IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Darni73 minkä merkkinen testi sulla on? Mun mielestä näyttää haamulta! Oon käyny kurkkimassa tätä ketjua ja me mennään aika samoissa :) Mulle siirrettiin 18.3 3 päiväinen 8-soluinen tyyppi. Eli tänään pp7. Aamulla tein one stepin enkä saanu siihen mitään eloa :(
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Tinnulla selvä haamu :) Darni oi että kunpa se nyt vahvistusi :love:Tsemppiä kaikille :)

Täältä taustalta lueskelen teidän kuulumisia. Domi uskon että on mieli maassa, mutta pidetään nyt peukkuja! Joka neljännellä odottavalla on tiputtelua alkuun.
 
  • Tykkää
Reactions: Tinnu
Voi domi, ei luovutusta mokomista tuhrusista. Pidäthän meidät ajantasalla.

Hei kiitti hirveesti kaikille kannustavista viesteistä:love:

Nyt hain pari pakettia pc:n liuskoja ja aamulla uitan viimeistään sellaisen. Mut noista merkeistä ni aamun oli pc ja se punanen rfsu ja ohuet siniset onestepin kymppejä.
Ja tää kaheli taas ennen kauppa reissua ei osannu kusta ilman testiä ja tällä kertaa uitin onestepin herkkyydeltä 25 ja siinäkin nään taas jonkun sortin paikkaa mihin viivaa yrittää tunkee :oops: Ja nyt ymmärrän kun kaikki aina valittelee miten vaikea noita haamuja on saada kuvaan.
Näkyykö niissä haamuissakin heti aina punaista ainakin luonnossa? Mun testeissä noissa ei näy yhtään punaista??

http://aijaa.com/tzGrxP
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
No joo voi olla vuotoja, vaan on se nähty nyt jo tarpeeks monta kertaa mitä se tän kropan kohdealla tarkoittaa.. :( ihan sama vaikka siihen se viiva tulis huomenna, niin kemialliseks sit jää jakotapauksessa..tsemppiä muille et viivat selkeytys..
 
Tinnu kemiallinen on kun alkio hipaisee kohdun seinämää muttei kiinnity. Se hipaisu voi kuitenkin saada hormonin nousemaan ihan hetkeksi ennen kuin sitten laskee pois.
Mulla kemiallinen näkyi pp6-pp11 vahvistuvana viivana ennenkuin alkoi haalenemaan, verikoe myös vahvisti sen laskun ja menkat alkoi muutaman päivän päästä siitä sitten.

David testit on mun mielestä samaa kastia kuin one step testit, joten voivat näyttää viivaa myöhemmin ja haaleammin kuin esim apteekin oma ja PC.

Emmiina kokeile mielummin apteekin omalla. Rfsu on yksi huonoimmista testeistä, tosi hailuja antaa myös ja itse henk koht vihaan sitä puolen tunnin testiaikaa. Apteekin oma ja PC taitaa myös olla samaa kastia ja on hyviä testejä aikaisin testaajille :)
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Voiko vielä laittaa punktion piikkiin rusehtavan vuototuhrun? Punktio oli siis tiistaina ja siirto eilen. Yritän selittää asiaa punktion jälkeisellä oirehdinnalla, etten turhaan maalailisi pilvilinnoja tässä vaiheessa. :whistle:
 
Ne "herkät" testit voi tunkea kerronko minne..! Mulla näytti viivaa vasta pp12, sitä ennen blankoa. Rfsu on myös huono. PC on paras ja halvin! Mä nään kaikissa noissa myös hentoa viivaa. Just himotestanneena kehoitan jatkamaan himotestaamista, mut aamun eka pissan jätin ite aina tikuttamatta, koska hcg kuulemma hajoaa virtsassa pitemmän päälle ja sain aina negoja/haileempaa. Tummempia viivoja saa alussa päivällä. Kaikille viivojen vahvistumista!! Ja Domille mä niin toivoisin huomenna sitä kahta viivaa!! :love:
 
Heräilen hiljaiselosta kertomaan kuulumisia, täällä taustalla olen säännöllisesti käynyt lukemassa kuulumisia ja tökkimässä tykkäyksiä ja sydämiä, mutta tosiasioiden edessä olen koittanut keskittyä uusiin elämänvaiheisiin - eli mitä se edessäoleva elämä nyt voisi olla kun yhteistä lasta ei saatu. Takana 5.icsiä ja ei tässä ole enää mitään järkeä, rahaa palaa aivan tolkuttomasti nyt kun Kelakaan ei tule vastaan, 6 blastoa näistä siirretty ja seuraava samanlainen "saatanallinen piikittely, yksi helvetin solu joka ei kuitenkaan tartu" ois taas sen 5000eur. Ja totuus on, että itsellä on se yksi oma rakas tyttöseni ja uusperheessä 2 muutakin tyttöä. Voi sen rahan käyttää ihan tähän perheeseen joka jo on.

