Ei mikään äitipuoli
Jos kieltäydyn niin sanomista siitäkin tulee tai ainakin mielenosoituksia mykkäkoulun ja kiukuttelun muodossa.
miksi olla parisuhteessa jos ei parisuhteeseen kuuluvia juttuja voi hoitaa ilman mutinoita?Jos kieltäydyn niin sanomista siitäkin tulee tai ainakin mielenosoituksia mykkäkoulun ja kiukuttelun muodossa.
Vaihda mies lapsettomaan, selvästi sulle yritetään sovittaa liian suuria saappaita... Miten ei mies tajua ettet ole hälle sopiva?Jos kieltäydyn niin sanomista siitäkin tulee tai ainakin mielenosoituksia mykkäkoulun ja kiukuttelun muodossa.
Koska automaattisesti oletetaan että kyllä minulle sopii aina.Et kai ole. Mutta mikä siinä on niin vastenmielistä, ettei niin voi käytännössä tehdä?
Haista nytVaihda mies lapsettomaan, selvästi sulle yritetään sovittaa liian suuria saappaita... Miten ei mies tajua ettet ole hälle sopiva?
Ja lapsetonko haluis sellasen jolla on lapsia. Ehkä silloin tällöin panemiseen käy mutta tuskin kunnon parisuhteeseen ja perhe-elämään.Vaihda mies lapsettomaan, selvästi sulle yritetään sovittaa liian suuria saappaita... Miten ei mies tajua ettet ole hälle sopiva?
Ei ihan pidä landella paikkaansa kaupungissa ehkä.Miksi lapsia (ainakaan kouluikäisiä) pitäisi kuskata ja hakea? Polkupyörät ja joukkoliikenne on keksitty. Ja jos lasta ei kiinnosta hankkiutua sinne menoonsa omatoimisesti niin voi jättää menemättä...
entäpä maalla tsadilainen?Miksi lapsia (ainakaan kouluikäisiä) pitäisi kuskata ja hakea? Polkupyörät ja joukkoliikenne on keksitty. Ja jos lasta ei kiinnosta hankkiutua sinne menoonsa omatoimisesti niin voi jättää menemättä...
Tarkoitat haja-asutusaluetta? Kyllä täällä meillä pienessä taajamassakin lapset pääsevät kulkemaan itsekseen pyörällä. Oikeastaan jopa paremmin kuin "Tsadissa" kun etäisyydet ovat lyhyitä.entäpä maalla tsadilainen?
Sulla on kurja ukko.Ärsyttää vain kun oletetaan että kyllä minun sopii kuskata. Vaikka itsellä ei olisi silloin muuta menoa niin mikä siinä on ettei voi kieltäyyä ilman että ajatellaan että miksi se ei kuskaa kun ei sillä muutakaan ole. Ei paljon kiitoksia heru.
Eikö teillä päin ole kunnan järjestämiä koulukyytejä? Luulin että ne ovat lakisääteisiä tai jotain jos koulumatka on yli säällisen pyöräilyetäisyyden.Vastaavasti omani saisivat talsia pitkälle iltaan ennenko koulun jälkeen ehtisivät perille...
Juu, toki isältään pääsevät koululle taksilla/bussilla muttei mun luota koska olen vain etä-äiti.Eikö teillä päin ole kunnan järjestämiä koulukyytejä? Luulin että ne ovat lakisääteisiä tai jotain jos koulumatka on yli säällisen pyöräilyetäisyyden.
Älä nyt jäpätä. Et säkään jaksaisi katsoa eukkoa, joka olettaisi että sä kuskaat sen ipanoita eikä edes hymyä kiitokseksi soisi.Juu kannattaa ihmeessä pitää rajaa että nää on mun lapsia, noi ton ihmisen joka asuu kanssani samassa talossa. Vain omiin lapsiin suhtaudutaan kuin perheessä, ne toiset, "ihmisen joka asuu samassa talossa" lapset on vieraita joita ei tartte palvella! Hoitakoon itse jälkikasvunsa kele..
Ehkäpä yh status sopisi sulle sittenkin paremmin kuin parisuhteessa eläminen uusperheessä.
En semmoista kattelisikaan pitkään.Älä nyt jäpätä. Et säkään jaksaisi katsoa eukkoa, joka olettaisi että sä kuskaat sen ipanoita eikä edes hymyä kiitokseksi soisi.
Mikä pelle sä olet? Ei me edes asuta samaa taloutta.Juu kannattaa ihmeessä pitää rajaa että nää on mun lapsia, noi ton ihmisen joka asuu kanssani samassa talossa. Vain omiin lapsiin suhtaudutaan kuin perheessä, ne toiset, "ihmisen joka asuu samassa talossa" lapset on vieraita joita ei tartte palvella! Hoitakoon itse jälkikasvunsa kele..
Ehkäpä yh status sopisi sulle sittenkin paremmin kuin parisuhteessa eläminen uusperheessä.
Ihan tämmönen tavallinen pelle. Jos nyt kumminkin leikitte kotia vaikka eri osoitteissa niin sama homma.Mikä pelle sä olet? Ei me edes asuta samaa taloutta.
Ei pidä paikkaansa myöskään täällä maturaiskaajien valtaamissa kaupungeissa.Ei ihan pidä landella paikkaansa kaupungissa ehkä.