The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...se on ryhdyttävä multitaskaamaan, plaah...eli samalla kun hihittelen tolle leffalle, niin silitän pyykkivuoren..johan tässä sain jo pari koneellista pestyksikin...kuka täällä oikein sotkee?!

Happeilemaankin pitää joutaa, tää mun pääkkönen on tänään aivan hattarassa - ei oo hyväksi tommoset ufosammumiset, kun äkkisiltään koomailee turhan monta tuntia putkeen...

...menee sitte koko päivä häröillessä :p


Ei toi kyllä normipäivästä poikkea mitenkään :D
 
Njah. Esikoinen ja kakkonen kuskattu mummulaan ja napattu juniorit kyytiin. Ja pian saapuu mies penskoineen. Sit on taas kakarouta ja meteliä talo täynnä. Aurinko sais alkaa paistaa ja just heti, niin voi komentaa möly-apinat pihalle.

Fiksuna ostin sapuskaakin silleen, että voivat ainakin lounaan ja välipalat kiskoa pihalla majassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
...se on ryhdyttävä multitaskaamaan, plaah...eli samalla kun hihittelen tolle leffalle, niin silitän pyykkivuoren..johan tässä sain jo pari koneellista pestyksikin...kuka täällä oikein sotkee?!

Happeilemaankin pitää joutaa, tää mun pääkkönen on tänään aivan hattarassa - ei oo hyväksi tommoset ufosammumiset, kun äkkisiltään koomailee turhan monta tuntia putkeen...

...menee sitte koko päivä häröillessä :p


Ei toi kyllä normipäivästä poikkea mitenkään :D
Täällä taas tarttis jonkun tiskata.
Ei ketään kiinnostais?
 
Sehän kaipaa vaan hienosäätöä, joku ohjelmakortti on väärillä asetuksilla
Mä en tiedä saako näin vanhaan romuun päivityksiä.
Tää yhdistetty siivous/tiskauskone kyllä yleensä toimii hemmetin hyvin jos äitini on tulossa käymään?

Mutta en mä moiti. Tossa just kun epätoivoisesti yritti välttää käynnistymistään surffaamalla netissä niin se löysi mulle kirjahyllyn. Ainoo vaan, et seinusta johon se olis tulossa on vielä maalaamatta. Eli nyt pitäis funtsia miten maalauskone startattiinkaan?
 
Mä en tiedä saako näin vanhaan romuun päivityksiä.
Tää yhdistetty siivous/tiskauskone kyllä yleensä toimii hemmetin hyvin jos äitini on tulossa käymään?

Mutta en mä moiti. Tossa just kun epätoivoisesti yritti välttää käynnistymistään surffaamalla netissä niin se löysi mulle kirjahyllyn. Ainoo vaan, et seinusta johon se olis tulossa on vielä maalaamatta. Eli nyt pitäis funtsia miten maalauskone startattiinkaan?
Remppaus/puuhastelu/maalausoluset *yläpeukuttaa*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä