Mä heräsin 7.00 vapaapäivänä.Ennenkuulumatonta ja paheksuttavaa, heräsin vasta vartti sitten.
Niin minäki yleensä. Nyt oikein säikähin että mitävttua, kello on vartin yli kasi. Hirveellä tohinalla kahvinkeittoon vaikkei oo ees kiire minnekäänMä heräsin 7.00 vapaapäivänä.
Jep. Väsyttää niin siksi ketuttaa.Niin minäki yleensä. Nyt oikein säikähin että mitävttua, kello on vartin yli kasi. Hirveellä tohinalla kahvinkeittoon vaikkei oo ees kiire minnekään
Mä aattelin, että verisuoni katkes nenästä. Aika pahasti kyl sai katketa, jos se se oli. No pianhan se selviää, ku se tulee ite kertoo.Kattiselta piti kysyä että mitä kummaa oot oikeen touhunnu, se naps ja sotkua..löitkö naamasi jonnekin vai mitä meni ohi? Halit kuitenkin!
Täällä oli paahtoleipää palvikinkulla, tomaatilla ja kurkulla. Lisäksi meni kookosjogurtti ja paljon kahvia .Päivää kettinkiin.
Jos en väärin muista niin pari päivää sitten oli etusivulla "aamupalaketju". Kehtaanko mä tunnustaa mun tän päivän aamupalan? Neljä tölkkiä olutta.
No ku ne oli jääkaapin ovessa ja kerjäsivät juomistaan. Mitäs olivat siinä, täh?
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/mielipiteet/lukijalta/kohtuuton-viljelyehto-naurismaalla-1.135744ei kauheesti väsytä, mutta vähän olis nälkä.
Kookosjugurtti ei kuulu suosikkeihini, mut muutoin tommoisen aamupalan viereltä olis kiva herätä.Täällä oli paahtoleipää palvikinkulla, tomaatilla ja kurkulla. Lisäksi meni kookosjogurtti ja paljon kahvia .