Nyt Axl Smith painostaa ja uhkailee uhrejaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Axl Smith painosti uhrejaan perumaan syytteet
Juuri kun luulit, ettei Axl voisi paljon alemmas vajota uhrinsyyttelyn ja valeiden jälkeen, hän yllättää painostamalla uhrejaan olemaan nostamatta syytteitä.

http://mvlehti.net/2016/03/15/axl-smith-painosti-uhrejaan-perumaan-syytteet/

axlsmith-300x205.jpg

Ilta-Sanomien mukaan Axl Smith oli lähestynyt salakuvaamisen uhreja uudellakin joukkotekstarilla. Aiemmin naiset kertoivat saaneensa kaikki saman anteeksipyyntö- ja selittelyviestin, jonka Axl oli lähettänyt ryhmäviestinä kaikille kuvaamilleen naisille.

Nyt naiset olivat saaneet uuden viestin, joka voitaisiin tulkita uhrien painostamiseksi. Axl oli kehottanut naisia “olemaan paisuttelematta juttua, etteivät he kaikki päädy lehtiin”. Axl on jo lehdissä asian tiimoilta, joten ainoat, jotka voivat enää lehtiin päätyä, ovat uhrit.

Uhkaileeko Axl siis naisia heidän henkilöllisyyksiensä paljastamisella? Itse tutkinnan tai oikeudenkäynnin aikana eivät naisten henkilöllisyydet varmastikaan tulisi julkaistuksi, elleivät he sitä itse haluaisi, koska arkaluonteisia seksuaalirikoksia käsitellään usein suljetuin ovin, mikäli uhri niin haluaa.

Jos ei vielä aiemmista asian käänteistä ollut vakuuttunut, niin tämä viimeistään osoittaa Axlin olevan melkoinen niljake.

Axl Smith painosti uhrejaan perumaan syytteet
Juuri kun luulit, ettei Axl voisi paljon alemmas vajota uhrinsyyttelyn ja valeiden jälkeen, hän yllättää painostamalla uhrejaan olemaan nostamatta syytteitä.

http://mvlehti.net/2016/03/15/axl-smith-painosti-uhrejaan-perumaan-syytteet/

axlsmith-300x205.jpg

Ilta-Sanomien mukaan Axl Smith oli lähestynyt salakuvaamisen uhreja uudellakin joukkotekstarilla. Aiemmin naiset kertoivat saaneensa kaikki saman anteeksipyyntö- ja selittelyviestin, jonka Axl oli lähettänyt ryhmäviestinä kaikille kuvaamilleen naisille.

Nyt naiset olivat saaneet uuden viestin, joka voitaisiin tulkita uhrien painostamiseksi. Axl oli kehottanut naisia “olemaan paisuttelematta juttua, etteivät he kaikki päädy lehtiin”. Axl on jo lehdissä asian tiimoilta, joten ainoat, jotka voivat enää lehtiin päätyä, ovat uhrit.

Uhkaileeko Axl siis naisia heidän henkilöllisyyksiensä paljastamisella? Itse tutkinnan tai oikeudenkäynnin aikana eivät naisten henkilöllisyydet varmastikaan tulisi julkaistuksi, elleivät he sitä itse haluaisi, koska arkaluonteisia seksuaalirikoksia käsitellään usein suljetuin ovin, mikäli uhri niin haluaa.

Jos ei vielä aiemmista asian käänteistä ollut vakuuttunut, niin tämä viimeistään osoittaa Axlin olevan melkoinen niljake.

Alkuperäinen teko on ollut ällöttävä, mutta mielestäni tuon tekstiviestin voi tulkita myös vilpittömänä varoituksena. En ainakaan itse tulkitsisi tuota niin, että hän itse kertoo lehdistölle henkilöllisyyden jos naiset kommentoi.

Eikö tämä Akseli jo ymmärrä, että kannattaisi olla aika hiljaista poikaa. Nopeammin juttu unohtuisi. Nyt tulee sellainen olo, että onko nauhoitukset sittenkin tehty kiusaamistarkoituksessa??? Jos siis alkaa tuolla tavalla pelotella uhrejaan.

Se mietityttää, kun siinä alkuperäisessä selittelyvideossa hän sanoi, että Peterin seksikumppanilla oli jälkiä kasvoissa ja kaulassa seksin seurauksena. Että pahoinpitelyäkö tämä Peter harrasti? Onko nämä naisetkin siis lähteneet "jälkien" kanssa kotiin? Ei kuulosta mukavalta.

Aika urpo pitää jätkän olla, ettei tässä vaiheessa älyä jo olla hiljaa. Nyt pitäisi antaa julkinen anteeksipyyntö kaikille ja sen jälkeen väistyä takavasemmalle.

Ei kuulosta uhkailulta vaan varoitukselta. Tämän jutun takia poliisihan saa nähdä nämä videot, niin ainakin ymmärsin. Ilman tätä juttua, ei olisi mennyt ulkopuolisille. Joku olisi voinut vaikka käskeä axelia poistamaan videot ja uhkaa poliisilla. Ei olisi mennyt kenenkään muun silmille videot.

Ei kuulosta uhkailulta vaan varoitukselta. Tämän jutun takia poliisihan saa nähdä nämä videot, niin ainakin ymmärsin. Ilman tätä juttua, ei olisi mennyt ulkopuolisille. Joku olisi voinut vaikka käskeä axelia poistamaan videot ja uhkaa poliisilla. Ei olisi mennyt kenenkään muun silmille videot.
No ei kyllä kuulosta:
"Axl kehotti kertomaan ryhmän jäsenille, että ei kannata paisutella tai juoruta enempää, koska siitä seuraisi nimiemme ja naamojemme päätyminen lehtien sivuille, yksi naisista kertoi"

Käsittääkseni lähetti tämän viestin viime viikon lopulla, kun poliisilla oli jo videot. Ja muutenkin typerä uhkaus, koska lehdet eivät saa yksityishenkilöiden nimiä tällaisissa tapauksissa paljastaa, jolloin ainoa, joka paljastuksen voisi tehdä, on axl itse.

Mistä sinä tiedät, onko ja olisiko mennyt ulkopuolisille. Jos tyyppi ei itse näytä videoita muille, niin joku muu voi hakkeroida ne.

Tuli mieleen, että milloinhan esiin tulee ensimmäinen uhri omilla kasvoillaan/nimellään itkien Seiskassa (tai kuka nyt eniten juttupalkkiota maksaakaan) kuinka axl pilasi elämän ja luottamuksen miehiin.

Mistä sinä tiedät, onko ja olisiko mennyt ulkopuolisille. Jos tyyppi ei itse näytä videoita muille, niin joku muu voi hakkeroida ne.
Täh? Eikös poliisi tätä juttua tutki ja on valitellut sitä, että osaa ei vielä ole tunnustettu/tavoitettu. Joten eivätköhän ole videot katsoneet (voin muuten kuvitella, että kyttälaitoksella ei ole pahemmin tarvinnut etsiä vapaaehtoisia tähän hommaan :p).

Lisäys: sori, ymmärsin väärin...

Eikö tämä Akseli jo ymmärrä, että kannattaisi olla aika hiljaista poikaa. Nopeammin juttu unohtuisi. Nyt tulee sellainen olo, että onko nauhoitukset sittenkin tehty kiusaamistarkoituksessa??? Jos siis alkaa tuolla tavalla pelotella uhrejaan.

Se mietityttää, kun siinä alkuperäisessä selittelyvideossa hän sanoi, että Peterin seksikumppanilla oli jälkiä kasvoissa ja kaulassa seksin seurauksena. Että pahoinpitelyäkö tämä Peter harrasti? Onko nämä naisetkin siis lähteneet "jälkien" kanssa kotiin? Ei kuulosta mukavalta.

Voi luoja ihmiset, hankkikaa jo elämä.. Seuraavaksi varmaan vaaditte julkista kivitystä.

Hyvä kun selvisi (y)
Ottaen huomioon lehtien sivuilla ja somessa julkkiksia iskeneiden tilitykset ym. salarakasviritykset, niin on hyvinkin todennäköistä, että joku näistä lukuisista kuvatuista emännistä yrittää muutaman satasen jutulla tienata.
Uhrit hiljaa! Vaietkaa ja hävetkää, oma syynne.

Näinhän nää menee. Varmaan niillä oli liian lyhyet hameetkin.

Rauhoitu hyvä ihminen.
En ole yhdelläkään sanalla, millään muotoa syyllistänyt uhreja. Kyse on vain sinun harhoistasi.
Ok, et syyllistänyt. Mutta puhut heistä halveksuen, mikä on kyllä yhtä alhaista.

Me kun ei tiedetä näistä naisista/tytöistä yhtään mitään, onko mukana esim. alaikäisiä, joten aika typerää lähteä puhumaan heistä rahastajina ja vertailla joihinkin julkkistyrkkyihin salarakkaisiin.
Näiden naisten luottamus ja yksityisyys on rikottu. He ovat uhreja. Ja jos uhri ei saa puhua ja kertoa, miltä hänestä tuntuu, niin aika helvetin julmaa rajoittamista ja kontrollointiyritystä. Just sitä samaa, mitä tämä Axl yrittää heihin käyttää.

Oli kyllä aika noloa....

En ole juttua kovin tarkkaan seurannut, mutta onko jostain käynyt ilmi, miten tyyppi paljastui?

Ehkä joku huomannut/saanut tietää ja ilmoittanut poliisille.

" The Voice of Finland -ohjelmastakin tuttu juontaja Axl Smith jakoi keskiviikkona Jook Joint TV -Youtube-kanavalla videon, jossa hän kertoo joutuneensa poliisin kanssa tekemisiin.

- Tämä tulee olemaan varmaan mun koko elämäni surullisin postaus, Axl sanoo.

Axl kertoo, että video on kuvattu 2. maaliskuuta, ja että hän on juuri päässyt poliisikuulusteluista.

- Vietin yön sellissä, mua syytetään salakuvaamisesta.

1. maaliskuuta poliisit olivat saapuneet Axlin toimistolle ja veivät hänet kuulusteluun.

- Tiedän, kuka on syytöksen laittanut vireille, hän on nainen, jota olen tapaillut ja joka ilmeisesti haluaa mulle pahaa. Ongelmana tässä kuviossa on se, että syytös pitää omalla tavallaan paikkansa.
Axl ei tiennyt, ettei omassa kodissa voi olla videovalvontaa.

- Ei voi pitää huolta sitä kautta omasta turvallisuudesta. Vaan jokaiselle, joka mun luona on ollut, heille olisi pitänyt kertoa, että heitä mahdollisesti kuvataan. Tilanne on nyt eskaloitunut hirveäksi, mua syytetään seksinauhojen kuvaamisesta.

Kukaan ei ole nähnyt Axlin kuvaamia materiaaleja.

- En luonnollisesti tekisikään sellaista. Eihän siinä olisi mitään järkeä. Se olisi mulle ja mun uralle kauhein mahdollinen tilanne. En tekisi sellaista kenellekään muulle enkä haluaisi sellaista tapahtuvan itselleni.

Kuulusteluista päästyään Axl oli lähettänyt viestin asianomaisille eli naisille, joita hän on Suomessa olonsa aikana tapaillut. Hän kertoi Peterin tarinan ja pyysi anteeksi.

- Kirjoitin, ettei ole mitään hätää ja mitään materiaalia ei ole heistä ulkona, kukaan ei ole sitä nähnyt ja otan täyden vastuun. "

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016030921243695_vi.shtml

Yhteistyössä