The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tsuferaffi
Kolme hurraahuutoa sirahville! Eka haastattelu haastateltu ja meni ihan loistavasti! Aamulla jännitti niin paljon et oksetti, kädet tärisi ja pelkäsin et alan paskomaan verta pelkästä stressistä, mut se haastateltava oli tosi kiva ja vastaili ihan hirveen laajasti kaikkeen mitä kysyin. Oikeesti, ihan parasta. Nyt viimeistään oon vakuuttunut siitä, et toimittaja on mulle täydellinen ammatti.

Mä ehdin jo panikoimaan kouluunmenoakin iha kiitettävästi, mut sit tajusin et tänään ei olekaan maanantai eikä oo mikään kiire :oops: Pitäis perua kaikki pyhät ja kellojen siirrot, ei näin yksinkertaset ihmiset pysy mukana missään mikä poikkeaa normaalista arjesta :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Päivää kettinkiin.

Onko kahdeksan kuppia kahvia tarpeeksi?

Tän päivän saalis:
Paasilinna- Kymmenen riivinrautaa
Hoyle- Inferno
Galbraith (J.K. Rowling)- Käen kutsu
Ja sit Adamsin neliosainen linnunratatrilogia yksissä kansissa lontoonkielellä
 
Pyörähdetty työmaalla siirtelemässä koneita ja sit oltiin lenkillä. Seitsemän kilsaa taittuu jo kohtuudella. Sauna lämpeää mut uimaan ei pääse vieläkään. Hyvin ärsyttävää, kun lahdella on jo ihan sulaa mutta viimeiset viiskytmetriä rannassa on jäätä.

Jaa juu, ja monta töyhtöhyypiötä ja sinivuokkoja nähty!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kolme hurraahuutoa sirahville! Eka haastattelu haastateltu ja meni ihan loistavasti! Aamulla jännitti niin paljon et oksetti, kädet tärisi ja pelkäsin et alan paskomaan verta pelkästä stressistä, mut se haastateltava oli tosi kiva ja vastaili ihan hirveen laajasti kaikkeen mitä kysyin. Oikeesti, ihan parasta. Nyt viimeistään oon vakuuttunut siitä, et toimittaja on mulle täydellinen ammatti.

Mä ehdin jo panikoimaan kouluunmenoakin iha kiitettävästi, mut sit tajusin et tänään ei olekaan maanantai eikä oo mikään kiire :oops: Pitäis perua kaikki pyhät ja kellojen siirrot, ei näin yksinkertaset ihmiset pysy mukana missään mikä poikkeaa normaalista arjesta :confused:
ootkin jo valmiiks aikas hipahtavan näköinen joten senkin suhteen pitäs sopia ku nyrkki silmään
 
Toistan tänne kysymyksen jos joku olis paikalla vastaamassa. En tiedä autoista mitään. Voiko se syttyä palamaan, jos matkustamoon tulvii palaneen öljyn hajua? Uskallanko vielä mennä yhen tutun kyydillä kotiin? Ahdistaa kun en tiedä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä