Mun kissa tulee aina perseen päälle nukkumaan, kun meen pötköttelemään mahalleni sängylle. On aina kauhean loukkaantunut, kun lähen poisMiusta tuli kissan nukkuma-alusta otin kissan syliin keittiössä ruuan jälkeen ja ajattelin että kisu on vähän aikaa sylissä, mutta siihen se kisu jäi mun syliin kävelin olkkariin kissa sylissä sohvalle ja pitkän aikaa neiti viihtyi kehräten mamman sylissä.
Sulla unohtu salaatista kala/kana/lihaTein salaattia, johon tuli paahdettua kukkakaalia, porkkanaa, linssejä ja hasselpähkinää. Tätä täytyy tehä uudestaankin! Mikä vain on taivaallisen hyvää, kun sen kierittää oliiviöljyssä ja suolassa ja käyttää uunissa.
Heh hyviä tapoja kisuilla toi Minttu nukkuu yleensä aamuyöstä mun kainalossa onnellisena. Kahtoo ihmeissään jos mun pitää nousta ylös ja siirän kissan pois.Mun kissa tulee aina perseen päälle nukkumaan, kun meen pötköttelemään mahalleni sängylle. On aina kauhean loukkaantunut, kun lähen pois
töihinmeno.ja jees- meno, onhan sullakin ....?
Hyvät lisät tiedossatöihinmeno.
No se vallankin on jees-meininkiä , siellä on väki ojennuksessa ja noitien yölliset ylilennot kurissa ja päättömän nuhteessa....sujuvaa työyötä sulle !töihinmeno.
Tinkuliini ?...tuli semmonen fiilis....Arvaa kuka pääsiäispupu täällä... tai välttämättä pupu mutta kun noidat on täällä jo....ketjussa siis.
...en mäkään usko...sitäpaitti nestetasapainosta on hyvä aina pitää huoltaSuolassa oli kolme päivää, en usko et liian suolainen on vielä.
Mie veikkaan Boobista.Tinkuliini ?...tuli semmonen fiilis....
Savu tekee aina ihmeitä .Lehmästä vuollun palasen laitoin nyt savustumaan. Mietin et oisko se pitänyt yrteillä pilata mut annetaan vaan savun hoitaa taikansa.
Boobiskin tuli mieleen kyllä..tai siis aatokseeni...Mie veikkaan Boobista.
No mistä sulle sellanen fiba nyt tuliTinkuliini ?...tuli semmonen fiilis....