vierailija
kyllä kantsii ettei pomo hermostuei pitäis.
kyllä kantsii ettei pomo hermostuei pitäis.
pitäskö sun mennä jo ettet vaan myöhästy. Parempi mennä aoissa, voi vaikka istua vähän aikaa ensin.
hermoile rauhassa, sä et ole mun pomo.kyllä kantsii ettei pomo hermostu
mistäs sen tiedäthermoile rauhassa, sä et ole mun pomo.
eikä äiti?hermoile rauhassa, sä et ole mun pomo.
melkonen vajakki se tosiaan on mutten usko että sentään palstailee.mistäs sen tiedät
kyllä kantsii ettei pomo hermostu
Laitapa terveisiä, tämä:melkonen vajakki se tosiaan on mutten usko että sentään palstailee.
Ai juu. Unohdin sanoa että loin semmoisen kultin jossa kaikki miehet palkkapäivänä syöttää naisilleen suklaata ja hieroo niskoja.
Terveiset Echolle täältä maan pinnalta...
Ai juu. Unohdin sanoa että loin semmoisen kultin jossa kaikki miehet palkkapäivänä syöttää naisilleen suklaata ja hieroo niskoja.
Kotityöt on myös siinä ulkoistettu miehille.
muina päivinä porkkanoita ettei pääse kauheesti lihomaan.Ai juu. Unohdin sanoa että loin semmoisen kultin jossa kaikki miehet palkkapäivänä syöttää naisilleen suklaata ja hieroo niskoja.
Kotityöt on myös siinä ulkoistettu miehille.
No, mistä sen porkkanan... Pakanoista kettinki kertoo kans, mutta kyllä mun mielestä me ei ikinä selvittäis näissä oloissa:muina päivinä porkkanoita ettei pääse kauheesti lihomaan.
Jos tuon jälkeen joku ihmettelee, miksi en ymmärrä kaikkea, ihmetelköön.ei pitäis.
Kasviksia ei itse asiassa meidän uskonnossa suvaita, koska tavoitteena on saavuttaa korkeampi aste ja kosmisen energian täyttymys, eli sellutietoisuus.muina päivinä porkkanoita ettei pääse kauheesti lihomaan.
Juu, tiedostan tämän. Tai oikeastaan tää ketju lähtikin just siitä että nykyään kuulee monesta paikasta siitä, että kristinusko on kuin monista kulteista ja kansantarinoista koottu tilkkutäkki, ilman oikeaa jumalallisuutta. Kun taas itse näkisin että Jeesuksen voima peittoaa muut kultit.Arvostan sitä, että olet nähnyt vaivaa, mutta en tiedä hahmotatko, että suuri osa lukijoista näkee automaattisesti tuon logiikan toisin päin: ts. kristillinen jumala on vain yksi ihmisen luoma kolmiyhteinen jumalatyyppi, niitä on luotu ennenkin ja jälkeen kristinuskon syntymisen. Tässä ei ole kyse ilkeydestä vaan yksinkertaisesta logiikasta.
kristinusko on kuin monista kulteista ja kansantarinoista koottu tilkkutäkki
Sunhan piti olla töissä.
olinhan mä.Sunhan piti olla töissä.
Pieni tarkennus halo - ilmiöihin, ettei kukaan ymmärrä sitä plkästään auringonnousuksi - eikä se aurinko nouse eikä laske muutenkaan, vaan näyttää meistä siltä, kun itse ollaan pallon päällä...Sinänsä ymmärrettävää että ennen muinoin palvottiin aurinkoa, onhan se tosi hallitseva ja kirkas möllikkä taivaalla, antaa lämmön ja kasveille kasvun jne.
No, mistä sen porkkanan... Pakanoista kettinki kertoo kans, mutta kyllä mun mielestä me ei ikinä selvittäis näissä oloissa:
Olen käynyt tuolla lähellä kolme viikkoa eikä mikään ole ollut samaa sen jälkeen. Ihmisiä on todellisuudessa siellä laaksossa kuin muurahaispesässä, kuuma pätsi vuorten keskellä. Suosittelen Echollekin - siellä tosin kaikenlainen käännyttäminen on ehdottomasti kiellettyä. Jos ihmiset tulee autuaaksi uskollaan, en mene nimittelemään heitä pakanoiksi edes vahingossa. Kunnioitus sitä vastoin heitä kohataan kasvoi valtavasti. Me ollaan ihan pilalle paapottua kansaa heidän rinnalla. Toi on siis Silkkitien itäisestä päästä.