Mamut valtaaavat lähiöt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hra Majuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ainakin Roihuvuoressa mamut, vaikka eivät ihan "hiljaa" olekaan, ovat kyllä ongelmista pienin. Me lähdemme alueelta ihan kantasuomalaisten juoppojen, narkkareiden ym. sekopäiden takia! Eilen meinasi mieheni saada kimppuunsa jättikokoisen koiran keskellä päivää, kun lasisilmäinen kaveri istui maassa hihna löysällä. Ei olisi eka kerta. Minua ovat samanlaiset lähteneet seuraamaan alkuillasta, kävelleet melkein päälle. Bussissa on kuulunut mm. tappouhkaus heti aamusta ja lapsen päiväkodissa särjetty ikkunoita sekopäiden toimesta. Kiitos, meille riittää!

Eiks sinne tullut se asuntola näille tyypeille jonnekin pk:n lähettyville?

No tämä just on Persujen ja esim Halla-ahon päätavoitteita. Ei ripotella niitä mamuja ympäri pääkaupunkiseutua, vaan ympäri Suomea. Esimerkiksi Somalit haluavat asua kaikki samassa läjässä jossain Itä-Helsingissä, jolloin heidän ei edes tarvitse opetella kieltä tai mitään muutakaan. Pienempinä annoksina ne sulautuu kantaväestöön, siinä missä muutkin. Jos he kuitenkin haluavat asua pääkaupunkiseudulla, he tekevät sen omalla kustannuksellaan ja yhteiskunnan elatusvelvollisuus päättyy siihen.

[QUOTE="poikia3";23678521]. Alueella on paljon vuokra-asuntoja ja se on ollut huonossa maineessa jo parikymmentä vuotta.
Luulempa, että muuallekin näitä keskittymiä syntyy ihan samanlaisista syistä. Turha on nyt päivitellä, että näin on päässyt käymään, asiaan olisi pitänyt puuttua jo silloin 20 vuotta sitten.[/QUOTE] .

Ehkä ne somaleiden kaavut pistävät eniten silmään mutta kyllä ne ongelmat , joita poliisit ja vartijat saavat kuskata sinne tänne, useimmiten vieläkin ovat kotimaisia juoppoja.
Vietin taannoin vartin Kontulan ostarilla ja siisteimmin pukeutuneita ja selvin päin ohikulkijoita olivat venäläiset, sitten tulivat muut mamut.Kantaväestöllä mummosta lapsen lapseen paloi suurinpiirtein rööki huulessa , suomalaisilla miehillä oli molemmissa käsissä mäyrikset.
Lähiöissä kytee varsinainen pommi kun siellä asuu köyhät suomalaiset ja työttömät mamut. Siellä ne kaikki aikaansa kuluttavat . Ei se ole mielestäni työttömien syy ettei heillä ole varaa asua Eirassa. Kaikenlainen pakkoasuttaminenkin tuntuu hieman kolkytlukulaiselta.
Asiat nyt vaan ovat näin kun toisille ei löydy töitä ja toiset ei niitä viinanjuonniltaan enää kykene tekemään.
Onneksi kuitenkin lähiössä asuu paljon ihan tavallisia ihmisiä jotka ovat omalla työllään hankkineet asuntonsa ja elättävät itsensä. Ja sellaiset ihmiset pitävät tämän maan pystyssä, olivatpa he minkä värisiä tahansa.

Poliisi vie putkaan ennemmin sen suomalaisen riidan osapuolen, jotta välttyy rasismisyytöksiltä ja muutenkin toi sun kuvaus on silleen suvaitsevaisuus värittynyt, mutta niinkait sä näet asiat.

[QUOTE="poikia3";23678521]Eiköhän tuo ole ihan päivän selvää, mistä tuommoinen maahanmuuttaja keskittymä Suvelassa Espoossa johtuu. Alueella on paljon vuokra-asuntoja ja se on ollut huonossa maineessa jo parikymmentä vuotta. Asukasrakenne on siis ollut jo ennen maahanmuuttajia huono. Kaikki jotka suinkin kykenevät haluavat muuttaa sieltä pois. Tästä johtuen myös omistusasuntojen hinnat ovat alueella Espoon halvimmat. Eli muutetaan omistusasuntoihin muualle, tai vuokra-asuntoihin muualle ja niitä vuokra-asuntoja on sitten tyhjillään eivätkä ne kelpaa valkoihoiselle väestölle.

Luulempa, että muuallekin näitä keskittymiä syntyy ihan samanlaisista syistä. Turha on nyt päivitellä, että näin on päässyt käymään, asiaan olisi pitänyt puuttua jo silloin 20 vuotta sitten.[/QUOTE]

Nyt täytyy kyllä olla hiukan eri mieltä. Mä asun suvelassa, enkä pois muuttais vaikka mikä olis. Täällä on loppujen lopuksi hyvä asua, ei mun tarvitse pelätä kun astun ovesta ulos.
Mä kannatan perussuomalaisia. Olen mamukriittinen, en kuitenkaan rasisti. Asutaan ihan mamujen keskuksen vieressä, eikä siitä loppujen lopuksi suurta häiriötä meille ole. Pihallamme leikkii monenlaista lasta, omat menee siinä joukossa mukavasti, eikä suurempia konflikteja ole tullut.
Suvela ei ole enää maineensa veroinen. Täällä on hyvä asua, meidän ainakin.

Mutta silti toivoisin että mamuja hajautettaisiin enemmän, jotta oppisivat elämään Suomessa suomalaisten tavalla, puhumaan kieltä jne. Olisihan se heillekin parempi, sopeutua ja elää kuin muutkin.

No tarviiko sitä itte niissä lähiöissä asua? Jestas, kyllä mä vähän katsoisin peiliin et mistä mahtaa johtua et kaikki mun naapurit on juoppoja, nistejä, työttömiä, sossun tuilla eläviä eläviä luuserilusmuja, ja miettisin hyvinkin tarkkaan mahdanko itsekin olla!
Me asutaan uudella omakotitaloalueella ja täällä asuvat mamut toimii lääkäreinä, hammaslääkäreinä jne.

[QUOTE="vieras";23679812]No tarviiko sitä itte niissä lähiöissä asua? Jestas, kyllä mä vähän katsoisin peiliin et mistä mahtaa johtua et kaikki mun naapurit on juoppoja, nistejä, työttömiä, sossun tuilla eläviä eläviä luuserilusmuja, ja miettisin hyvinkin tarkkaan mahdanko itsekin olla!
Me asutaan uudella omakotitaloalueella ja täällä asuvat mamut toimii lääkäreinä, hammaslääkäreinä jne.[/QUOTE]

Lähiöissähän me kaikki kaupunkilaiset asumme oikeastaan.

Yhteistyössä