Päivää kettinkiin.
Jollain on nyt mömmöt kohdillaan. Saispa tuhdin annoksen samaa.
Päivää kettinkiin.
Jollain on nyt mömmöt kohdillaan. Saispa tuhdin annoksen samaa.
Kokeile ens kerran vastata että vedit viikon ryyppyputken ja petit aviomiestä saatananpalvontajärjestön orgioissa.Eiku homma menee näin: mitäs sä bitch teit lomalla?
Pesin ikkunat
Ai kauhee kun sä oot reipas! Mun pitäs kans mutta kun mulla on toi käsi kipee, pakki sekasin, selkää kolottaa ja ihan kun ois migreeni tulossa
Ei tarttis vuoteen miettiä kahvipöytään puheenaiheita. Kenenkään kolotukset tai migreenit ei ton jälkeen kiinnostais.Kokeile ens kerran vastata että vedit viikon ryyppyputken ja petit aviomiestä saatananpalvontajärjestön orgioissa.
Siks justEi tarttis vuoteen miettiä kahvipöytään puheenaiheita. Kenenkään kolotukset tai migreenit ei ton jälkeen kiinnostais.
Ihan omassa persoonassaan Mites menee?pitkäkaula
Ihan omassa persoonassaan Mites menee?pitkäkaula
Tai sitten saatas kuulla että kyllä määkin muuten pettäisin mutta on niin perse ruvella ja piNppiä kirveleeEi tarttis vuoteen miettiä kahvipöytään puheenaiheita. Kenenkään kolotukset tai migreenit ei ton jälkeen kiinnostais.
mihi oot lähdössäIhan omassa persoonassaan Mites menee?
Vois sanoo että hyvin pyyhkii,ainakin noin suurimmaks osaksIhan omassa persoonassaan Mites menee?
Juu juu, hereillä ollaan. Pitää kattoa Poirotti!!!
kelpaako täkäläinen toimitaja?Sääh, kärsin tänään motivaationpuutteesta. En tiedä saanko haastateltua haluamiani ihmisiä pääsykokeen ennakkotehtävää varten, kun on niin vaikee saada ketään kiinni. Piti haastatella paikallisen lehden toimittajaa mut eipä nettilehdessä juuri lue kirjoittajien nimiä, yhteystiedoissa on vaan tilaus, toimitus ja aspa, eikä ne varmaan vastaa mun sähköpostiin. Josko huomenna siirtyis infon puhelinhäiriköintiin ja koittais keksiä plan b.tä.
Mitään poirotteja nyt kun mun aika tältä päivältä loppuu kohtaJuu juu, hereillä ollaan. Pitää kattoa Poirotti!!!
tarkotit varmaan etupyllyäTai sitten saatas kuulla että kyllä määkin muuten pettäisin mutta on niin perse ruvella ja piNppiä kirvelee
Sorry nyt vaan, mutta Poirotti on kohta täällä, mutta sinä et!Mitään poirotteja nyt kun mun aika tältä päivältä loppuu kohta
Sorry nyt vaan, mutta Poirotti on kohta täällä, mutta sinä et!
Ja mihin aikasi tältä päivältä muka loppuu?
ketjuiluunJa mihin aikasi tältä päivältä muka loppuu?