vierailija
Jos lukisit raamattua, niin tietäisit siellä Jeesuksen sanoneen, ettei jokainen joka sanoo Herra, Herra pelastu, vaan sellainen joka tekee Isän tahdon mukaan. Siis sen raamatun Isän.
Raamattu on ristiriitainen kirja, jonka päähenkilö on sadistinen, narsistinen ja omahyväinen jumala.Jatkuvasti puhut ristiriitaisuuksista, mutta sitten kuitenkin ne ovatkin ihmisten ristiriitaisuuksia, ei raamatun, vai kuinka?
Tiesithän, että oli kuitenkin virhe päästää käärme paratiisiin ja kuunnella sitä?kaikki jotka hänet sydämmellään kohtaa muuttuvat hänen lapsikseen ja haluavat jakaa ehdoitta hyvää ja rakkautta kaikkalle jotta maanpäällisestä elostakin tulee paratiisi. koska jos maan päällä on kaikilla on hyvä olla kohoaa heidän henkensäkkin korkeuksiin. jos te estätte tätä nurkkakuntaisuudellanne teette hänen rakakuden sanomaansa vastaan.
Oletko lukenut raamatun?Raamattu on ristiriitainen kirja, jonka päähenkilö on sadistinen, narsistinen ja omahyväinen jumala.
Uskonnolliset ryhmät taas puolestaan ovat vakuuttuneita, että jonkun ihmisen tulkinta tästä ristiriitaisesta kirjasta on juuri se ainut ja oikea tapa olla kosketuksissa jumalaan ja juuri hänen ryhmällään on ainut oikea tapa uskoa.
Olen todellakin lukenut raamatun kannesta kanteen. Kahdesti.Oletko lukenut raamatun?
Jos et, niin miksi kirjoitat siitä jotain, mitä et ole lukenut, eikä kiinnosta.
sitä käärmettähän nää kirkkouskovaiset seuraakin sitä koittanu vaan tolkuttaa. Koska heidän tapansa toimia luo vaan eripuraa. ei taivaan isää kiinnosta esim harrastako seksiä ryhmissä vain yksin kaksin ja kolmin tai muuta vastaavaa. mutta jos luot eripuraa muiden välillä silloin et seuraa muutakuin käärmettä sitten jollain ihmisten höpinöillä puolustetaan sitä vääryyttä siinä se ristiriita on paperin ja käytännön ero sitä nää ei suostu näkemään sokeat lampaaat!Tiesithän, että oli kuitenkin virhe päästää käärme paratiisiin ja kuunnella sitä?
Jos tässä kilpailemaan aletaan, niin laitapas nollia perään tuohon kakkoseen. Mutta kirjain kouolettaa, Henki tekee eläväksi. Jos ei Pyhää Henkeä, ei voi raamattua ymmärtää. Saatana tappaa, tuhoaa ja varastaa. Jumala ei. Jos olet saatanan puolella, olet Jumalaa vastaan.Olen todellakin lukenut raamatun kannesta kanteen. Kahdesti.
Miksi oletat etten olisi sitä lukenut?
Et ole itse ilmeisesti kyseistä kirjaa lukenut?
ööh koita perustella jollain muulla tapaa kui nsillä että osaako joku pilkulleen lukea itse näköjään et kykene mitää kyseenalaistmaankaan . vaan ainoo puolustuspuhe raamatun puolesta on toi sun jankkaus kysymyksiin et osaa vastatakkaan sitten ollenkaan.Oletko lukenut raamatun?
Jos et, niin miksi kirjoitat siitä jotain, mitä et ole lukenut, eikä kiinnosta.
Ymmärräthän, että sinä olet juuri nyt aivan yhtä tuomitseva kuin kirkkouskovaiset? Sinusta sinä olet oikeassa ja muut väärässä?sitä käärmettähän nää kirkkouskovaiset seuraakin sitä koittanu vaan tolkuttaa. Koska heidän tapansa toimia luo vaan eripuraa. ei taivaan isää kiinnosta esim harrastako seksiä ryhmissä vain yksin kaksin ja kolmin tai muuta vastaavaa. mutta jos luot eripuraa muiden välillä silloin et seuraa muutakuin käärmettä sitten jollain ihmisten höpinöillä puolustetaan sitä vääryyttä siinä se ristiriita on paperin ja käytännön ero sitä nää ei suostu näkemään sokeat lampaaat!
No huhu, huh. Vai ei ole väliä harrastaako seksiä lampaan kanssa ja viettääkö orgioita. Synti on syntiä. AIvan sama mitä se onkin.sitä käärmettähän nää kirkkouskovaiset seuraakin sitä koittanu vaan tolkuttaa. Koska heidän tapansa toimia luo vaan eripuraa. ei taivaan isää kiinnosta esim harrastako seksiä ryhmissä vain yksin kaksin ja kolmin tai muuta vastaavaa. mutta jos luot eripuraa muiden välillä silloin et seuraa muutakuin käärmettä sitten jollain ihmisten höpinöillä puolustetaan sitä vääryyttä siinä se ristiriita on paperin ja käytännön ero sitä nää ei suostu näkemään sokeat lampaaat!
ei en tuominnut totesin käytännön ja teorian eron vai millä muulla tavalal sen voisi tuoda ilmi sitten? tietenkin jos homma toimii paremmin muulal tavalla olen aina avoin. nyt käytännön toteutus vaan kertoo toista.Ymmärräthän, että sinä olet juuri nyt aivan yhtä tuomitseva kuin kirkkouskovaiset? Sinusta sinä olet oikeassa ja muut väärässä?
Jos tässä kilpailemaan aletaan, niin laitapas nollia perään tuohon kakkoseen. Mutta kirjain kouolettaa, Henki tekee eläväksi. Jos ei Pyhää Henkeä, ei voi raamattua ymmärtää. Saatana tappaa, tuhoaa ja varastaa. Jumala ei. Jos olet saatanan puolella, olet Jumalaa vastaan.
Ymmärrän, että olet tohkeissasi kun kirjoitat. Mutta luepas tuota tekstiä, ymmärtääkö siitä jotain. En puhu sisällöstä, vaan kirjoitustyylistä.ööh koita perustella jollain muulla tapaa kui nsillä että osaako joku pilkulleen lukea itse näköjään et kykene mitää kyseenalaistmaankaan . vaan ainoo puolustuspuhe raamatun puolesta on toi sun jankkaus kysymyksiin et osaa vastatakkaan sitten ollenkaan.
ei eläimiin sotkeutuminen taas on eri asia erillaiset sielut ja eivät oel tasarvoisia toistensa kanssa. mutta jos sä esim tykkäät kahdesta miehestä samaan aikaan? niin jos saat toteuttaa sitä unelmaasi toteutatko silloin itseäsi ja vahingoittaako se muita? eli ei se silloin ole pahasta eikö totta?No huhu, huh. Vai ei ole väliä harrastaako seksiä lampaan kanssa ja viettääkö orgioita. Synti on syntiä. AIvan sama mitä se onkin.
Ok.ei en tuominnut totesin käytännön ja teorian eron vai millä muulla tavalal sen voisi tuoda ilmi sitten? tietenkin jos homma toimii paremmin muulal tavalla olen aina avoin. nyt käytännön toteutus vaan kertoo toista.
On eri asia puhua raamatun sisällöstä, kuin siitä, että yleisesti keskustellaan Jumalan olemassaolosta.
Teillä on tollanen kiva uhkavaatimus... joka menee käytännössä näin:
Jos kritisoit raamattua, et ymmärrä sitä, koska sinussa ei ole pyhää henkeä ja näinollen olet saatanan kätyri.
Niinkun ihan oikeasti.
Eläin on varmaan vähän eri asia, koska se ei kykene ilmaisemaan omaa vapaata tahtoaan.No huhu, huh. Vai ei ole väliä harrastaako seksiä lampaan kanssa ja viettääkö orgioita. Synti on syntiä. AIvan sama mitä se onkin.
Ok.
Pahoittelut, mutta mun on joskus vaikea ymmärtää mitä haluat sanoa.
aivan koska sitä koitin tarkoittaa että käytännössä he seuraavatkin saatanaa. oman uskomuksensa mukaisesti eikä sitä rakkauden sanomaa jota jeesus julisti.
Sinulla on varmaan skitsofrenia. Vastaa rehellisesti, oletko ollut aiemmin hoidettavana jonkin "sekoaimisen" takia? Onko sulla lääkitys, jota et ole nyt ottanut?no kyllhän mä itteni tunnistan aina lisäksi sen kokee sydämmellään joka on sokea ei järjellä! mutta sitten jos väittää jotain taivaan isän sanomiseksi on sen oltava ja tuotava hyvää kaikille.
Nyt puhutaan asiaa. Ihmiset eivät ymmärä, ettei instituutio ole sama kuin Jumalan tahto. Perinnäissäännöt ja muu ihmisten paskat teot tuhoavat Sanan. Siksipä Jeesus sanoikin, että löytäneekö Hän uskoa tullessaan takaisin. Huonolta näyttää.Ok.
Pahoittelut, mutta mun on joskus vaikea ymmärtää mitä haluat sanoa.
Mutta joo, olen kyllä kanssasi samoilla linjoilla siitä, että käytännön toteutus näissä uskon asioissa on usein aika heikkoa. Näyttää sille, että kyse on enemmänkin vallapidosta, alistamisesta ja syyllistämisestä sensijaan, että todellakin välitettäisiin tai rakastettaisiin lähimmäisiä.
Huonosti olet kirjan lukenut, koska Jeesuskin sanoo, että miehen ei tule edes ajatella vierasta naista siinä mielessä. Eli ei miehet ole päässeet mihinkään. Islam on eri asia, siellä ei kysytä lupaa naiselta.Eläin on varmaan vähän eri asia, koska se ei kykene ilmaisemaan omaa vapaata tahtoaan.
Orgiat sen sijaan on täysin eri asia. Mitä siitä, jos vaikka kymmenen miestä ja naista haluaa harrastaa seksiä keskenään siksi, että he vaan haluavat. Ketä se tosiaan vahingoittaisi?
Yksiavioinen suhde on määritelty raamattuun vain siksi, että naiset eivät juoksisi vieraissa. Naisia siis haluttiin ja halutaan edelleen syyllistää tällä syntisyydellä. Miehet sensijaan ovat vähän välittäneet moisista rajoituksista.
Mun mielestä on oleellista, että ne kaksi osapuolta jotka suhteessa on, määrittää sille rajat.
Anteeksi, mitä sä nyt horiset? Eihän tä sun pätkä liity mitenkään siihen mitä sanoin tai mihin vastasit?On eri asia puhua raamatun sisällöstä, kuin siitä, että yleisesti keskustellaan Jumalan olemassaolosta.
Jos puhutaan sisällöstä, niin silloin sitä perustellaan sisällöllä, ei mutut tuntumalla. Jos taas puhutaan Jumalan yleisstä olemassaolosta, niin sehän on aivan eri asia. Jos sinä et usko Jumalaan, et usko. Mutta jos minä uskon, on Jumala minulle todellinen.
Vaikka minä olen raamatun lukenut, minun ei tarvitse pitääs sitä millään tavalla järkevänä kirjana tai ylipäätään pätevänä antamaan ohjeita elämälleni.Huonosti olet kirjan lukenut, koska Jeesuskin sanoo, että miehen ei tule edes ajatella vierasta naista siinä mielessä. Eli ei miehet ole päässeet mihinkään. Islam on eri asia, siellä ei kysytä lupaa naiselta.