Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
myös
Elekää vinkuko sielä! Jos ei saa valittaa helteestä niin ei myöskään pakkasesta ja talvesta. Molemmat kuuluvat suomen säätiloihin.
Ihan kohta on kesä. Ihanaa, saa taas pukeutua minihameeseen ja mikroshortseihin ja tissitoppeihinLuvassa sitten varmaan hankikantoa
Eiku oikeesti! Tulis jo kesä!!!!![]()
Muista, että raiskaustsunami alkaa pyöriä viimeistään vappuna.Ihan kohta on kesä. Ihanaa, saa taas pukeutua minihameeseen ja mikroshortseihin ja tissitoppeihin![]()
Muista, että raiskaustsunami alkaa pyöriä viimeistään vappuna.![]()
Eikä saa liikkua yksin. Eikä saa liikkua yöaikaan.True... Mahtaakohan kesästä muutenkaan paljon irti saada, kun pitää puskia vältellä ja rantojakin pelätä.
Eikä myöskään illalla. Ja enää ei aamuvarhaisella aurinkoisena kesäaamuna uskalla yksin lenkille lähteä. Puhumattakaan tosiaan niistä ihanista kesäilloista.Eikä saa liikkua yksin. Eikä saa liikkua yöaikaan.
Eikä saa liikkua yksin. Eikä saa liikkua yöaikaan.
Hellepäivänäkin on pukeuduttava peittävästi, eli nilkkoihin asti pitkä (mielellään tummaa kangasta oleva) hame, pusero sellainen jossa on pieni kaula-aukko ja hiuksethan tulee peittää huivilla. Muistakaa että kaikki pitää olla sellaista paksua kangasta josta ei näy yhtään läpi.Eikä katsoa vahingossakaan silmiin, eikä antaa vahingossakaan vääriä signaaleja jotka tajutaan väärin..
Pitäkää minarit ja topit tiukasti mielummin kaapissa kuin päällänne.
Uimarannalle kannattaa mennä vain jos tykkää siitä että itseä kuvataan ja kähmitään, mahdollisesti myös raiskataan jos erehdyt kulkemaan väärästä paikasta.
Ja pikkulapsille ei sitten enää vaihdeta vaatteita rannalla. Ellette halua että heitäkin kuvataan![]()
En ole ikinä vaihtanut pikkulapsille vaatteita rannalla. Enkä muutenkaan antanut lupaa hillua nakuna, joten meille tuo ei tuo mitään muutoksia elämäntapaan.Ja pikkulapsille ei sitten enää vaihdeta vaatteita rannalla. Ellette halua että heitäkin kuvataan![]()
En ole ikinä vaihtanut pikkulapsille vaatteita rannalla. Enkä muutenkaan antanut lupaa hillua nakuna, joten meille tuo ei tuo mitään muutoksia elämäntapaan.
Muutenkin mulla on yleensä kaksi koiraa mukana, joista toinen on varsin reaktiivinen ja puolustaa kyllä tilanteen tullessa päälle. Minä en usko, että kukaan uskaltaa ainakaan minua lähestyä silmät himosta kiiluen. Olen muutenkin varsin kookas, harteikas, voimakkaan näköinen
Mullakin oli ennen tapana käydä öisin kävelyllä jos en saanut unta. Nyt ei tulisi mieleenkään. Ja tosiaan joskus neljän-viiden aikaan kesäaamuisin lähteä kävelylle. Ensi kesänä en uskalla. Kaikki ihanat kesäillatkin menee hukkaan kun ei uskalla yksin enää ulos lähteä.No tätä olemme perheen kanssa miettineet, että uskaltaako rannalle ihan oikeasti missään? Tai siis, onhan se vissiin sitten parempi varmuuden vuoksikin jättää menemättä kuin ottaa riskiä?
Isolla uimarannalla saattaa pienempi lapsi kadota äkkiä silmistä tai muuta vastaavaa.
Kamalaa.. Kuin vankilassa eläisi lopun elämäänsä ja varoittelee vain lapsiaan tai ottaa riskejä?
Itse en enää uskalla edes öisin lenkille niinkuin ennen ollut tapana jos uni ei tulekkaan. En uskalla ottaa sitä riskiä, jos kimppuun käydään.
Sitten syyttäisin siitäkin itseäni etten ottanut pelkoani tarpeeksi vakavasti tai uhkaa..
Inhottavaa.
Mullakin oli ennen tapana käydä öisin kävelyllä jos en saanut unta. Nyt ei tulisi mieleenkään. Ja tosiaan joskus neljän-viiden aikaan kesäaamuisin lähteä kävelylle. Ensi kesänä en uskalla. Kaikki ihanat kesäillatkin menee hukkaan kun ei uskalla yksin enää ulos lähteä.
Olin lukevinani ketjun otsikosta että siinä luki pakkasista. Luin varmaan väärin.![]()