huh niin sekavia ne jutut oli vain se mitä siinä paerissa ja käytänössä toimii siksi. lisäisin tähän lopuksi että sä taisit heti tulla teilaamaan mun kertomuksen. olet pilkannut ja vähätellyt muita ihan riittämiin ja tässä taisin sitten antaa sinulel opetuksen kun noin kolahti. sinä omalla käytökselläsi olet loistava esimerkki mitä tarkoittaa hurskastelija. vähän niinku raamattuSun se rajattomuus ja rajaton jumala tekee sen että saat mielestäsi heittää mitä skeidaa tahansa, mistään et jää tai jättäydy kiinni, kaikessa saat luistaa kuin koira veräjästä tai höpöttää tarpeeksi ympäripyöreää.
Jos Raamatussa oli oman edun tavoittelijoita niin miksi ne oli usein köyhiä, miksi ne auttoi ihmisiä, miksi tulivat usein tapetuiksi?
En tiedä mitä omia etuja fariseukset, katolinen kirkko tai ristiretkeläiset/temppeliherrat ovat ajaneet, mut se ei ole kristinuskon vika.
Sun rakkaudellisuus on mitä suurinta v-mäisyyttä, ainakin tämän ketjun perusteella.
Aivan. Kiitos, veli/sisar.Echo, ei helmiä sioille, koska ne kääntyvät ja ovat raatelia susia.
ei se kovin selkeä yhteys näköjään ole ollut kun monikaan juttu ei kestä lähempää tarkastelua.Sä olet sekava. Yhteys ainakin kristittyjen Jumalaan on ihan selkeä.
laitan nyt se tohtorin väitös, ihan vain mielenkiinnosta. Jos siellä olisi jotain mielenkiintoista.ainiin ja mitä skeidaa perustele eläkä vaan kolistele sanoja kuin tyhjä keilahalli
mielenkiintoista on myös se, että juuri ne henkilöt jotka piut paut sanoo uskolle, ovat kuitenkin kovia kirjoitteemaan asiasta. Jos asia ei kiinnosta, niin miksi sitten on niin kova hinku kuitenkin asiaan? Siksi, että ihmiseen on sisäsesti rakennettu halu tuntea jotakin yliluonnollista, eikö?mitäs mä just sanoin siitä mielenhäiriöstä.
Mitä väliä miten se meni, kun et sinä Raamatun ohjeiden mukaan elä muutenkaan.Paitsi että ei se raamatunjae sillai menny. Ei siat raatele, vaan lampaiden puvussa olevat sudet.
Hmm, olitkohan sisko tai veli ollenkaan?
kenen tohtorin väitös niin voidaan sitten aloittaa hänen väitöksestään ja katsotaan yhdessä pystymmekö kumoamaan hänen teoriansalaitan nyt se tohtorin väitös, ihan vain mielenkiinnosta. Jos siellä olisi jotain mielenkiintoista.
kyllä mua kiinnostaa vaikken uskokkaan, lienee kiellettyä ?Jos asia ei kiinnosta
kyllä siatkin raatelevat, syövät jopa ruokkijansa. Sisarpa hyvinkinPaitsi että ei se raamatunjae sillai menny. Ei siat raatele, vaan lampaiden puvussa olevat sudet.
Hmm, olitkohan sisko tai veli ollenkaan?
sinun, sinähän sanoit olevasi tohtori, jolla sihteeri on kirjalliset työt tehnyt. Eli muisti reistaa kaiken lisäksi, kyllä kaatuminen taisi sittenkin päähän osua.kenen tohtorin väitös niin voidaan sitten aloittaa hänen väitöksestään ja katsotaan yhdessä pystymmekö kumoamaan hänen teoriansa
no mä ainakin ootan mitä sä oot mieltä ja mistä joo et usko ja se on sun vapaa tahto.kyllä mua kiinnostaa vaikken uskokkaan, lienee kiellettyä ?
Ei, se onkin hyvä alku, tuo kiinnostus meinaan. jep, jep.kyllä mua kiinnostaa vaikken uskokkaan, lienee kiellettyä ?
laita nyt se tohtorin väitöskirja, sinähän sanoit olevasi tohtori, ja omaavasi muitakin tutkintoja, eiköno mä ainakin ootan mitä sä oot mieltä ja mistä joo et usko ja se on sun vapaa tahto.
mutta eikös kaikesta voi jutella kuitenkin?
nakkaa vaikka oma teoriasi raamatusta tai muista hihhuleista miten heilel on käynnyt onko obelix pudonnut pienenä taika pataa vai mitä?
Olihan tuo pakko tarkistaa Raamatusta, oikeassa olit.kyllä siatkin raatelevat, syövät jopa ruokkijansa. Sisarpa hyvinkin
uppoo sinä sintti suohon.no mä ainakin ootan mitä sä oot mieltä ja mistä joo et usko ja se on sun vapaa tahto.
mutta eikös kaikesta voi jutella kuitenkin?
nakkaa vaikka oma teoriasi raamatusta tai muista hihhuleista miten heilel on käynnyt onko obelix pudonnut pienenä taika pataa vai mitä?
lueppas sitten vaikka uuestaan . mutta otetaan nyt sitten jonkun tohtorin juttuja ja pohditaan niitä yhdessä toimivatko ne teoriassa ja käytänösä ja miten voisimme parantaa ideaa siihe nmulal on aikaa.sinun, sinähän sanoit olevasi tohtori, jolla sihteeri on kirjalliset työt tehnyt. Eli muisti reistaa kaiken lisäksi, kyllä kaatuminen taisi sittenkin päähän osua.
heh heh tohtorismiehelle noin puhut, tosin ei vielä tiedetä minkä niminenkään se väitös on, ja englanniksi kans, koska se on enkuksikin oltava.uppoo sinä sintti suohon.
noin sieltä tuli taas kommentti. perhana veikkasin 5ttäuppoo sinä sintti suohon.
uppoo sinä sintti suohon.
Tässä sun oma lause, mitä en ymmärtänyt???olen monien tieteiden tohtori myös höpönlöpön tutkinto löytyy
Höllennä säkin nutturaa. Ihan jokainen uskova tekee joka päivä syntiä vaikka kuinka yrittäisi olla hyvin. Mutta jos jää syntiin, ei hyvä heilu.Mitä väliä miten se meni, kun et sinä Raamatun ohjeiden mukaan elä muutenkaan.