Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Huutelenpa tänne, kun täältä löytyy testaajia joka lähtöön... Itselläni harvinaisen epäselvä tilanne päälle ja hermot koetuksella. Menkat myöhässä nyt pari päivää ovulaatiosta laskettuna. (Ovis oli myöhässä normaalin nähden mutta mulla on aina mennyt 14 päivää oviksesta menkkoihin.) Olen tehnyt n. 156 raskaustestiä ja ovistestit päälle. Sofi alkoi haamuilla dpo8 tai dpo9. One Step (Kiinasta tilattuja) ei antanut tässä vaiheessa mitään. Sofissa haamut vähän vahveni mutta ne loppui ja Tammitytön "painostuksesta" kävin ostamassa muutaman paketin Pc:n liuskoja. No kappas, kun niihin tuli suht selkeä viiva... Ihan värillinen eikä tarvi tihrustaa, että näkisi. Nyt myös One Step haamuilee, mutta todella heikosti.

Sitten se ongelma: viiva on ollut testeissä samanlainen nyt jo monta päivää. Se ei siis vahvistu muttei myöskään haalene. Olen saanut yrityksen aikana useammat plussat ja ollut raskaana kolme kertaa (tuloksena yksi ihana tyttönen) eikä ikinä ole ollut tällaista. Testit on alkaneet yleensä haamuilemaan dpo9 ja parin päivän välein viiva on vahvistunut niin, että dpo 14 olen saanut tasavahvat viivat. Paitsi toisen keskenmenon kohdalla kävi niin, että haamuilu alkoi dpo9 ja viiva vahvistui hyvin, mutten missään vaiheessa saanut tasavahvoja (myös digi jumitti viikoissa 1-2) ja lopulta raskaus keskeytyi 5+jotain. Onko kenelläkään vastaavasta kokemusta ja onko raskaus ollut lopulta normaali? Olen ihan varma, että vuoto alkaa kohta tai tämä on tuulimuna tms, mutta hyvin tässä ei voi käydä. Olen kerran aiemmin ollut vähän vastaavassa tilanteessa, mutta silloin tuli menkat ja silti viivaa lykkäsi testiin vielä päiviä. Tuolloin soitin neuvolaan ja sieltä sanottiin, etteivät he hoida kuin rv8 ylittäneitä juttuja. Terveyskeskuksessa hoitaja taas väitti, että olen raskaana eikä ollut mitään saumaa päästä verikokeisiin asiaa selvittämään. En siis lopulta ollut raskaana, mutta pointtina siis se, ettei täällä pääse hevillä mittauttamaan hgc:tä. Pitkiä päiviä edessä odotella alkaako vuoto vai mitä tässä tapahtuu.
 
Oodikas.. mitä jos kävisit yksityisellä kokeessa? Tai sitten sanot neuvolaan että sulla on alkamassa sellanen lääkekuuri että on pakko olla varma että ei oo raskaana :rolleyes:.. Tsemppiä. Varmasti piinaavat hetket.

JeHil. Mä sain viime kierrossa justii vastaavaa :) kyllähän ne tikut aika "yleisesti " reagoi jos LH on tarpeeks korkella.
 
Muistin et kävin syksyllä kilppari kokeissa, mut olinkin käynyt jo viime keväänä! Aika menee näköjään ihan hujauksessa et ajantaju menee. Kyselin nyt tarkemmin et mitä ne arvot oli niin s-tsh oli 1.1 ja st4v oli 17. Eli ihan ok:t viitearvoihin nähden. Muistaakseni sillon kuulin et ne olis ollut kahden paikkeilla, tiiä sitten. Lääkäriin piti päästä nyt torstaina mut eikös lääkäri ole pois ni pääsen vasta 7.4.. Katotaan nyt et perunko ajan vai en. Toisaalta papa pitäis ottaa.
 
