Eikös me sovittu tää jo kauan sitten?
Superi laitto muuten hakemukset pariin amk:iin. Saanko muuttaa teille puolikkaan kanssa, jos tsadin opinahjo huolii mut sisälle?
Eikös me sovittu tää jo kauan sitten?
Superi laitto muuten hakemukset pariin amk:iin. Saanko muuttaa teille puolikkaan kanssa, jos tsadin opinahjo huolii mut sisälle?
mihimpä koira karvoistaan pääsisiOkei, se oli joku landejuttu.
Saisko saman suomeksjos saat ziraffi lunta paskamakin katolle niin iliman muuta oot voittaja
oot kyllä ihmeen sitkee sissi
itelläni ei olis kestäny ykskään arvosana olla pykälääkään huonompiOn niillä pyrkiessä merkitystä.
Jos romahduttaa, niin senkus vaan- me kaikki nostetaan sut pystyyn joten nöy hätä ollenkaanVoihan ne pisteet vielä muuttua, kattoo nyt miten käy.
Ja voi olla että saan hermoromahuksen tässä vielä
Kaunis kiitos kuitenkin selityksestä. Ei tarvitse googlaillamihimpä koira karvoistaan pääsisi
sorry, ei saaSaisko saman suomeks
Mulla ei ollu ikää vissiin edes viittä kun jo puoli sukua kutsui mua nimellä "hajamielinen professori"... mä oon sanonu tota pääkkösjuttua esikoisellekin, poika on kuin kävelevä Bermudan kolmio....on kuulema johonkin tiettyyn naisimmeiseen tullut*viheltelee*...
Sen jälkeen, kun sisääpääsy on plakkarissa, niin niillä ei ole merkitystä.itelläni ei olis kestäny ykskään arvosana olla pykälääkään huonompi
jos olis niin olisin joutunu .... ouluun
Ai silleenno te kaupunkilaiset nyt ette ymmärrä juur mtn
siis ennen maalla sanottiin ulioppilaista että lunta paskamakin katolla kun saivat valkolakkinsa
Paskamakki = paskahuussiSaisko saman suomeks
eläpä muuta viserräSen jälkeen, kun sisääpääsy on plakkarissa, niin niillä ei ole merkitystä.
Emmä enää muista Ruotsin opiskelu on varmaan syövyttäny aivot. Mut jos ollaan niin jee!Eikös me sovittu tää jo kauan sitten?
Onko muuten muunlaisia huusseja olemassa?Paskamakki = paskahuussi
Kaupunkilaisilla on mökillä puucee tai ulkohuoneOnko muuten muunlaisia huusseja olemassa?
Tossa taitaa enemmän vaikuttaa millanen menestys on ennakkotehtävässä ja pääsykokeissa. Ainaki Turun puolelta jäin semmoseen ksäitykseen, Tsadista en osaa vielä sanoa.On niillä pyrkiessä merkitystä.
Amk varmaan näin, Yliopistoon pyrkiessä molemmilla. Muistaakseni.Tossa taitaa enemmän vaikuttaa millanen menestys on ennakkotehtävässä ja pääsykokeissa. Ainaki Turun puolelta jäin semmoseen ksäitykseen, Tsadista en osaa vielä sanoa.
Mun entinen auto oli jonkinmoinen huussi.Onko muuten muunlaisia huusseja olemassa?
samma häärMun entinen auto oli jonkinmoinen huussi.
komppaan, ainaski uliopistolle yo-toikkarilla on merkitystäAmk varmaan näin, Yliopistoon pyrkiessä molemmilla. Muistaakseni.
Joku kotitonttu sen sinne piilottiAi nii. Salapollaritoimisto AaKoo selvitti kadonneen teekupin arvoituksen.
Mestarietsivämme saapui paikalle ja totesi, että teekannu on jo pois päältä ja jäljellä oleva tee on jäähtymässä. Teekannun vieressä on houkuttelevasti mikroaaltouuni...
... josta mestarisalapollarimme vaivaisen viidentoista minuutin etsinnän ja päättelyn jälkeen löysi kaivatun kupin.
*halaaruttaan*....kaiken maailman harmituksia sitä pitää ollakin..Njaa, vanha vaiva kädessä taitaa uusiutua. Granulooma eli kämmenselkään tulee pieni ryynimäinen näppy tai näppyjä. Kestää for ever parantua ja lääkettä ei ole. Veitsellä voi kuulemma nopeuttaa paranemista eli niinkuin ärsytetään, niin paranee nopeammin. Tein sen itse viime kerralla, nippasin kynsisaksilla ihoa rikki ja johan parani. Aika leikkia tohtoria sitten vissiin taas.
Joo, ihan vaaraton. Muttä lähinnä ärsyttävä*halaaruttaan*....kaiken maailman harmituksia sitä pitää ollakin..