Taas arkkiääliö aukaisi naamansa ja ihmiset eroavat kirkosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suunnitelmien mukaan etenee. Saadaan ihmiset eroamaan kirkosta, kirkot hävitetään, tilalle moskeijat ja tadaa, ullatus ullatus me ollaan kalifaatissa.

No ei saatananpalvontakirkkoon kuulumalla kalifaattia estetä, päinvastoin. Samaa saatanaa ne muslimitkin kumartavat.

Tällainen kirkko kuin evlutkirkko, joka nuolee muhamettejen persettä, toimii kalifaatin puolesta eikä sitä vastaan. Kristillistä lähimmäisenrakkautta muka hyysätä kristittyjen murhaajia... Pitäkää kirkkonne! Mulle riitti.

Ja sinä olet niitä uskovaisia joilla on kuvitelma jostain päähän taputtelevasta jumalasta.
Voi halleluja.

Herää pahvi. Meissä on se ero, että jotkut tuntevat asiat "sydämessään" ja toiset esittävät uskovaista. Eivät kylläkään sisäistä sitä.

En minä ole uskovainen ollenkaan, eikä minulla siis ole mitään kuvitelmia jumalista. Minulla sen sijaan on käsitys kristinuskon opeista ja ymmärtääkseni siellä erityisen vahvasti painotetaan rakkautta ja avunantoa. Tästä syystä olen pitkään hämmästellyt monien uskovaisten katkeria avautumisia kirkkomme toiminnasta.

Minulla on käsitys ettei kukaan, jolla on Jeesus sydämmessä, sulkisi ovea turvapaikanhakijalta. Ilmeisesti olen väärässä.

En minä ole uskovainen ollenkaan, eikä minulla siis ole mitään kuvitelmia jumalista. Minulla sen sijaan on käsitys kristinuskon opeista ja ymmärtääkseni siellä erityisen vahvasti painotetaan rakkautta ja avunantoa. Tästä syystä olen pitkään hämmästellyt monien uskovaisten katkeria avautumisia kirkkomme toiminnasta.

Minulla on käsitys ettei kukaan, jolla on Jeesus sydämmessä, sulkisi ovea turvapaikanhakijalta. Ilmeisesti olen väärässä.

Olet väärässä, siinä olet oikeassa.

Raamattu ei käske olla herkkäuskoinen idiootti. Nämä Suomeen tulleet matut eivät ole turvapaikan tarpeessa, he ovat elintasopakolaisia. Eikä Raamattu käske syöttää laiskoja valehtelijoita, päinvastoin, Raamattu lähinnä kieltää syöttämästä sellaisia.

2016-03-25 Alista ei koskaan tullut tamperelaista
« : tänään kello 00:25:29 »

" Helmikuussa Ali soitti minulle keskellä yötä ja kertoi lähtevänsä lopullisesti takaisin Irakiin.
Kävin hätämajoituksessa vielä kerran. Ali esitteli matkalippuja ja papereita, joista kävi ilmi, että hän oli itse perunut turvapaikkahakemuksensa. Minä yritin kysyä, eikö Alia pelottanut palata Irakiin. Ali sanoi, että Irakissa hänellä on perhe, töitä ja asunto. Rahat riittävät paremmin ja ruoka on ihanan tulista, toisin kuin hätämajoituksessa. Sitä paitsi äiti oli soittanut ja käskenyt pojan kotiin.
Alista ei tullut tamperelaista. "

Viivi Koivu
moro@aamulehti.fi
Kirjoittaja on Moron toimittaja

Lähde: Moro, Aamulehti

• Tykkää
Reactions: AivanSama

Nämä eivät ole tulossa hakemaan turvaa. Kuinka tyhmä pitää olla ettei sitä vieläkään tajua?
He ovat tulossa tuhomaan sinut, lähimmäisesi ja kaikki mitä ympärilläsi nyt näät.

Raamattu kehottaa ehdottomasti piämään huolta lähimmäisistään! Ei katsomaan vierestä kun ne murhataan ja uhrataan jollekin allahillimille.

rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi?
antakaa kaikkien tulla minun tyköni?

mitäs opetuksia sä nyt mahdat tarkoittaa?

Joo, tulkaa kaikki maailman laiskat joukkoraiskaajat Suomeen, kopeloikaa naisiamme, katkokaa kaulojamme ja eläkää leveästi yhteiskunnan piikkiin. Me säästämme lastemme koulutuksesta, vanhustemme hoidosta, terveydenhuollosta, omista eläkkeistämme... jotta te voitte laiskana räkiä päin meidän näköämme.
EI MAHDA OLLA TÄMÄ NYKYTILANNE SUOMESSA RAAMATUN OPPIEN MUKAINEN?

Joo, tulkaa kaikki maailman laiskat joukkoraiskaajat Suomeen, kopeloikaa naisiamme, katkokaa kaulojamme ja eläkää leveästi yhteiskunnan piikkiin. Me säästämme lastemme koulutuksesta, vanhustemme hoidosta, terveydenhuollosta, omista eläkkeistämme... jotta te voitte laiskana räkiä päin meidän näköämme.
EI MAHDA OLLA TÄMÄ NYKYTILANNE SUOMESSA RAAMATUN OPPIEN MUKAINEN?

mun kommentit oli vastausta tekstiin jossa mainittiin et KIRKON tehtävä on julistaa raamatun opetuksia, ja olis kiva tietää mikä se raamatun opetus siis on?
toi uliuli-maturaiskari ei nyt taas kuulunut tähän asiaan ollenkaan, joten kerro nyt vaan ihan hiiltymättä MITÄ NE OPETUKSET ON

mun kommentit oli vastausta tekstiin jossa mainittiin et KIRKON tehtävä on julistaa raamatun opetuksia, ja olis kiva tietää mikä se raamatun opetus siis on?
toi uliuli-maturaiskari ei nyt taas kuulunut tähän asiaan ollenkaan, joten kerro nyt vaan ihan hiiltymättä MITÄ NE OPETUKSET ON

1. ÄLÄ TAPA.