Tässä taas talven aikana entistä enemmän perheydytty ja kaikki lapset on meidän kotona kotonaan eikä ole enää mitään siirtymisten angsteja. Voi alkaa taas harrastaa, voi keskittyä hyviin kirjoihin, ja kipaista lenkille vaikka lapsia on kotona, koska ne jo pärjää jo itsekseen. Perhe ei ole se mitä toivoo, vaan se minkä saa. Mulla on kolmelapsinen perhe, vaikka vain yksi on musta syntynyt. Ehkä se sitten oli näin tarkoitettu.

Mutta kyllä tässä vituttaa myös se, miten älyttömän vanhaksi ja kyyniseksi itsensä tuntee. Nuorempia iloisia ja onnellisia urakiitureita pikkulapsiperheineen, jotka tekee kaiken oikeassa järjestyksessä katsoo sillä silmällä että "kyllä se paska sunkin tuulettimeen vielä lentää" ja arvuuttelee mikä se niistä olisi. Vaikea kestää toisten näennäistä kevyttä pintaliitoa elämän iloisista etapeista toiseen, kun ei tunnista enää sitä tunnetta. Se kun "kaikki oli itsestä kiinni ja päätti vain hetken kun ottaa ohjat käsiinsä ja toteuttaa unelmiaan". Vittu tässä viitsii enää mitään unelmoida, kun matto kuitenkin vetäistään jalkojen alta. No, ompahan opittu hetkessä elämisen taito, kun ei tarvii enää unelmoida.

Lugeista joku kommentoi, mullahan kanssa vintti pimenee niistä 2-3h laiton jälkeen, ainakin ne ekat kuurin päivät. Pelkään että pakolaiset kyylää ikkunoista sisään, tai venäläiset hyökkää, tai yleisesti että mä olen aivan paska ja pilannut elämäni ja se hajoaa ihan koska tahansa. Uutisia tai Facea ei voi Lugen kanssa käyttää, mä imen kaiken itseeni ja koen olevani syyllinen kaikkeen. Nyt oli vikassa PASissa lutinukset ja ne ehkä toimi hitusen paremmin (mies saattaisi kyllä olla eri mieltä). Menkkoja tässä odottelen tosta vikasta PASista alkavan huomenna, ja sit pääsee aloittamaan uuden elämänvaiheen.

Käyn mä täällä edelleen lukemassa teidän kuulumisia, kyllä te suuri henkireikä olette olleet <3 On vaan pakko pitää taukoa ja lakata aktiivisesti kommentoimasta että pääsee elämässä eteenpäin.
 
Viimeksi muokattu:
PIti oikein tulla koneella katsoman teidän viivoja (en niitä puhelimella kovin usein saa auki) ja Tinnullahan on hieno viiva. Vahvistumista sille vielä! On kyllä hyvä että täällä on asiantuntemusta noista testeistä. Mäkin oon ihan vaan palstalta lukeman perusteella ostanut aina vaan noita PC-liuskoja.

Ja Darnin testissäkin kyllä jotain nään, toivottavasti tänään ois selvempi!

Multa mies kysi eilen että millon testataan, oli vähän yllättävää koska ei ikinä ole ollut mitenkään mukana tuossa testaamisessa.. Aina on aikasesta testaamisesta sanonut että ei nyt vielä ja sitten testipäivänä ei oo ollut mitään jännitystä enää (siis myöskään insseissä, 1 siirtohan on vasta takana). Mutta kyllä mä ainakin muutaman päivän vielä odotan kun eilen vielä pistin ovitrellea ja nythän on vasta pp5.
 
Tinnu ei mullakaan ollut mitään oireita muuta kuin plussa testissä. Oireita alkoi vähän tulla vasta rv6+
Hyvältähän tuo sun PC viiva näyttää!! Nyt jos jatkat niillä testaamista niin pystyt vertaamaan ja näkemään jos vaikka tummenisi! Tsempit

Timjami olipa kiva kuulla susta pitkästä aikaa! Jospa se viimeinen PAS ei päättyisikään menkkoihin (y)
Mutta hyvä että olet löytänyt paremman paikan pään sisällä ja uusioperhekin toimii hyvin :love:

Toivottavasti Darnin testi tummenee myös!!
 
  • Tykkää
Reactions: Timjami77
Darnin ja domin testejä odottelen kans:geek: tinnulla hyvä viiva! Ne on hirmu yksilöllisiä että kuinka vahvaa näyttää milläkin päivillä(y) mä kans heittäisin kaikki muut kun pc't romukoppaan:LOL:

Timjamille toivon kovasti myös 5.icsin pas- ihmettä <3
 
  • Tykkää
Reactions: Timjami77
Heippa! Domi ja Darni, voi harmi jos testit näyttää negaa!

SalamaT Nyt vaan toivotaan viivalle vahvistumista! Onnea!!

(.) Mulla ei oo juurikaan tuntemuksia ollu. Pieni turvotus ja täys olo alamahassa, mutta ei mitään selvää kipuilua tai muuta. Toissapäivänä oli aamupäivällä pari tuntia kipua keskellä kohtua. Jotenkin on sellanen olo, että ehkä on yrittänyt, mutta jää kemialliseksi. Mulla on ollu niitä useampia. Sillon kun tyttöä aloin odottaa, niin tuntemukset oli voimakkaammat. Kiinnittyminen on siis tapahtunut jo, mikäli on tapahtuakseen, tai viimeistään tänään tapahtuu...nyt pp3.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: SalamaT
Olisi ollut noita Davideja vielä lisää, mutta teidän ammattimaisilla vinkeillä siirryin PregCheckiin.

