The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä kans juon aamukahvia, poikaset kattoo lastenohjelmia. Kohta kakun kimppuun ja sit pitää kattoo et kämppä on siinä kondiksessa, että tänne sopii tulla synttärivieraita ja taitaapa nuo samalla jonkinlaisen tupatarkastuksenkin tehdä.
Ollu kyl melkoinen viikko, ku kahen kämpän tavarat vajaassa viikossa pitäny saada paikoilleen, oon mä kyllä nyt melkoisen ylpee, vaikka meinas toivottomuus iskeä puolessa välissä viikkoa ku töissäki on pitäny käydä. Illalla ku vieraat o lähteny nii mä aion istahtaa ihan rauhassa nojatuoliin takkatulen ääreen ja juoda lasillisen viiniä ja olla ihan hiljaa ja paikoillani.
 
Päivää kettinkiin.

Jos en väärin muista niin pari päivää sitten oli etusivulla "aamupalaketju". Kehtaanko mä tunnustaa mun tän päivän aamupalan? Neljä tölkkiä olutta.
No ku ne oli jääkaapin ovessa ja kerjäsivät juomistaan. Mitäs olivat siinä, täh?
 
Päivää kettinkiin.

Jos en väärin muista niin pari päivää sitten oli etusivulla "aamupalaketju". Kehtaanko mä tunnustaa mun tän päivän aamupalan? Neljä tölkkiä olutta.
No ku ne oli jääkaapin ovessa ja kerjäsivät juomistaan. Mitäs olivat siinä, täh?
Täällä oli paahtoleipää palvikinkulla, tomaatilla ja kurkulla. Lisäksi meni kookosjogurtti ja paljon kahvia :coffee:.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä