Toivotaan että lekuri on väärässä ja verikokeet näyttää että kaikki on kunnossaJahas. Mun kissalla saattaa olla FIV. Asiasta tulee tarkennusta huomenna. Toivon parasta. Täytyy viedä se testeihin. Itkettää ajatus tuosta riutumassa. Vaikka hölmöltä kuulostaakin, niin tää kissa on antanut hirmuisesti iloa ja sisältöä mun elämään. En olis pärjännyt vaikeimmista hetkistä ilman sitä. Se on mun pikkuinen.
Kissa on kumminkin pirteä, syö ja voi hyvin?Mä en tosiaan tiedä yhtään mitään tästä fiv-jupakasta. Mun ja ystävän kissat on samasta paikasta. Ystävä pisti viestiä illalla, että niillä saattaa olla se. Ennen en ollut edes kuullut koko taudista. Enempää ei ystävä sanonut. Meni kai nukkumaan. On siinäkin tapa toivottaa hyvät yöt Koetan tänään saada sitä kiinni ja selventää asian. Luulisin, että sen paikan muilla kissoilla on sitten todettu tuo, ja sen takia on epäilys.
No ehkä voisi alkaa olla aamupäivä jo. *haukottelee*Päivääpäs
Kissa on ollut ihan normaali. Mutta mitä nyt netistä luin, niin fiv voi olla "univaiheessa" jopa vuosia. Tolla oli pari kuukautta sitten aika, kun se nukkui tavallista enemmän, eikä niin vaatinut leikkiä. Pelkään, että se nyt liittyy tohon. Toivottavasti panikoin vain turhaan. On kyllä paskamaista, kun kaveri ei sano mitään. Kertoo vasta illalla, kun nähdään.Kissa on kumminkin pirteä, syö ja voi hyvin?
"FIV tarttuu tavallisesti kissasta toiseen esimerkiksi astumisen, verensiirron, pureman tai sylkikontaktin välityksellä." Ei meidän kissat ole koskaan tavanneet toisiaan, mutta ne on samalta maatilalta. Eli jos siellä on nyt ilmennyt tota, niin voi olla mahdollista, että näilläkin on.Niin ja papumössölle, et ei kait tommoinen kissatauti tarttuvaa ole? Eli jos ystäväsi kissoilla olis vaikka matoja niin ei se sitä tarkoita, että sinun kissallasi olisi?
työviikko alkaa silti tänään.Koohta on viikonloppu koohtaaa on viikonloppuuuuuuu