Dpo14, pp9:

http://aijaa.com/avipKc

Kuvassa siis eilinen David ja tän aamun PC 8h pidätyksellä.

Kiva viiva, mutta ilmeisesti on edelleen mahdollista, että se aiheutuu kemiallisesta. Verikoetta ei ole tiedossa, milloinkohan noihin omiin testeihin voisi alkaa uskoa, jos vuoto ei ala? Vasta varhaisultrassa..? :censored:
Plussa on mun ainoa oire.
Etköhän saisi neuvolasta lähetteen hcg:n? Koska kyllä tuo plussa on, mutta en osaa sanoa miten vahva viiva pitäis olla noilla dpo:lla. Toisaalta tuo viivojen vahvuus ja hcg eritys vaihtelee yksilöittäin. Pidetään peukkuja, että viivat tummenis! Nyt vertaa vaan koko ajan PC:ta!

Millonkahan opin elämään niinku opetan..? Typeränä tein viimesen One Stepin aamulla ja sehän mokoma ei ole vahvistunut yhtään toissapäiväisestä... Heti aloin epäillä kemiallista ja piti käydä hakemassa PC kaupasta. No PC näytti toki tummempaa kuin kontrolli, mitä se ei nelisen päivää sitten vielä näyttänyt, mutta ongelmana on se, etten ole PC:lla testannut moneen päivään niin ei ole vertailukohdetta :confused: Sit aloin heti muistella, että eilen mulla oli välillä todella voimakkaat vatsa- ja selkäkivut! Tänään vähän lievemmät. Toisaalta eilen illalla oli pahoinvointia ja tänään maha ihan kuralla (viimeksi alkoi nämä oireet noin 5+ viikolla..). Voi peeveli kun voi olla stressaavaa. Anteeksi jos valitan täällä jonkun mielestä turhasta, mutta nyt kun se plussa on plussattu, niin toki soisi kaverin siellä pysyvän. Tuoreessa muistissa on YrittäjäJ:n tilanne, esimerkiksi... Huoh, kohta pitäs lähteä töihin (sairaalaan), että pitäskö anella labran täti ottamaan multa hcg :eek: Mä ehdin tulla hulluksi ennen ultraa jos sinne asti edes pääsen :X3:
 
Heippa! Domi ja Darni, voi harmi jos testit näyttää negaa!

SalamaT Nyt vaan toivotaan viivalle vahvistumista! Onnea!!

(.) Mulla ei oo juurikaan tuntemuksia ollu. Pieni turvotus ja täys olo alamahassa, mutta ei mitään selvää kipuilua tai muuta. Toissapäivänä oli aamupäivällä pari tuntia kipua keskellä kohtua. Jotenkin on sellanen olo, että ehkä on yrittänyt, mutta jää kemialliseksi. Mulla on ollu niitä useampia. Sillon kun tyttöä aloin odottaa, niin tuntemukset oli voimakkaammat. Kiinnittyminen on siis tapahtunut jo, mikäli on tapahtuakseen, tai viimeistään tänään tapahtuu...nyt pp3.
Ääh, mä pidän sulle peukkuja! Ei sitä kuitenkaan voi tietää mitä siellä tapahtuu, munki fiilikset menee vuoristorataa. Viime kerralla olin satavarma, ettei tärppää ja niin vaan tärppäs. Onneksi ajatukset ei asiaan vaikuta! Millon testaat?
 
Domille pahoittelut negasta :(

SalamaT lle viivanvahvistumisia hyvältä näyttää (y)

Sit kysymys eli onko muilla ollut siirrosta asti kohdun ja toisen munasarjan kohdilta kipeä näin monta päivää. Siirto siis to ja punktio ti. Välillä tosiaan ihan äkkinäisiä koviakin kipuja ja koko ajan semmosta paineentunnetta.. jännää. Ja samoin noi mun pimppapallerot tekee mulle huonon olon:(:sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: SalamaT
Domille pahoittelut negasta :(

SalamaT lle viivanvahvistumisia hyvältä näyttää (y)

Sit kysymys eli onko muilla ollut siirrosta asti kohdun ja toisen munasarjan kohdilta kipeä näin monta päivää. Siirto siis to ja punktio ti. Välillä tosiaan ihan äkkinäisiä koviakin kipuja ja koko ajan semmosta paineentunnetta.. jännää. Ja samoin noi mun pimppapallerot tekee mulle huonon olon:(:sneaky:
Vipe, mulla on. Eilen tuli jotain tuhruakin.. Itseasiassa eilen oli oikealla kohdun/munasarjan jatkuvaa kipua, nyt hieman laantunut - tuntuu kuitenkin vielä ihan levossakin.

Pimppapallerot ei onneksi vaikuta millään tavalla, sisälmykset vaan tuntuu sen verran tiukalta, ettei meinaa mahtua.
 

Yhteistyössä