Taas arkkiääliö aukaisi naamansa ja ihmiset eroavat kirkosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jossain kohtaa Raamatussa on sanottu "Älkää istuko siellä missä pilkkaajat istuvat". Liekö arkkipiispa lukenut Raamattuaan, kun haluaa näitä pilkkaajia oikein hyysäämään ruveta.

Minullekaan ei ennen tätä ole tullut mieleen kirkosta eroaminen, mutta täytyy myöntää, että nyt tuli.

luuletko että ne pilkkaajat hakeutuu kirkosta hakemaan apua? eiköhän sinne mene ne kristityt pakolaiset, tai maltilliset islamilaiset.

http://www.evl.fi/raamattu/1992
18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. 19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen 20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

"
Matt 28:1 Mutta Sabbathin päiwän ehtona/ joca rupeis walaiseman toista Sabbathia/ tuli Maria Magdalena/ ja toinen Maria cadzoman hauta.
Matt 28:2 Ja cadzo/ sijnä tapahdui suuri maan järistös: sillä Herran Engeli astui alas Taiwast/ tuli ja wieritti kiwen owelda/ ja istui sen päälle.
Matt 28:3 Ja hän oli nähdä nijncuin pitkäisen tuli/ ja hänen waattens olit walkiat nijncuin lumi.
Matt 28:4 Mutta wartiat hämmästyit peljäten händä/ ja tulit nijncuin he olisit cuollet.
Matt 28:5 Mutta Engeli wastais/ ja sanoi waimoille: älkät peljätkö/ sillä minä tiedän teidän edziwän ristinnaulittua Jesusta.
Matt 28:6 Ei hän ole täsä/ hän on ylösnosnut nijncuin hän sanoi. Tulcat/ cadzocat sia cuhunga Herra pandu oli.
Matt 28:7 Ja mengät pian ja sanocat hänen Opetuslapsillens: että hän nousi cuolluista. Ja cadzo/ hän mene teidän edellän Galileaan/ siellä teidän pitä hänen näkemän/ cadzo minä sen teille sanoin.
Matt 28:8 Ja he menit nopiast haudalda suurella pelgolla ja ilolla/ ja juoxit ilmoittaman hänen Opetuslapsillens.
Matt 28:9 Mutta heidän mennesäns/ Cadzo/ nijn cohdais Jesus heidän/ ja sanoi: Terwe teille. Nijn he tulit ja rupeisit hänen jalcoins/ ja cumarsit händä.
Matt 28:10 Silloin sanoi Jesus heille: älkät peljätkö: mengät ja ilmoittacat minun weljilleni/ että he menisit Galileaan/ siellä he saawat minun nähdä.
Matt 28:11 Cosca he menit pois/ cadzo/ nijn tulit muutamat wartioista Caupungihin/ ja ilmoitit ylimmäisille Papeille caicki mitä tapahtunut oli.
Matt 28:12 Nijn he cocounsit wanhimbain cansa/ ja neuwo pidit/ ja annoit sotamiehille paljon raha/ ja sanoit:
Matt 28:13 Sanocat: että hänen Opetuslapsens tulit yöllä/ ja warastit hänen meidän maatesam.
Matt 28:14 Ja jos se tule MaanHerran corwille/ nijn me tahdomme hänen lepyttä/ ja saatam teidän suruttomaxi.
Matt 28:15 Ja he otit rahan/ ja teit nijncuin he olit opetetut. Ja tämä puhe on änixi otettu Judalaisten seas haman tähän päiwän asti.
Matt 28:16 Mutta ne yxitoistakymmendä Opetuslasta menit Galileaan/ sille mäelle/ johonga Jesus oli heitä määrännyt.
Matt 28:17 Ja cosca he näit hänen/ cumarsit he händä/ mutta muutamat epäilit.
Matt 28:18 Ja Jesus tuli ja puhutteli heitä/ sanoden: Minulle on annettu caicki woima Taiwas ja maan päällä.
Matt 28:19 Mengät sijs ja opettacat caicke Canssa/ ja castacat heitä nimeen Isän/ ja Pojan/ ja Pyhän Hengen.
Matt 28:20 Ja opettacat heitä pitämän caicki/ cuin minä olen teille käskenyt. Ja cadzo/ minä olen teidän tykönän jocapäiwä mailman loppun asti."

Mitä siinä todella luki vuonna 1600-luvulla? Miksi sitä on muuteltu? Nousi ylös vuoteesta kun maanjäristys oli liikuttanut kiveä ja olipa vartijoitakin lahjottu ja mitä vielä?

Jep(y)

Välillä kyllä mietin missä maailmassa noi suvakit päänsä sisällä oikein elää.

Tai tiedän.. Saman saatanan ohjaamassa kun matujenkin.

sama kirja se on näilläkin, raamattu siis

https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_kristinuskon_suuntauksista

ja jopa näillä

https://fi.wikipedia.org/wiki/Tripuran_vapautusrintama

islamin suuntauksia (olette varmaan kuulleet shiioista ja sunneista nämä nyt yleisimmät ) on ihan yhtälailla kuin kristinuskossa.

mut jatkakaa vaan mamuuliuli juttuja

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
sama kirja se on näilläkin, raamattu siis

https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_kristinuskon_suuntauksista

ja jopa näillä

https://fi.wikipedia.org/wiki/Tripuran_vapautusrintama

islamin suuntauksia (olette varmaan kuulleet shiioista ja sunneista nämä nyt yleisimmät ) on ihan yhtälailla kuin kristinuskossa.

mut jatkakaa vaan mamuuliuli juttuja

:ROFLMAO:

Et oikeasti voi olla noin tyhmä? Tai olethan sen jo todistanut.

