The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mikähämmua vaivaa? Taidan olla kipee.
Tai siis ainahan mulle on joku diagnoosi kirjoitettavissa.

Mut kun rööki ei näköjään maistu.
Mä yleensä poltan askista kahteen päivässä, ehkäpä kartsan viikossa. Ja jos ryyppään niin poltan ketjussa.

Mut nyt taskussani olevan askin mä ostin lauantaina ja siinä on vielä kuus jäljellä??? TÄH???

Jos näin vähän polttaa niin kait sitä sit vois lopettaa moisen typeryyden kokonaan. Kattoo ny mihin noi kuus riittää ja miettii sit ostaako enää lisää.
 
Mikähämmua vaivaa? Taidan olla kipee.
Tai siis ainahan mulle on joku diagnoosi kirjoitettavissa.

Mut kun rööki ei näköjään maistu.
Mä yleensä poltan askista kahteen päivässä, ehkäpä kartsan viikossa. Ja jos ryyppään niin poltan ketjussa.

Mut nyt taskussani olevan askin mä ostin lauantaina ja siinä on vielä kuus jäljellä??? TÄH???

Jos näin vähän polttaa niin kait sitä sit vois lopettaa moisen typeryyden kokonaan. Kattoo ny mihin noi kuus riittää ja miettii sit ostaako enää lisää.

Vähentäminenkin on hyvästä, ellei kokonaan lopetettua saa. Hyvään suuntan ainakin olet menossa!
 
Oho. Olipas ukkokulta onnellinen kun tytär oli soittanut ja kysynyt sattuuko iskä olemaan maisemissa kun pitäisi kasata yksi Ikea-kaappi. Sillä ressukalla on vähän huono omatunto kun usein töiden takia ei ole paikalla auttamassa ja tytöt on tottuneet soittamaan äidille tai veljelle
 
Mikähämmua vaivaa? Taidan olla kipee.
Tai siis ainahan mulle on joku diagnoosi kirjoitettavissa.

Mut kun rööki ei näköjään maistu.
Mä yleensä poltan askista kahteen päivässä, ehkäpä kartsan viikossa. Ja jos ryyppään niin poltan ketjussa.

Mut nyt taskussani olevan askin mä ostin lauantaina ja siinä on vielä kuus jäljellä??? TÄH???

Jos näin vähän polttaa niin kait sitä sit vois lopettaa moisen typeryyden kokonaan. Kattoo ny mihin noi kuus riittää ja miettii sit ostaako enää lisää.
Eihän sitä väkisin kannata kiskoa
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä