The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Netistä seuran ettiminen on persiistä. Ensimmäinen on avoimessa suhteessa ja haluaa musta seksilelunsa. Toinen puhuu vain pelkkiä rivouksia, eikä sen kanssa voi käydä normaalia keskustelua. Ja kolmas taisi nyt tehä oharit. Mä siirryn pois näistä leikeistä ja elän sitte sinkkuna lopun ikääni. Onneksi on jäätelöä.
Livenä miehet olis paljon parempia :unsure:
 
Netistä seuran ettiminen on persiistä. Ensimmäinen on avoimessa suhteessa ja haluaa musta seksilelunsa. Toinen puhuu vain pelkkiä rivouksia, eikä sen kanssa voi käydä normaalia keskustelua. Ja kolmas taisi nyt tehä oharit. Mä siirryn pois näistä leikeistä ja elän sitte sinkkuna lopun ikääni. Onneksi on jäätelöä.
Mua hävettää heittää ikäkortti, mutta sä olet vielä nuori. Älä heitä pyyhettä kehään, koska en minäkään ole tehnyt niin. Ja sinulla on mahdollisuuksia huomattavasti enemmän kuin minulla.

Pimppahan se on joka nuoria ja vanhojakin miehiä kiinnostaa jos ovat terveitä. Mulla meni aikanaan muutama vuosi tajutessa, että tämä nainen jonka kanssa olen on jotain huomattavasti enemmän. Tuleva lasteni äiti. Vaik pimppaa siinäkin touhussa tarvittiin.

Mä todennäköisesti olen sinkku loppuikäni. Sinä et.

Lyödäänkö vetoa?
 
Netistä seuran ettiminen on persiistä. Ensimmäinen on avoimessa suhteessa ja haluaa musta seksilelunsa. Toinen puhuu vain pelkkiä rivouksia, eikä sen kanssa voi käydä normaalia keskustelua. Ja kolmas taisi nyt tehä oharit. Mä siirryn pois näistä leikeistä ja elän sitte sinkkuna lopun ikääni. Onneksi on jäätelöä.

Mä etsi noin viisi vuotta mutta sit sen löysin!

Ää luovuta!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Papumössölle mä sanoisin... ööh onko minusta sanomaan...

... vaikka me kaikki miehet ollaan kusipäitä eikä muuksi muututa...
niin jossain kasvaa niitäkin miehiä jotka ovat vastuuntuntoisia, rehellisiä ja ihan oikeita miehiä. Ei niit oo mitenkään vaikeeta löytää.


Jokainen nuori mies on ihan täysi tollo kunnes löytää naisen joka tekee hänestä miehen. Mut ei se tollous miehestä poistu. Rakastunut mies on maailman tyhmin olio.
Sun tehtäväsi on pitää hänet rakastuneena ja tyhmänä ja jonain päivänä huomaat olevasi satavuotias ja haudanneesi sen miehen kakskytä vuotta sitten.
Siis jos menee kuin on kirjoitettu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä