Joo, mä tykkäsin myös. Pitkästä aikaa relluja, jossa hiukset pysyy päässävalmis! Ai että mä tykkäsin!!!![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo, mä tykkäsin myös. Pitkästä aikaa relluja, jossa hiukset pysyy päässävalmis! Ai että mä tykkäsin!!!![]()
Mä yritän punnertaa tän väkisin yhdessä päivässä läpi, nyt jo väsyttää. Kaipaan apuja vielä pariin viimeiseen.
Sveitsi
sak... 5+6 ite pääpiru
mar... 17 (ja jatkot 5 ja 11, mutta ehkä selviävät tolla) epätyypillisiä markkinoinnin keinoja, jotka tuottavat hyviä tuloksia pienin panoksin
Ta... on Helsingissä, joskus sanottu Helsingin rumimmaksi rakennukseksi. Lä... mitä tämä hoitaa, yleissana.2 puuttuu Puolasta, ta.. 11 ja lä.. 7
2 puuttuu Puolasta, ta.. 11 alkuun grillattava ja lä.. 7 mitä tuo hoitaa
Pahasti jumissa, jos vaikka koittaisi Irlannin saada valmiiksi:
pääsanasta 5+9+3 enkuksi teelaatu
in.. ja sr.. välissä 6+6 in.. ja saaren muoto (itkusta mieleen)
pääsanasta 13 ylävasen alkuun vihreä jalokivi
kel.. 13+3 vastasanalla tuo selviää, mutta on erään elokuvan katu
du.. 8 ihan yleissana mikä tuo on
Kiitoksia, tuo tee tuottaa harmaita hiuksia, ei vaan tunnu löytvän, olen näemmä ollut ihan oikeilla jäljillä, mut pikku hiljaa
Kokeile hakea englanniksiKiitoksia, tuo tee tuottaa harmaita hiuksia, ei vaan tunnu löytvän, olen näemmä ollut ihan oikeilla jäljillä, mut pikku hiljaa![]()
Vinkkaan vaikka tekijä oonkin nyt kun huomasin tän.jälkijunassa tultu täällä
pari kohtaa on missä totaalisen jumissa..
tanska:
ham.. 8 --- wikissä ennen sisällysluetteloa, mikä se pidempi rimpsu on
E.L 5+7 --- toinen nimi sille leffalle
eurooppa:
min.. 7+5 (varmaan joku ihan helppo) --- sen isä
albania:
bun.. 10+13 --- vastasanalla helpompi, mutta yhden sortin kotimainen nähtävyys
kot.. 11 alempi --- maakunta
Oikea muoto löytyy siitä kirjan artikkelista.irlanti:
kel.. 13+3 (muut sanat on ja oon löytänyki "vastauksen", mutta en saa tuohon menevää)
Ei mainita siinä min-artikkelissa tätä tyyppiä, mutta sen isän artikkelissa kerrotaan min:sta. Ja mulla näemmä tulee heti vastaus kun googlaa min isä.tota min.. 7+5 en vaan löydäkun.. mi.. ei sovi
![]()
Ei mainita siinä min-artikkelissa tätä tyyppiä, mutta sen isän artikkelissa kerrotaan min:sta. Ja mulla näemmä tulee heti vastaus kun googlaa min isä.![]()
Viimeiset jumit:
Tanska
La.. Th.. 8 --- ihan vain se sukunimi
Ka.. Ku.. Ta.. 5 7 ei mene se kaikkein ilmeisin pi.. --- pitäisi kyllä mennä, imdb:stä löytyy se leffan nimi oikeassa muodossa
Au.. Ja Yd.. 11 --- fuusiokin on sellainen
Pe.. Ja Fo.. 11 --- tietty fo, yläpuolelta tulee apuja
Valko-Venäjä
Vii.. Ja Gu.. 6 6 ja siitä 8 7 --- sama sukunimi, siitä pitäisi aueta tuo toinenkin
Hii..te.. Alas 16 ja jatkot --- siitä valmistettu terävä juttu
Albania
Ba ja Il.. 13 --- ketkä siellä il asui
Go.. Alas 6 ja 15 --- kirjoita pelkästään se go wikiin
Ro.. 6 --- tuhosi ro:a
Slovakia
Al.. 10 --- kasvi jolla on sama alku
Sveitsi
Ta.. 12 --- mainostamista, alkaa samalla tavalla kuin vastasana
Si.. 11 --- sellanen terävä juttu, alkaa si
Ta..u.. 9 ja siitä 10 --- nykäsen laji ja tunnettu paikka moiselle harrasteelle
Taidan nyt vaan ajatella osaa jo liian vaikeasti
Kiitos!
meri ja järjestelmä jossa hinnat määräytyy kysynnän ja tarjonnan mukaanLöytyiskö joltain vielä kaksi sanaa?
Irlanti alas 12 ja Sveitsin ta.. ma.. si.. 14?