Meillä oli uunissa kuusi tuntia lammasta. Nyt se on nyhtölammasta. Seuraksi feta-salaattia.mää ostin halvennuksesta naudan ulkovilettiä ja aattelin paistaa piffindeerusta kun tuo poikakin tulla tupsahti käymään moikkaamaan vanhempiaan ja pikkuveljiä
Joo, nyt oon kuullut sen jo kaks kertaaVarmaan tulee ihqullekin tutuksi kun tuplana linkkaa
Mulla oli vaan uunimakkaraa.Meillä oli uunissa kuusi tuntia lammasta. Nyt se on nyhtölammasta. Seuraksi feta-salaattia.
Ei kuulosta kovin monimutkaiselta leipomukselta. Ovatko hyviä?Banaanikeksit: 2 banaania muussattuna + 2,5 dl kaurahiutaleita + vajaa desi kuivattuja hedelmiä tai pähkinöitä, sotkuta yhteen ja nokareet pellille. Paista 15 min 200 asteessa.
Ripaus suolaa sekaan niit tulee vielä parempaa!Banaanikeksit: 2 banaania muussattuna + 2,5 dl kaurahiutaleita + vajaa desi kuivattuja hedelmiä tai pähkinöitä, sotkuta yhteen ja nokareet pellille. Paista 15 min 200 asteessa.
Kyllä.Ei kuulosta kovin monimutkaiselta leipomukselta. Ovatko hyviä?
Kävi sama mielessä jos joku saa ongittua tuosta jotenkin tietoja.Jops poistisit tuon kuvan? Vaikka kuvan perusteella ei ihan heti erota nimeä ja osoitetta, niin viivakoodin sisältämä tieto on tarjolla
menee se lenkki saunassaki.Sauna lenkin jälkeen
Menee menee kun kiukaalle laittaamenee se lenkki saunassaki.
tai tikun nokassa hiilloksen päälle.Menee menee kun kiukaalle laittaa
Sähkösaunassa hiillos ei ole hyvä juttu ollenkaantai tikun nokassa hiilloksen päälle.
oot oikeessa. mä hävitin sähkömahdollisuuden sähkökiukaalle kokonaan saunaremontissa.Sähkösaunassa hiillos ei ole hyvä juttu ollenkaan
Mun kissalla saattaa olla FIV
Iso halaus. Nyt sitten etenette eläinlääkärin neuvojen mukaan.Jahas. Mun kissalla saattaa olla FIV. Asiasta tulee tarkennusta huomenna. Toivon parasta. Täytyy viedä se testeihin. Itkettää ajatus tuosta riutumassa. Vaikka hölmöltä kuulostaakin, niin tää kissa on antanut hirmuisesti iloa ja sisältöä mun elämään. En olis pärjännyt vaikeimmista hetkistä ilman sitä. Se on mun pikkuinen.