Ei kukaan täällä sulle selittelemään lähde, kun tietää ettei siellä sun päässä ole minkäänlaista vastaanotinta. Pelkkä paskan suodatus ja tyhmyys loistaa!

illuminati-control%20(1).jpg

Ihan suututtaa tuo tyhmyys. Ihanko ne väkisin haluaa ihmiset eroamaan kirkosta?! Voi hiton jullikka mitä menee julkisesti laukomaan.

Minusta on hyvä, että kirkko paljasti itsensä.
Nyt he, jotka vielä aidosti uskovat jumalaan osasivat kääntää tälle kirkolle(joka on nykyään ihan vitsi ja saatanasta) selkänsä.

Erosin itse jo vuosia sitten, kun tämä nyt oli ihan selvästi odotettavissa. Kirkko ei ole pitkään aikana perustunut jumalan sanan levittämiseen tai sen "elämäarvoihin."

Kyllä jo ihan avustustyössä ja humanitäärisessä työssä pyritään vähän selvittämään tuen hakijan taustoja, jotta tuki ei valuisi esim.rikollisille ja oikeasti hädänalaiset jäisivät ilman tukea. Millään avustustaholla ei ole loputtomiin rahoja, vaan pitää puntaroida että mihin kohteeseen se rajattu rahamäärä menee.

Kumma kun kirkko ei nyt toteuta tuota.
Tarkoitatko tätä:
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/94813-ruandalaispappi-sai-tuomion-joukkotuhonnasta
Onko joku muuttunut?
Miten SE tänne pääsi ikinä?

Eikö raamatussa myös sanota, että jokaisella kansalla on oma maansa ihan syystä?

voi olla, mähän kysyin siltä edelliseltä kirjoittajalta mitä mahtoi tarkoittaa, eipä vaan vastannut,

Ei vaan kirkon pitäisi julistaa Jeesuksen opetuksia. Nyt kirkko hyysää sekä matut että kantasuomalaiset kirkkoon kuuluvat helvettiin vääristelemällä Raamatun sanaa.

tämän kirjoittajaltahan yritin kysyä mistä opetuksista puhui, ehkä sit juuri tuosta.

vaikea vaan tosiaan ymmärtää ihmisten määritelmiä kun eivät niitä vaivaudu kertomaan :whistle:

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Ei kukaan muista tai tiedä mitään? SIITÄ?

Wikipediassa oli. Taidan olla ainoa, joka ei asiaa tunne?
"Kansanmurhan jälkeen Bazaramba pakeni perheineen Kongon demokraattiseen tasavaltaan jossa hän sai pakolaisleirillä kontaktin Suomeen erään suomalaispapin kautta. Bazaramba lähti leiriltä Keniaan ja sieltä edelleen Lusakaan, Sambiaan. Suomeen Bazaramba tuli vuonna 2003 Vaasanvastaanottokeskukseen.[2] Suomessa hänet vangittiin vuonna 2007"....

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001147632.html

"Kirkkohallituksen kansliapäällikkö Jukka Keskitalo vakuuttaa Ilta-Sanomille, ettei kirkko yritä rakentaa jonkinlaista rinnakkaista turvapaikkajärjestelmää.

– Arkkipiispan lausunto liittyy laajempaan viitekehykseen. Kirkko lähtee siitä, että Suomi on oikeusvaltio ja kirkolla on kaikki syy luottaa siihen, että maahanmuuttovirasto tekee turvapaikkapäätökset huolellisesti, hän taustoittaa."

" Tässä on tullut ehkä vähän mielikuvaa lain rajamailla olevasta toiminnasta, jostakin piilottamisesta tai viranomaisten vastustamisesta. Sellaisesta ei missään nimessä ole kysymys, Keskitalo sanoo."

Eli taas kerran haluttu nostaa myrsky vesilasissa...ei kirkko mitään laitonta ole tekemässä!

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001147632.html

"Kirkkohallituksen kansliapäällikkö Jukka Keskitalo vakuuttaa Ilta-Sanomille, ettei kirkko yritä rakentaa jonkinlaista rinnakkaista turvapaikkajärjestelmää.

– Arkkipiispan lausunto liittyy laajempaan viitekehykseen. Kirkko lähtee siitä, että Suomi on oikeusvaltio ja kirkolla on kaikki syy luottaa siihen, että maahanmuuttovirasto tekee turvapaikkapäätökset huolellisesti, hän taustoittaa."

" Tässä on tullut ehkä vähän mielikuvaa lain rajamailla olevasta toiminnasta, jostakin piilottamisesta tai viranomaisten vastustamisesta. Sellaisesta ei missään nimessä ole kysymys, Keskitalo sanoo."

Eli taas kerran haluttu nostaa myrsky vesilasissa...ei kirkko mitään laitonta ole tekemässä!

Turha selitellä kun paskat on jo housuissa!

Kyllä tämä kirkon kieroutumine jo tiedetään.

Uusimmat

Yhteistyössä