenkin jos sitä ottaa tarpeeksi. Liikaa on tarpeeksi.
No nii just! Anti tulla vaan, syyttelya ja etusormipanettelua.Nainen.
Tekee miehestä hullun tai muuten vaan kelvottoman.
Etenkin jos (ei) saa tarpeeksi. Liikaa on tarpeeksi.