Tammityttö miten sulla se kierto sitten eteni siitä eteenpäin kun olit tuon "plussan" saanut? Oliko se ovis tuosta r-testin reagoinnista seuraavana päivänää? Nousiko lämmöt miten? Onko nyt vielä ehtiny ovis vierailla?

Onnittelut tosiaan kaikille plussanneille :love:

Oodikas toivottavasti tilanne selviää pian ja olet tiukasti raskaana :) Käy ihmeessä yksityisellä jos et neuvolan kautta pääse.
Tsemppiä!!
 
JeHil. Siis mulla tuli se haamulainen jo ennenku ovistikku oli täysin plussaa. Aamupissasta siis. Luultavasti olis päiväpissasta ollu sinä päivänä sit ihan o.plussa. Siitä se r.testi haaleni samoin ovistikku. Mulla on lyhyt luteaali eli menkat alkoi oletusti about dpo9.
Muok lämmöt nousee yleensä o.plussasta 2 päivän päästä sillee selkeästi. Itselläni ovis on ekasta tummasta about 12-24h kuluessa
 
Viimeksi muokattu:
Saatiin just tulokset miehen sperma-analyysista. Heikentynyt liikkuvuus ja alentunut määrä. Seuraavaksi tiedossa uudet verikokeet multa ja toinen testi mieheltä. Joka tapauksessa luonnollista kautta hyvin epätodennäköistä onnistua.

Vetäydyn hetkeksi taka-alalle nuolemaan haavojani. Tsemppihalaukset kaikille, toivottavasti teillä menee vähän helpommin. <3
 
Saatiin just tulokset miehen sperma-analyysista. Heikentynyt liikkuvuus ja alentunut määrä. Seuraavaksi tiedossa uudet verikokeet multa ja toinen testi mieheltä. Joka tapauksessa luonnollista kautta hyvin epätodennäköistä onnistua.

Vetäydyn hetkeksi taka-alalle nuolemaan haavojani. Tsemppihalaukset kaikille, toivottavasti teillä menee vähän helpommin. <3
Voi ei <3 :(
 
Marrasmai: :( tsemppiä jatkoon!
 
Mulla on hormonikierukka ollut 2,5 v ongelmitta. Aina säännölliset menkat - paitsi nyt?

Menkkoja ei näy. En muista millon viimeksi olisi tulleet. Olen tehnyt kahden päivän sisällä varmaan 4 testiä, joista yksi antoi mielestäni selvän haamun eilen. Miksi tänään ei näy mitään? Oliko kyseessä viivanpaikka? Voin yrittää ottaa ehkä kuvia tässä myöhemmin. Viivanpaikat löytyy jokaisesta ehke tiiraamalla sopivassa valossa tai kenties kuvituksen voimalla. Onko noissa testeissä aina viivanpaikka jos tarpeeksi tihrustaa?

RFSU ja Pregcheck olivat testit. Kaksi aiempaa raskautta ovat antaneet selvät haamut apteekin omaan raskaustestiin.

Alavatsalla on kramppeja ja vaikka mitä tuntemuksia, mutta jos ne johtuu siitä, että kierukka on tulossa pois tai lävistämässä kohtua?

Hedelmöittymisajankohta joskus 25.-29. tai no miksei myöhemminkin. Kyllä pitäs jo näyttää kunnollista viivaa saakeli!!!!! Varmaan kohdunulkoinen jos jotain on.

Huomenna meen verikokeisiin.
 
Mulla on hormonikierukka ollut 2,5 v ongelmitta. Aina säännölliset menkat - paitsi nyt?

Menkkoja ei näy. En muista millon viimeksi olisi tulleet. Olen tehnyt kahden päivän sisällä varmaan 4 testiä, joista yksi antoi mielestäni selvän haamun eilen. Miksi tänään ei näy mitään? Oliko kyseessä viivanpaikka? Voin yrittää ottaa ehkä kuvia tässä myöhemmin. Viivanpaikat löytyy jokaisesta ehke tiiraamalla sopivassa valossa tai kenties kuvituksen voimalla. Onko noissa testeissä aina viivanpaikka jos tarpeeksi tihrustaa?