Toisinsanoen paremmin ilmaistuna: Kohtele kunnioituksella Maata ja kaikkea joka oleskelee sen päällä.

Tekevätkö matut näin?

http://www.evl.fi/raamattu/1992/Matt.28.html

18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. 19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen 20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

Se nyt vain on pakko hyväksyä että elintaso tulee jakaantumaan tasaisemmin. Meistä kenelläkään ei ole Somalia tai Irakilaista erikoisempaa oikeutta elää ja asua porsaiksi täällä vain siksi, että joku keksi rajoille paikat ja alkoi kutsua tätä Euroopaksi.
Historiaa on turha kaivaa. Sieltä löytyy kyllä sopiva oikeus tai vääryys kenelle tahansa.
Se mistä pitää pitää huoli, on yhteiskuntarauha ja sivistyksen yleisen tason jatkuva nosto. Joskin kun isämmaampuolustajien kommentteja lueskelee, niin sivistyksen suhteen ei ole haastetta.

1. ÄLÄ TAPA.

Toisinsanoen paremmin ilmaistuna: Kohtele kunnioituksella Maata ja kaikkea joka oleskelee sen päällä.

Tekevätkö matut näin?

:ROFLMAO:

voi sua..
KIRKON pitää noudattaa noita ohjeita ja opettaa niitä eteenpäin, KIRKON kuuluu huolehtia lähimmäisistään ja kunnioittaa muita, koska raamatussa näin opetetaan raamatun opetukset perustuu anteeeksiannolle jne

mä en hyväksy murhaajia, en raiskaajia, en terroristeja, mut mä en myöskään vaadi kirkkoa toimimaan opetustensa vastaisasti, ja kieltämään apu sitä tarvitsevilta.

miksi sä haluat että kirkko joka opettaa raamatun (lähinnä Jeesuksen ) sanomaa, pitäisikin nyt toimia niitä oppejaan vastaan? koskeeko tämä suunnan muutos vain matuja, vai pitäisikö kirkon esim lopettaa vankiloissa käynnit, sielunhoito rikollisille jne? vai mitä sä oikein nyt haluat kirkon tekevän?

Keskustelussa jo hieman kiusaamisen sävyjä.

Ääripään maampuolustajilla ja riitikoilla on sydämmessä vahva tunne, ellei peräti palo, josta kumpuaa selvä mielipide mm. sateenkaariin ja ulkomaalaisiin.
Haastetuksi tullessa, tunteelle joutuu esittämään perusteita. Jos asiaperusteiden kanssa tulee vaikeuksia, niin vetaistaan sitten raamattu pöytään. Eihän sitä lukea tai ymmärtää tarvi. Tärkeintä on että tunne on väkevä.

Jossain kohtaa Raamatussa on sanottu "Älkää istuko siellä missä pilkkaajat istuvat". Liekö arkkipiispa lukenut Raamattuaan, kun haluaa näitä pilkkaajia oikein hyysäämään ruveta.

Minullekaan ei ennen tätä ole tullut mieleen kirkosta eroaminen, mutta täytyy myöntää, että nyt tuli.

Keskustelussa jo hieman kiusaamisen sävyjä.

Ääripään maampuolustajilla ja riitikoilla on sydämmessä vahva tunne, ellei peräti palo, josta kumpuaa selvä mielipide mm. sateenkaariin ja ulkomaalaisiin.
Haastetuksi tullessa, tunteelle joutuu esittämään perusteita. Jos asiaperusteiden kanssa tulee vaikeuksia, niin vetaistaan sitten raamattu pöytään. Eihän sitä lukea tai ymmärtää tarvi. Tärkeintä on että tunne on väkevä.

Sinun ainoa ongelmasi on ettet näe omaa katsomustasi pidemmälle. Miksi tulit edes vikisemään? Et sanonut mitään, mikä tässä ketjussa olisi sisältynyt kirjoitukseesi. Sinähän se tänne tulit kritisoimaan muita ja puhumaan vielä paskaa kaupan päälle jostain sateenkaarista.
Raamatun on lyönyt pöytään ainostaan he jotka perustelevat sillä maahanmuuton hyväksymistä, vaikka kaikki selväjärkiset huomaavat IHAN ILMAN raamattuakin, ettei asia nyt näin voi mennä.

Herätys haloo. Mistä näitä sädekehän kiillottajia sikiää?

Tule turvaan, me paijaamme sinua kyllä <3

PANews-BT_P-98f28d1d-b984-4583-93a9-867863e118ff_I1.jpg

Kyllä jo ihan avustustyössä ja humanitäärisessä työssä pyritään vähän selvittämään tuen hakijan taustoja, jotta tuki ei valuisi esim.rikollisille ja oikeasti hädänalaiset jäisivät ilman tukea. Millään avustustaholla ei ole loputtomiin rahoja, vaan pitää puntaroida että mihin kohteeseen se rajattu rahamäärä menee.

Kumma kun kirkko ei nyt toteuta tuota.

Uusimmat

Yhteistyössä