Höpsis täti toffee. Nauti hymyistä .Teki mieli sanoa, että kuule jolppi, täti toffee on niin ja niin vanha että kattele vaan oman ikäistäs seuraa. Hämmentävää
Höpsis täti toffee. Nauti hymyistä .Teki mieli sanoa, että kuule jolppi, täti toffee on niin ja niin vanha että kattele vaan oman ikäistäs seuraa. Hämmentävää
Ei kaiparempi tuokin kun ohikulkevat nuoret likat hihittelee nähdessään.
Entäs ku hihittelee nuoret ja vanhat, miehet ja naiset?parempi tuokin kun ohikulkevat nuoret likat hihittelee nähdessään.
sulla on jääny vetoketju auki, ei ne muulle hihitä.Entäs ku hihittelee nuoret ja vanhat, miehet ja naiset?
Tai vessapaperia roikkuu housun lahkeesta tai päässä on yksi takaraivolle unohtunut paplari.sulla on jääny vetoketju auki, ei ne muulle hihitä.
Toivottavasti ei, hameen vetoketju on selkäpuolella näkys pyllysulla on jääny vetoketju auki, ei ne muulle hihitä.
Tai inkontinenssisuojaToivottavasti ei, hameen vetoketju on selkäpuolella näkys pylly
Mä laitan jalat kuumaverisen puolison säärien väliin tai nukun sukat jalassa. Yöpaita on maksimittainen. Täkkinä on paksu untuvapeitto. Sohvalla pärjään kahven viltin alla.Alan pikkuhiljaa alistumaan, ehkä jopa tottumaan siihen että aina palelee. Ehkä olen ikiroudassa enkä lämpene enää koskaan.
Ei kai ole normaalia, että nukkuessa pitää olla puuvillasukat ja villasukat, ettei jalat palele häiritsevän paljon?
pakkohan ne on nukkuessa olla vaikkei mitään muuta oliskaan.villasukat,
"Anteeksi kauppias, mistä löytyy vaipat 60-80-kiloiselle?"Tai inkontinenssisuoja
Takavarastosta"Anteeksi kauppias, mistä löytyy vaipat 60-80-kiloiselle?"
Mulla ei oo niin pitkät sääret että yltäs ukkokullan makuuhuoneeseen, se kun on eri kerroksessaMä laitan jalat kuumaverisen puolison säärien väliin tai nukun sukat jalassa. Yöpaita on maksimittainen. Täkkinä on paksu untuvapeitto. Sohvalla pärjään kahven viltin alla.
Keväällä ehkä lämpenee ja kotona voi ehkä olla ilman sukkia kesähelteillä. Silti inhoan hellettä
Laitanko sulle rommiteen? Se lämmittääMulla ei oo niin pitkät sääret että yltäs ukkokullan makuuhuoneeseen, se kun on eri kerroksessa
Alkaa tuntua että ei lämpene, enää ikinäkoskaan. Mulle ei liian kuumaa hellettä ole vielä kohdalle sattunut
Kommenttisi varjolla toivon, että kirurgi oli nainen. Mieskirurgi oisi laittanut palkeet muutaman kymmenen senttiä alemmas JA toiselle puolelle. Ihan vaan koska pieru naurattaa aina.
Itse en pidä miehiä mitenkään kahden aivosolun idiootteina vaan ihanina olentoina, joita ilman maailma olisi huomattavasti kurjempi paikka elää
ÖitäKauhee ku väsyttää. Nyt , kello soi taas aamulla viideltä. Öitä!
Inkivääri"tee" lämmittää. Peukalonpään kokoinen inkiväärinpala kuoritaan, murskataan ja pilkotaan mahd. mössöksi. Kuumaa n. 80c vettä sen pari-kolme desiä (yksi kupillinen) ja annetaan hautua hetki. Hunajaa voi laittaa jos haluaa. Juodaan ja kannattaa nieleskellä ne inkiväärin palasetkin.Alan pikkuhiljaa alistumaan, ehkä jopa tottumaan siihen että aina palelee. Ehkä olen ikiroudassa enkä lämpene enää koskaan.
Ei kai ole normaalia, että nukkuessa pitää olla puuvillasukat ja villasukat, ettei jalat palele häiritsevän paljon?
Kokeiltu. Auttaa sen hetken kun juomaa on.Inkivääri"tee" lämmittää. Peukalonpään kokoinen inkiväärinpala kuoritaan, murskataan ja pilkotaan mahd. mössöksi. Kuumaa n. 80c vettä sen pari-kolme desiä (yksi kupillinen) ja annetaan hautua hetki. Hunajaa voi laittaa jos haluaa. Juodaan ja kannattaa nieleskellä ne inkiväärin palasetkin.
Lämmittää, takuun annan (ainakin jos vetäsee ne inkivääritkin).
Jaa, mulla auttaa. Se siittä takuusta sitten.Kokeiltu. Auttaa sen hetken kun juomaa on.
En mä voi sitä kaiken päivää mukana kantaa. Mua palelee jatkuvasti, ei vain yölläJaa, mulla auttaa. Se siittä takuusta sitten.
Hommaa lämpöpeitto, semmoinen joku sähköllä toimiva.
Eikö tohon auta mies? Edes hetkellisesti?Mua palelee jatkuvasti, ei vain yöllä