The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Okei, tämän päivän keittiösotkut ja -siivoukset saatu päätökseen:). Nyt vielä tovi kirjallisia tehtäviä, tässä vois olla saumaa päästä nukkumaan vielä tämän päivän puolella...

Eli toivottelen tässä vaiheessa jo hyyveli yyteleitä, nuku hyvin ja herää kauniiseen aamuun :)*pus*
 
Huomenta. Se ois siivouspäivä jahka tuo haisunäätä tuolta kykenee kömpimään ylös. Yhtään en tiiä millon on kotiin tullut, laitoin viestin meen nukkumaan, avain on jemmassa x :LOL:
 
Mulla on käynnissä testi, että kuinka kauan kämppiksen tyhjät maitopurkit ja limupullot lojuu tiskipöydällä, jos mä en koske niihin. Toistaiseks ne on ollu siinä kaksi viikkoa. Hassua kun se allaskaappi on ihan tossa alapuolella.

Ruokakin jää aina koko illaksi liedelle, kunnes illalla sanon, että kannattais laittaa toi yöksi jääkaappiin, ettet saa ruokamyrkytystä. Pannukakut se on unohtanut viikonlopuksi pöydälle. Se yks avattu suklaalevy, josta kerroin, oli pari kuukautta pöydällä.

Sain jopa kämppiksen kerran avaaman viemärin itse eikä vain toteamaan mulle "Viemäri näyttäis olevan taas tukossa." En vaan tehnyt sitä, niin se vihdoin otti ohjat omiin käsiinsä. Jäihän se homma vähän puoltiehen, mut siinä on alku.

Nykyään se ostaa joskus jopa vessapaperia tai astianpesuainetta, kun mä vaan venytän uuden ostamista tarpeeks viime tinkaan. Pikkuhiljaa pikkuhiljaa tästä saadaan koulittua itsenäinen aikuinen. Imurin varressa en oo sitä tän puolen vuoden aikana tosin nähny kuin pari kertaa. Ja roskienvientireissut on laskettavissa yhden käden sormilla. Täytyy muistaa, etten koskaan mene naimisiin.

Ei sillä, etteikö mullakin olisi huonoja tapoja. Nukun pitkään ja unohdan usein kuivat pyykit telineeseen pariksi päiväksi. Mut kyl nää meidän erilaiset elämäntavat alkaa hiljalleen tympiä.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä