The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Ottakaa tää vastaan huumorilla koska tää on semmoiseksi tarkoitettu.

Asiankannattajan kosintalista:

Mythago on sarjakuvien suuri ystävä, mut meni perkules just naimisiin eikä näin ollen ole kosittavissa.
Toffo, eli YokoTsuno on onnellisesti naimisissa.
Alastulokin just muutti uuteen kämppään hyvän miehen kanssa.
Tinkuliini olis mitä ihanin, mut miksi hän on noin nuori tai mä näin vanha?
Papumössö on tinkuliiniakin nuorempi.
Bitchiltä saisin lujaa korvilleni, mut kysyminen olisi vaivan arvoista.
Epekiä kosisin heti ihan ruoanlaittotaitojensa vuoksi, mut himputti kun kumpikaan meistä ei ole homo.
Tibiksen kanssa me ei koskaan päästäis yhteisymmärrykseen parisuhteen määritelmästä.
Mua ei haluta. :unsure: :cautious:
 
vierailija
tarttis vaihtaa kaara kun alkaa tulla ennalta ajattelemani kilsamäärä täyteen
pituus n 4,8m, farmari
2.0 diesel väh 350 Nm
Osta kunnon kotimainen auto, vaikka tuollainen (y)
Telajärven Autotehdas - Teat Wanker 4x4
Voimanlähteinä Wankereissa löytyy aina S -mallin 3.5 litraisesta rivinelosesta ST mallin ICETek 7.0C:hen, 7 litraiseen V8 bensakoneseen joka kehittää huimat 170hv suhteellisen matalalla polttoainekulutuksella. Hevoset pyörille välittää kolmeportainen, erittäin kestävä Duroplastista valettu vaihteisto. Renkaat ovat raudoitettua täyskumia, eikä niitä pysäytä terävät lohkareet eikä poliisin piikkimatto.
 
volvon renkaita voi potkia vain virtuaalisesti, skoda vois olla ihan jees mutta manuaalisena

first world problems
Kyllä ton Skodan saa kepillisenäkin :) ja mun mielestä näin äkkisiltään melkoisen menevän pelin oloinen...ja se mitä oon ite ollut tommosen isomman kyydissä, niin on jalkatilaa pitkällekin ihmiselle hyvin ja ennen kaikkea toi tavaratila! Kyllä lähtee ja mahtuu!!

Mutta - sehän tyrkkää sitten autoliikkeissä käyntiä ja koeajeluita, mikäs sen mukavampaa :)
 
Kyllä ton Skodan saa kepillisenäkin :) ja mun mielestä näin äkkisiltään melkoisen menevän pelin oloinen...ja se mitä oon ite ollut tommosen isomman kyydissä, niin on jalkatilaa pitkällekin ihmiselle hyvin ja ennen kaikkea toi tavaratila! Kyllä lähtee ja mahtuu!!

Mutta - sehän tyrkkää sitten autoliikkeissä käyntiä ja koeajeluita, mikäs sen mukavampaa :)
siis nimenomaan se skoda täytyis ottaa manuaalina koska ainaski mulla on menny luotto siihen dsg- lootaan
 
vierailija
Mä kans juon aamukahvia, poikaset kattoo lastenohjelmia. Kohta kakun kimppuun ja sit pitää kattoo et kämppä on siinä kondiksessa, että tänne sopii tulla synttärivieraita ja taitaapa nuo samalla jonkinlaisen tupatarkastuksenkin tehdä.
Ollu kyl melkoinen viikko, ku kahen kämpän tavarat vajaassa viikossa pitäny saada paikoilleen, oon mä kyllä nyt melkoisen ylpee, vaikka meinas toivottomuus iskeä puolessa välissä viikkoa ku töissäki on pitäny käydä. Illalla ku vieraat o lähteny nii mä aion istahtaa ihan rauhassa nojatuoliin takkatulen ääreen ja juoda lasillisen viiniä ja olla ihan hiljaa ja paikoillani.
Nopeesti sinä muutit yhteen uuden miehen kanssa. Oliko nyt varmasti hyvin mietitty liike?
 
Ottakaa tää vastaan huumorilla koska tää on semmoiseksi tarkoitettu.

Asiankannattajan kosintalista:

Mythago on sarjakuvien suuri ystävä, mut meni perkules just naimisiin eikä näin ollen ole kosittavissa.
Toffo, eli YokoTsuno on onnellisesti naimisissa.
Alastulokin just muutti uuteen kämppään hyvän miehen kanssa.
Tinkuliini olis mitä ihanin, mut miksi hän on noin nuori tai mä näin vanha?
Papumössö on tinkuliiniakin nuorempi.
Bitchiltä saisin lujaa korvilleni, mut kysyminen olisi vaivan arvoista.
Epekiä kosisin heti ihan ruoanlaittotaitojensa vuoksi, mut himputti kun kumpikaan meistä ei ole homo.
Tibiksen kanssa me ei koskaan päästäis yhteisymmärrykseen parisuhteen määritelmästä.
Emmää kyllä ole pitänyt tapana läimiä korville. Eikai kosinnasta voi suuttua vaikkei olosuhteet olekaan suotuisat, kaksinnaimista ei muistaakseni katsota hyvällä?
 
vierailija
Jos pönttöjä laitatte niin kattokkaa että rakennusluvat ym. on kunnossa:)
Lupa linnunpöntölle monen kiemuran takana Jyväskylässä - Keskisuomalainen
Jyväskyläläinen lintuharrastaja Jussi Judin haluaisi viedä linnunpönttöjä kaupunkialueilla sijaitseviin Jyväskylän kaupungin omistamiin lähimetsiin tai puistoihin.
– Asun keskustassa kerrostalossa, ja ajattelin että voisin viedä pönttöjä kaupungin metsiin tai puistoihin, esimerkiksi Harjulle tai Viitaniemeen, hän kertoo.
– Lisäksi minulle huomautettiin, että pönttöhän voi vaikka tippua jonkun päähän.
Mielestäni tuntuu oudolta, jos perustelu on tämä. Jos pelko on tämä, en tiedä, mitä tässä enää kannattaa tehdä, Judin ihmettelee.
 
Mua ei haluta. :unsure: :cautious:
Mitäs tekemistä haluumisella on ton kanssa?
Ja jos panit korvan taakse, niin listalla ei o ensimmäistäkään "vierailijaa". Mä en käy vieraissa.

Ja jos oikeen tarkkaan katoit niin listalla ei o ketään joka edes vahingossa voisi sanoa "kyllä". Sithän joutuisin vastaamaan sanoistani ja iloiset poikamiespäiväni olisivat iäksi mennyttä.
 
vierailija
Mitäs tekemistä haluumisella on ton kanssa?
Ja jos panit korvan taakse, niin listalla ei o ensimmäistäkään "vierailijaa". Mä en käy vieraissa.

Ja jos oikeen tarkkaan katoit niin listalla ei o ketään joka edes vahingossa voisi sanoa "kyllä". Sithän joutuisin vastaamaan sanoistani ja iloiset poikamiespäiväni olisivat iäksi mennyttä.
Mulla on rekisteröity nimimerkki täällä.
 
Jos pönttöjä laitatte niin kattokkaa että rakennusluvat ym. on kunnossa:)
Lupa linnunpöntölle monen kiemuran takana Jyväskylässä - Keskisuomalainen
Jyväskyläläinen lintuharrastaja Jussi Judin haluaisi viedä linnunpönttöjä kaupunkialueilla sijaitseviin Jyväskylän kaupungin omistamiin lähimetsiin tai puistoihin.
– Asun keskustassa kerrostalossa, ja ajattelin että voisin viedä pönttöjä kaupungin metsiin tai puistoihin, esimerkiksi Harjulle tai Viitaniemeen, hän kertoo.
– Lisäksi minulle huomautettiin, että pönttöhän voi vaikka tippua jonkun päähän.
Mielestäni tuntuu oudolta, jos perustelu on tämä. Jos pelko on tämä, en tiedä, mitä tässä enää kannattaa tehdä, Judin ihmettelee.
Mä joskus kouluvuosina erehdyin kysymään lupaa olla pois koulusta kun bändillä oli keikka. Lupaa ei herunut, mutta lintsaamisesta sit tuli moninkertainen rangaistus. Muuten vaan lintsaamisesta olis selvinny päänsilityksellä. Mut evätyn luvan kanssa lintsaaminen oli niin pahaa auktoriteettien varpaille tallomista, et sitä ei voinut painaa villaisella.

Jos mä laitan kymmenen linnunpönttöä tohon lähimetsään niin ainutkaan niihin mahdollisesti muuttava tilutaltti ei tule kysymään direktiiviä tai rakennuslupaa.
Mut jos mä soitan kuntaan ja kysyn lupaa, niin kunnassa ny ylipäänsä ei ole linnunpönttövastaavaa joka luvan voisi myöntää.
Jos joku pöntöistä putoaa jonkun päähän niin sit vaan pitää soittaa yksykskakkoseen?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä