Miksi ihastukseni kohde antaa niin ristiriitaisia viestejä?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Alan olla totaalisen kyllästynyt tähän tilanteeseen. Välillä hän hymyilee minulle, välillä käyttäytyy tylysti. Välillä hän katsoo minua silmiin, välillä välttelee katsettani. Tänään taas aamulla olin ihan varma, että tämä työkaverini on ihastunut minuun, kun taas loppupäivän hän vältteli minua ja myös katsettani, kun törmättiin. Onkohan hän ihastunut, vai mitä ihmettä hän oikein meinaa?

Siis sä olet ihastunut siihen.

Mutta sä olt sille vain tavallinen ihminen muiden joukossa. Se moikkaa ja hymyilee muille ollessaan hyvällä tuulella jastressaantuneena ja äreänä menee eteenpäin eikä edes huomaa muita.

Ehkäpä oot käsittäny normi käytöksen väärin, kun oot ite ihastunu. Oot tehny nopeita ja hätäsiä johtopäätöksiä hänen käytöksestä. Mistä tiedät, että tuo kyseinen ihminen olis ihastunu suhun?

Kyllä mun mielestä, jos toinen on ihastunu nii sen kyl huomaa. Tässä tapauksessa toinen voi olla ystävällinen ja hyvällä tuulella, mutta antaa tarvittaessa myös signaalin että ei ole sillä mielellä liikenteessä?

Alan olla totaalisen kyllästynyt tähän tilanteeseen. Välillä hän hymyilee minulle, välillä käyttäytyy tylysti. Välillä hän katsoo minua silmiin, välillä välttelee katsettani. Tänään taas aamulla olin ihan varma, että tämä työkaverini on ihastunut minuun, kun taas loppupäivän hän vältteli minua ja myös katsettani, kun törmättiin. Onkohan hän ihastunut, vai mitä ihmettä hän oikein meinaa?

Todennäköisesti hän ei ajattele mitään normaalista kummempaa, eikä hän ole havainnut mitään tilannetta.

Voisiko olla niin, että ylitulkitset eikä hän ole sinusta edes kiinnostunut. Olen itse kuullut jälkikäteen naisilta, että olisin ollut kiinnostunut vaikka olen ollut ihan normaali oma itseni. Ei se, että mies hymyilee tai puhuu naiselle tarkoita että joku on kiinnostunut tai sinua oltaisiin iskemässä.
Toki ymmärrän, että naisesta voi tuntua itsetuntoa hivelevältä ajatus, että kaikki miehet on häntä iskemässä vaikka kyse on normaalista ihmisen välisestä kanssakäymisestä joka tapahtuu noudattamalla hyviä käytöstapoja ja moni on myös ystävällinen, niin miehille kuin naisille.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Niin se on varmaan sitten tulkittava, että hän ei ole minuun ihastunut. Olemme siis molemmat varattuja eikä "juttumme" tulisi koskaan etenemään mihinkään. Itse taidan vaan olla hiukan ihastunut ja olen miettinyt, onko hänkin. Hän käyttäytyy minua kohtaan täysin eritavalla kuin muita työkavereitamme. Minulle hän ei koskaan puhu puolisostaan eikä kysele myöskään minun miehestäni. Hän vaikuttaa myös erittäin ärtyneeltä, jos puhun omasta miehestäni. Lisäksi hän on kehunut ulkonäköäni yms. Muita työkavereitamme kohtaan hän ei ole myöskään samanlainen ärtyisä, kun välillä minua kohtaan. Muutenkin hän vaikuttaa mustasukkaiselta, jos puhun muiden miespuolisten työkavereidemme kanssa.
Välillä mietin toisaalta, että vaistoaakohan hän minun olevan hiukan ihastunut ja on siksi ärsyyntynyt eikä myöskään osaa suhtautua sen takia minuun normaalisti.. En kuitenkaan tiedä miksi hän sitten toisaalta kehuisi ulkonäköäni ja vaikuttaisi avoimesti todella ilahtuneelta, kun näemme pidemmän tauon jälkeen.. Pitää yrittää nyt itsekin keksiä muuta ajateltavaa ja olla etäinen.
Ap

Jopa tunnin pystyin välttelemään häntä ja eikös hän sitten itse tullut luokseni tehden tikusta asiaa. Tämä on tällaista kunnon kissa ja hiiri-leikkiä, vuoronperään toinen yrittää käyttäytyä kylmästi tms. ja toinen tekee siitä sitten omia tulkintojaan.

Ap