The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hei muuten.

Mä sain tänään silityslaudan! (tai siis pyysin miestä tuomaan anttilasta ko se kävi siinä vieressä hammaslääkärissä)

Mulla on ensimmäitä kertaa yli nelkytvuotiaan elämäni aikana sekä silityslauta että -rauta! Oonkohan mä nyt aikuinen vai vaaditaanko siihen mankeli lisäksi?
Ei aikuiseksi silityslaudalla pääse. Mullakin on semmoinen.
 
Hei muuten.

Mä sain tänään silityslaudan! (tai siis pyysin miestä tuomaan anttilasta ko se kävi siinä vieressä hammaslääkärissä)

Mulla on ensimmäitä kertaa yli nelkytvuotiaan elämäni aikana sekä silityslauta että -rauta! Oonkohan mä nyt aikuinen vai vaaditaanko siihen mankeli lisäksi?
Mun piti joku aika taaksepäin ostaa uusi silityslauta. Aikasempi murtui. Sen ostin keväällä -89 kun ukkokullan kanssa hilattiin luumme saman kynnyksen yli.

ennen ei osattu tehdä kestävää käyttötavaraa. Paskan möivät. :mad:
 
Mun piti joku aika taaksepäin ostaa uusi silityslauta. Aikasempi murtui. Sen ostin keväällä -89 kun ukkokullan kanssa hilattiin luumme saman kynnyksen yli.

ennen ei osattu tehdä kestävää käyttötavaraa. Paskan möivät. :mad:
Melkein samanikäisen laudanvaihdoin hiljattain. Kangas oli hiutunut rikki eikä pehmustettakaan enää ollut kuin nimeksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
..pukkaa äkillistä taikinaterapointia:)
..tai tiiä siitä terapeuttisuudesta kun nyt sitten hermoilen, tuleeko sutta vai sekundaa...

Mutta. Kun mä sen kaiken kolistelun ja höpötykseni keskeltä vilkaisin olohuoneeseen, niin mun pumppu pakahtui ja myös hiukan murtuikin<3...

Mun pieni tirpana on sohvalla käpertynyt pieneksi keräksi ja tuhisee umpiunessa <3...voi toista murusta, ihan väsy..

On meillä kyllä hurja viikko ollutkin - aikaisia aamuja ja piiiitkiä päiviä..mutta aina on ipana jaksanut herätä aurinkoisena hymy huulillaan :)...
 
Mun piti joku aika taaksepäin ostaa uusi silityslauta. Aikasempi murtui. Sen ostin keväällä -89 kun ukkokullan kanssa hilattiin luumme saman kynnyksen yli.

ennen ei osattu tehdä kestävää käyttötavaraa. Paskan möivät. :mad:
Ex- rouvakullan kanssa saatiin kihlajaislahjaksi mikroaaltouuni kans vuonna -89.
Se sanoi sopimuksen irti -11 vähän sen jälkeen kun rouva ilmoitti tahtovansa eron.
 
Ex- rouvakullan kanssa saatiin kihlajaislahjaksi mikroaaltouuni kans vuonna -89.
Se sanoi sopimuksen irti -11 vähän sen jälkeen kun rouva ilmoitti tahtovansa eron.
Mun ompelukone vuodelta -91 koki korahduksen ja kuoleman vuosi sitten. Ilmeisesti se rungon metalli oli haurastunut kun toimivuuden varmistanut savu pääsi karkaamaan.

Jos jotain positiivista hakee niin liitto on kestänyt kauemmin kuin siihen hankitut tavarat
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mun ompelukone vuodelta -91 koki korahduksen ja kuoleman vuosi sitten. Ilmeisesti se rungon metalli oli haurastunut kun toimivuuden varmistanut savu pääsi karkaamaan.

Jos jotain positiivista hakee niin liitto on kestänyt kauemmin kuin siihen hankitut tavarat
eipä oo ruutilassakaan oikeestaan mitään jäljellä ajalta ennen papin aamenta

no isän mulle ostama kivääri on kestäny jollain lailla mutta siinäkin on pitäny uusata piippu, tukki ja kiikari
 
Voijjumalauta. Ukkokulta on kotona koko viikonlopun ja oli sopinut naapuruston ukkojen kanssa, että kokoontuvat yhteen naapuriin saunomaan, grillaamaan makkaraa, juomaan kaljaa ja jauhamaan kakkaa.

"en mä nyt kehtaa mennä kun sä oot ollut koko viikon poissa ja nyt jäisit taas tänne yksin"

Sanoin että totta helvetissä menet, kun kerran on sovittu ja kerrankin kaikki pääsee. Tulee kirveestä jos et nyt katoa tosta ovesta. Pakkasin valmiiksi kaljaa ja ryynäriä mukaan.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja -tibis
Voijjumalauta. Ukkokulta on kotona koko viikonlopun ja oli sopinut naapuruston ukkojen kanssa, että kokoontuvat yhteen naapuriin saunomaan, grillaamaan makkaraa, juomaan kaljaa ja jauhamaan kakkaa.

"en mä nyt kehtaa mennä kun sä oot ollut koko viikon poissa ja nyt jäisit taas tänne yksin"

Sanoin että totta helvetissä menet, kun kerran on sovittu ja kerrankin kaikki pääsee. Tulee kirveestä jos et nyt katoa tosta ovesta. Pakkasin valmiiksi kaljaa ja ryynäriä mukaan.
Jos et olis aviossa niin mä kosisin tällä sekunnilla.
 
Tiiättekö mitä on vaihtaa yökkäriä unilaivassa olevalle? Jep, haasteellista:)...mutta ihanan suloista<3

Havahtuihan tirpana siinä sen verran sitten, että saatiin onneksi hampaatkin pestyiksi ja sitten mä sain kantaa ipanan sänkyyn....mitä kummaa tässä on tapahtunut, kun syli oli täynnänsä eikä riittänytkään tuota rakkauspakkausta pitkine kinttuineen ja hiuksineen... Lapset kasvavat liian nopeasti.

Nyt jo nukkuu. Sai yökyläkaveriksi toisen veljistään(toinen on toisaalla yökylässä). Juu, sen aiemmin mököttävän tapauksen:)...poika sanoi toimivansa vuorostaan Mörön karkoittajana <3
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja -tibis
Voijjumalauta. Ukkokulta on kotona koko viikonlopun ja oli sopinut naapuruston ukkojen kanssa, että kokoontuvat yhteen naapuriin saunomaan, grillaamaan makkaraa, juomaan kaljaa ja jauhamaan kakkaa.

"en mä nyt kehtaa mennä kun sä oot ollut koko viikon poissa ja nyt jäisit taas tänne yksin"

Sanoin että totta helvetissä menet, kun kerran on sovittu ja kerrankin kaikki pääsee. Tulee kirveestä jos et nyt katoa tosta ovesta. Pakkasin valmiiksi kaljaa ja ryynäriä mukaan.
Aww...ihana on Mr Bitch :)

Mutta niin on hänen vaimonsakin :)<3
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä