Tarina henkisyydestä ja matkasta taivaan isän luo maanpäällä.

  • Viestiketjun aloittaja 9mmmm
  • Ensimmäinen viesti
9mmmm
Hyvä sitten, jos suhde Jumalaan on liiton kaltainen. Minä nimittäin en missään nimessä haluaisi olla Raamatun- Jumalan lapsi ja liitosta voin irtisanoutua.

Kuulostaa aika armottomalle ja anteeksiantamattomalle tuo sinun jumalasi.

Mulla on tosi kiva Jumala. Se on sellanen, joka tykkää meistä kaikista ja on lähettänyt meidät tänne kerta toisensa jälkeen oppimaan jotain. Se on myös armollinen ja rakastava. Se on sellanen kiva jeppe, jota tekee mieli halia, kun se on niin ihana.
entäs matut ;)?
 
  • Tykkää
Reactions: marjanpoimija
vierailija
Hyvä sitten, jos suhde Jumalaan on liiton kaltainen. Minä nimittäin en missään nimessä haluaisi olla Raamatun- Jumalan lapsi ja liitosta voin irtisanoutua.

Kuulostaa aika armottomalle ja anteeksiantamattomalle tuo sinun jumalasi.

Mulla on tosi kiva Jumala. Se on sellanen, joka tykkää meistä kaikista ja on lähettänyt meidät tänne kerta toisensa jälkeen oppimaan jotain. Se on myös armollinen ja rakastava. Se on sellanen kiva jeppe, jota tekee mieli halia, kun se on niin ihana.
No nyt olet sen sitten omalla suullasi ilmoittanut. Et ole, etkä halua olla raamatun Jumalan lapsi. Silloin et myöskään voi vaatia Häneltä. Omalta jumalaltasi voit.
Ehdottomasti siis oma valinta, ihan jokaisen kohdalla! Et voi syyttää kuitenkaan raamatun Jumalaa mistään teoista, koska et halua olla Hänen kanssaan missään tekemisissä.
Kunnioitan sitä, että olet kantasi ilmoittanut selkeästi.
 
  • Tykkää
Reactions: marjanpoimija
vierailija
olen taivaan isän erityissuojeluksessa mua on ammuttu ja sekinn kuti meni muutaman millin ohi pää nupistani ja uinut vahigossa kalojen joukossa joiden kosketus tappaa 6 minuutissa ja ne on ärhäkkäitä ja sillä biitsillä niitä oli satoja lemmen puuhissa oli silkkaa ihmettä että emme osunuuet niihin vaikka hetken kerkesimme peuhaaman siinä ennen kuin paikalliset tulivatkauhuissaan huutamaan yls meidät. lisäksi kun hiuksen on paksut on siinäkin kypärää. tämäkin on totta olin kerran pyörilemässä jätti alamki kurveinee siinä kurvissa kaadui mutta taphtui niin että juuri kun pääni oli osumassa maahan nostin päätäni ylös ja pää ei osunnut maahan vaikka olisi pitänyt
eli luulet olevasi kuolematon? Kuinkahan kauan?
 
No nyt olet sen sitten omalla suullasi ilmoittanut. Et ole, etkä halua olla raamatun Jumalan lapsi. Silloin et myöskään voi vaatia Häneltä. Omalta jumalaltasi voit.
Ehdottomasti siis oma valinta, ihan jokaisen kohdalla! Et voi syyttää kuitenkaan raamatun Jumalaa mistään teoista, koska et halua olla Hänen kanssaan missään tekemisissä.
Kunnioitan sitä, että olet kantasi ilmoittanut selkeästi.
Itseasiassa on väärin puhua Raamatun- Jumalasta. Raamattu on ihmisten kirjoittama sepustus ja sitä on käytetty ainoastaan vallan välineenä poliittisiin tarkoitusperiin.

Uskon, että minun uskoni Jumalaan ei liity mitenkään ihmisten kirjoittamiin satuihin.
 
  • Tykkää
Reactions: marjanpoimija
vierailija
Näissä aina unohdetaan, että onhan se saatanakin olemassa. Vai miksi niitä saatanan palvojia on? Jos ei ole Jumalan lapsi, niin on saatanan alaisuuten annettu. Sieltä se paska tulee, ei Jumalalta. Hän tosin sallii sen, koska sinä itse olet haunnut isäksesi tuon syvyyden herran.
Kenelle on olemassa, kenelle ei.

Ja sun jumala ei halua auttaa näitä lapsia, vaikka he pyytävät, vaan kääntää heille selkänsä? Kiva iskä.
 
9mmmm
Juu, se tykkää niistäkin.

Se tykkää niistäkin, jotka on tehneet tosi karmeita rikoksia ja suuria vääryksiä. Ne vaan sitten joutuu syntymään uudelleen ja oppimaan taas vähän lisää. Ehkä ne on seuraavan kerran uhrinsa asemassa.

Eri kansoilla on syystä oma paikkansa ja oma kulttuurinsa.
ok aika lähellä sitten tuo ajatus. ne jotka ovat tehneet rikoksia ennen vuotta 2016 . saivat armahduksen synneistään kaikki jopa juudas iskariot vapautui uuden vuoden yönä vankeudestaan. Aivan sielut kehityyy eri tahtia ja kypsät sielut pääsevät taivaaseen jossa he liittyvät kaikkeuteen . loput sielut jatkavat kiertoa linnuissa kunnes sopivan ihmisen ruumis löytyy heidän sieluilleen ja jatkavat matkaansa ihmissä linnut lentävät kaikkialla ja kuljettavat näitä sieuluja . niiden jotka levittävät pahaa mailmaan kollektiivisesti heidän sielunsa tuhoutuu ja sukunsa sammuu. esim jos politiikkona et tee kaikeasi kansan eteen ja heitä kuolee kuin kärpäsiä nälkään ja muuhun sitä e ivoi anteeksi enään antaa. sitten yksittäiset psykopaatit ja ne he kärsivät häiriöistä ja heidän olisi uhrattava itsensä lääketieteelle jotta näistä saadaan lisää selville ja miten tulevaisuudessa nämä geenit saadaa hävitettyä kokonaan. kun jokuhan sen pään aina alussa laittaa sekaisin . synnymme puhtaina ja se joka tuota puhtautta rikkoo hän on syyllisempi kuin sairastunut itse.
 
vierailija
Itseasiassa on väärin puhua Raamatun- Jumalasta. Raamattu on ihmisten kirjoittama sepustus ja sitä on käytetty ainoastaan vallan välineenä poliittisiin tarkoitusperiin.

Uskon, että minun uskoni Jumalaan ei liity mitenkään ihmisten kirjoittamiin satuihin.
No laitetaan sitten näin, et usko siihen Jumalaan, joka kuvataan raamatussa? Et usko ihmisten kirjoittamiin satuihin, mutta uskot jumalaan? No se on sinun tapasi uskoa omaan jumalaasi. Ei se ole minulta mitenkään pois, että et usko raamatun kuvaamaan Jumalaan. Onneksi meillä on uskonnon vapaus, ainakin toistaiseksi.
 
  • Tykkää
Reactions: marjanpoimija
ok aika lähellä sitten tuo ajatus. ne jotka ovat tehneet rikoksia ennen vuotta 2016 . saivat armahduksen synneistään kaikki jopa juudas iskariot vapautui uuden vuoden yönä vankeudestaan. Aivan sielut kehityyy eri tahtia ja kypsät sielut pääsevät taivaaseen jossa he liittyvät kaikkeuteen . loput sielut jatkavat kiertoa linnuissa kunnes sopivan ihmisen ruumis löytyy heidän sieluilleen ja jatkavat matkaansa ihmissä linnut lentävät kaikkialla ja kuljettavat näitä sieuluja . niiden jotka levittävät pahaa mailmaan kollektiivisesti heidän sielunsa tuhoutuu ja sukunsa sammuu. esim jos politiikkona et tee kaikeasi kansan eteen ja heitä kuolee kuin kärpäsiä nälkään ja muuhun sitä e ivoi anteeksi enään antaa. sitten yksittäiset psykopaatit ja ne he kärsivät häiriöistä ja heidän olisi uhrattava itsensä lääketieteelle jotta näistä saadaan lisää selville ja miten tulevaisuudessa nämä geenit saadaa hävitettyä kokonaan. kun jokuhan sen pään aina alussa laittaa sekaisin . synnymme puhtaina ja se joka tuota puhtautta rikkoo hän on syyllisempi kuin sairastunut itse.
Ei kyllä sitten alkuunsakkaan lähellä.
 
No laitetaan sitten näin, et usko siihen Jumalaan, joka kuvataan raamatussa? Et usko ihmisten kirjoittamiin satuihin, mutta uskot jumalaan? No se on sinun tapasi uskoa omaan jumalaasi. Ei se ole minulta mitenkään pois, että et usko raamatun kuvaamaan Jumalaan. Onneksi meillä on uskonnon vapaus, ainakin toistaiseksi.
Juuri näin.
On hyvä, että meillä on uskonnonvapaus.
Toisaaltaan, vaikka ei olisi, niin eihän kukaan voi tietää mitä minä pääni sisällä uskon?
 
  • Tykkää
Reactions: marjanpoimija
vierailija
ok aika lähellä sitten tuo ajatus. ne jotka ovat tehneet rikoksia ennen vuotta 2016 . saivat armahduksen synneistään kaikki jopa juudas iskariot vapautui uuden vuoden yönä vankeudestaan. Aivan sielut kehityyy eri tahtia ja kypsät sielut pääsevät taivaaseen jossa he liittyvät kaikkeuteen . loput sielut jatkavat kiertoa linnuissa kunnes sopivan ihmisen ruumis löytyy heidän sieluilleen ja jatkavat matkaansa ihmissä linnut lentävät kaikkialla ja kuljettavat näitä sieuluja . niiden jotka levittävät pahaa mailmaan kollektiivisesti heidän sielunsa tuhoutuu ja sukunsa sammuu. esim jos politiikkona et tee kaikeasi kansan eteen ja heitä kuolee kuin kärpäsiä nälkään ja muuhun sitä e ivoi anteeksi enään antaa. sitten yksittäiset psykopaatit ja ne he kärsivät häiriöistä ja heidän olisi uhrattava itsensä lääketieteelle jotta näistä saadaan lisää selville ja miten tulevaisuudessa nämä geenit saadaa hävitettyä kokonaan. kun jokuhan sen pään aina alussa laittaa sekaisin . synnymme puhtaina ja se joka tuota puhtautta rikkoo hän on syyllisempi kuin sairastunut itse.
eli löit sittenkin sen pääsi.
 
9mmmm
eli löit sittenkin sen pääsi.
Miksi olisin? se lähellä olo aivan sama oli se kierto mistä kerroit kuinka he jatkavat seuraavassa elämässä. kaikki eivät riippuu siitä teetkö tiedostavasti vai teidostamatta. siinä on se ero nyt pitää vaan kaikkiean alkaa tiedostaa tekojansa ja niiden vaikutukset ympäristöö mieletäään epävakaat ovat oma lukunsa kun he eivät viellä sairaudelleen voi mitään. Mutta he tarvisevatkin hoitoa.
 
vierailija
en voi olla kun en ole koskaan ollutkaan missään laitoksissa koulua käymässä.
ihan puhtaasti omaa tietäni kuljen. ei sillä etteikö monet aiheet kiinnostaisi . mut ei itte jaksa yhtä asiaa opetella vuosi tolkulla. teen siis kaikkea muuta
Ahaa, valehtelet siis facebookissa. Vaikuttaa kyllä vahvasti siltä että et ole oppinut muuta kuin höpöttömään soopaa.
 
vierailija
en voi olla kun en ole koskaan ollutkaan missään laitoksissa koulua käymässä.
ihan puhtaasti omaa tietäni kuljen. ei sillä etteikö monet aiheet kiinnostaisi . mut ei itte jaksa yhtä asiaa opetella vuosi tolkulla. teen siis kaikkea muuta
Eli kirjekurssin käyny. Ja saahan niitä "diplomeita" vaikkapa nigeriasta tilaamalla tai tulostaa omalta koneelta tohtorin paperit.
Tai hei, laita vaikka linkki theseukseen, laudaan, tai ainakin melindaan, niin käyn lukemassa.
 
vierailija
en todellakaan minun aikani on jo ennalta määrätty muutama ekstra vuosi voi tulla riippuu miten huvittavaa täällä maan päällä on olla :)
Tuossa olet väärässä: ei kenenkään aikaa ole ennalta määrätty, mutta jos tarpeeksi monta vanhusta haastateltaisiin, saatettaisiin tietää siitäkin jotakin. Sehän on surullista, että 100-vuotiaiden kaverit kuolee ympäriltä pois - mutta netissä nekin voivat tavata, jos toisensa löytävät:)
 
9mmmm
Ahaa, valehtelet siis facebookissa. Vaikuttaa kyllä vahvasti siltä että et ole oppinut muuta kuin höpöttömään soopaa.
aah itse asiassa toi facebook homma on nii nettä kun tuli päivitys oli joku pakko laittaa muistaakseni ja nopeasti kun halusin siitä kohdasta eteenpäin laitoin jotain nimeni ja osoitteenikin on vääriä mutta ne ol itaas aikoinaan läppiä mitä frendien kaa harrastettiin näin muutenkaan facebook ei ole minulee elämä. kysy ensin enenn kuin syytät ! kaikki ne tietää ketkä tietää
 
9mmmm
Eli kirjekurssin käyny. Ja saahan niitä "diplomeita" vaikkapa nigeriasta tilaamalla tai tulostaa omalta koneelta tohtorin paperit.
Tai hei, laita vaikka linkki theseukseen, laudaan, tai ainakin melindaan, niin käyn lukemassa.
aivan ja mulle riittää kun olen saannut palautetta miten sä ootkin funannu tätä juttuu viellä syvemmäks ja niistä mielen päällä olevista jutuista ne ilahduttaa mua kieltämti enemmän kuin paskapaperi "koulusta" . sitä mitä rakastan niin en mä siitä maksua ota itse. en siis valheella uskalla pilata rakkauttani
 
vierailija
aah itse asiassa toi facebook homma on nii nettä kun tuli päivitys oli joku pakko laittaa muistaakseni ja nopeasti kun halusin siitä kohdasta eteenpäin laitoin jotain nimeni ja osoitteenikin on vääriä mutta ne ol itaas aikoinaan läppiä mitä frendien kaa harrastettiin näin muutenkaan facebook ei ole minulee elämä. kysy ensin enenn kuin syytät ! kaikki ne tietää ketkä tietää
Olisit voinut myöntää suoraan että valehtelet facessa. Mitä tuota kiertelemään.
 
9mmmm
aah itse asiassa toi facebook homma on nii nettä kun tuli päivitys oli joku pakko laittaa muistaakseni ja nopeasti kun halusin siitä kohdasta eteenpäin laitoin jotain nimeni ja osoitteenikin on vääriä mutta ne ol itaas aikoinaan läppiä mitä frendien kaa harrastettiin näin muutenkaan facebook ei ole minulee elämä. kysy ensin enenn kuin syytät ! kaikki ne tietää ketkä tietää
pakko myöntää että en tiedä mistä noi jutut saa edes vaihdettua ton uuden päivtyksen myötä en edes tiedä miten ne omat suosikki musat saa lisäiltyä itse. nyt pitää mennä jonnekin erikseen tykkäämään ja ei jaksa. se on mulle ilmanen chätti joka ei maksa mitään
 

Yhteistyössä