RFSU ja Pregcheck olivat testit. Kaksi aiempaa raskautta ovat antaneet selvät haamut apteekin omaan raskaustestiin.

Alavatsalla on kramppeja ja vaikka mitä tuntemuksia, mutta jos ne johtuu siitä, että kierukka on tulossa pois tai lävistämässä kohtua?

Hedelmöittymisajankohta joskus 25.-29. tai no miksei myöhemminkin. Kyllä pitäs jo näyttää kunnollista viivaa saakeli!!!!! Varmaan kohdunulkoinen jos jotain on.

Huomenna meen verikokeisiin.
Mulla oli hormonikierukka 10 v.ja menkat jäi aika nopeesti pois mikä varm
Mulla on hormonikierukka ollut 2,5 v ongelmitta. Aina säännölliset menkat - paitsi nyt?

Menkkoja ei näy. En muista millon viimeksi olisi tulleet. Olen tehnyt kahden päivän sisällä varmaan 4 testiä, joista yksi antoi mielestäni selvän haamun eilen. Miksi tänään ei näy mitään? Oliko kyseessä viivanpaikka? Voin yrittää ottaa ehkä kuvia tässä myöhemmin. Viivanpaikat löytyy jokaisesta ehke tiiraamalla sopivassa valossa tai kenties kuvituksen voimalla. Onko noissa testeissä aina viivanpaikka jos tarpeeksi tihrustaa?

RFSU ja Pregcheck olivat testit. Kaksi aiempaa raskautta ovat antaneet selvät haamut apteekin omaan raskaustestiin.

Alavatsalla on kramppeja ja vaikka mitä tuntemuksia, mutta jos ne johtuu siitä, että kierukka on tulossa pois tai lävistämässä kohtua?

Hedelmöittymisajankohta joskus 25.-29. tai no miksei myöhemminkin. Kyllä pitäs jo näyttää kunnollista viivaa saakeli!!!!! Varmaan kohdunulkoinen jos jotain on.

Huomenna meen verikokeisiin.
Mulla oli hormonikierukka 10 v.ja menkat jäi aika nopeesti pois mikä on ihan normaaliakin kierukan kanssa. Tietty jos sulla noin pitkään ollut säännölliset kuukautiset ja jää yhtäkkiä pois niin en sitten tiedä mutta hyvin mahdollista että jääneet vaan pois. Mulla viimeisin kierukka oli tulossa itsestään pois jota en tuntenut mutta gynekologilla lähti sitten ihan rutiinitarkastuksen yhteydessä.

Kannattaa silti käydä lääkärissä varmistamassa että kierukka on paikoillaan ja jos tekevät raskaustestin verikokeesta.
 
Eipä ole hirveesti muuttunut. Se just, että haalee viiva näkyy, mutta onko toi joku väritön feikkiviiva sitten?

Mistä erottaa "oikean haamun" feikkiviivasta?

Ja jännä kun jäi vähän punertavaksi/kirjavaksi tuo testin tausta? Muissa lopulta tullut ihan valkeiksi.
 
Eipä ole hirveesti muuttunut. Se just, että haalee viiva näkyy, mutta onko toi joku väritön feikkiviiva sitten?

Mistä erottaa "oikean haamun" feikkiviivasta?

Ja jännä kun jäi vähän punertavaksi/kirjavaksi tuo testin tausta? Muissa lopulta tullut ihan valkeiksi.
Näkyi nuo kaksi testiä hyvin ja ihan negoilta näyttää. Viivanpaikka voi näkyä valkoisena mutta haamussa käsittääkseni pitäisi näkyä aina hailakka punanen viiva.
 

Yhteistyössä