Olenko velvollinen kuskaamaan ja hakemaan miehen lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Ei mikään äitipuoli
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi lapsia (ainakaan kouluikäisiä) pitäisi kuskata ja hakea? Polkupyörät ja joukkoliikenne on keksitty. Ja jos lasta ei kiinnosta hankkiutua sinne menoonsa omatoimisesti niin voi jättää menemättä...

Oispa aikamoinen käveleminen miehen lapsilla ellei autokyyti olisi mahdollinen. Ehtisivät perille ehkä seuraavaksi viikonlopuksi mitä piti :D
Vastaavasti omani saisivat talsia pitkälle iltaan ennenko koulun jälkeen ehtisivät perille...

Ei mikään äitipuoli
Ärsyttää vain kun oletetaan että kyllä minun sopii kuskata. Vaikka itsellä ei olisi silloin muuta menoa niin mikä siinä on ettei voi kieltäyyä ilman että ajatellaan että miksi se ei kuskaa kun ei sillä muutakaan ole. Ei paljon kiitoksia heru.

Juu kannattaa ihmeessä pitää rajaa että nää on mun lapsia, noi ton ihmisen joka asuu kanssani samassa talossa. Vain omiin lapsiin suhtaudutaan kuin perheessä, ne toiset, "ihmisen joka asuu samassa talossa" lapset on vieraita joita ei tartte palvella! Hoitakoon itse jälkikasvunsa kele..
Ehkäpä yh status sopisi sulle sittenkin paremmin kuin parisuhteessa eläminen uusperheessä.

• Tykkää
Reactions: m1es
Juu kannattaa ihmeessä pitää rajaa että nää on mun lapsia, noi ton ihmisen joka asuu kanssani samassa talossa. Vain omiin lapsiin suhtaudutaan kuin perheessä, ne toiset, "ihmisen joka asuu samassa talossa" lapset on vieraita joita ei tartte palvella! Hoitakoon itse jälkikasvunsa kele..
Ehkäpä yh status sopisi sulle sittenkin paremmin kuin parisuhteessa eläminen uusperheessä.
Älä nyt jäpätä. Et säkään jaksaisi katsoa eukkoa, joka olettaisi että sä kuskaat sen ipanoita eikä edes hymyä kiitokseksi soisi.

Älä nyt jäpätä. Et säkään jaksaisi katsoa eukkoa, joka olettaisi että sä kuskaat sen ipanoita eikä edes hymyä kiitokseksi soisi.
En semmoista kattelisikaan pitkään.
Se oli ajatuksissani että ainakin mun mielestä uusperheessä kaikkia lapsia tulisi kohdella samalla tavalla eikä kategoroida "ton" lapsiksi ja omiksi hellantertuiksi jotka saa kaiken läpi, tietenkin.

Ei mikään äitipuoli
Mikä pelle sä olet? Ei me edes asuta samaa taloutta.

Yhteistyössä