The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nettiostosten teko on hauskaa. Esim. Muumi kaadin, jonka haluaisin ostaa. Vanhempi malli, punainen. Iittalan hinta rapiat 44 euroa. Yllätys, Prisman verkkokauppa alle 30 euroa. Onko järkeä? Uusi sähköhammasharja melkein 69 euroa edullisemmin ruotsalaisessa verkkokaupassa o_O
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Nettiostosten teko on hauskaa. Esim. Muumi kaadin, jonka haluaisin ostaa. Vanhempi malli, punainen. Iittalan hinta rapiat 44 euroa. Yllätys, Prisman verkkokauppa alle 30 euroa. Onko järkeä? Uusi sähköhammasharja melkein 69 euroa edullisemmin ruotsalaisessa verkkokaupassa o_O
Milloin netti alkoi toimimaan ja esim. Thomannin verkkokauppa alkoi tulla tutuksi niin melko moni kivijalkamusaliike joutui laittamaan lapun luukulle. Muutamasta voisin sanoa, että oli jo aikakin. Tuplahinnat ja paska palvelu ei o koskaan ollu mikään myyntivaltti.

Mut jotkut säilyi. Kuten toi.
http://www.stpaulssound.fi/

Jos ikinämilloinkaan tartten musakamaa niin mä soitan tonne.

Suomi on vieläkin täynnä firmoja joihin mä en soita.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
...päivää.

Mun aamupalaan kuului kupillinen kahvia - oli hyvää eli en ollut sielläpäinkään kun sitä tehtiin (y) - pari ruisleipää juustolla ja kurkulla sekä aplari. Jos nuilla nyt sitten vielä potkis ittiäsä liikkeelle...

Se on kuulkaas lauvvantakipäivä:) - eli torpassa on härdelliä. Ipanoilla sitä varsin siivittää orastava silmissä ja kielenpäässä maistuva karkkipäivänherkkuhetken odotustuskaisuus, mulla..no, perushuttusäätöahdistusta arjen lähestymisestä :). Mutta tää mörköolotilamaisuus kyllä häipyy tästä, vaikka käynnistymisvaikeuksia on ollut... Tovin päästä ulos touhuamaan, puukuuriin pitää roudata puita, joten ei tässä sammaloitumaan vielä jouda....

...ja koskapa tuolla ulkosalla hipsuttelee ihan hiljaksiin tommosia pikkiriikkisiä lumihöttösiä, niin ainakin kertaalleen on heittäydyttävä hankeen äksäilemään(y)!
 
Kattiselta piti kysyä että mitä kummaa oot oikeen touhunnu, se naps ja sotkua..löitkö naamasi jonnekin vai mitä meni ohi? Halit kuitenkin!
Kiitos :) - halit kelpaa aina. Tilanne ohi - vissiin, hissuksiin yritän tässä olla - eli ei normaliutta kummempaa, kuosissani ja silleen :)...

Mä aattelin, että verisuoni katkes nenästä. Aika pahasti kyl sai katketa, jos se se oli. No pianhan se selviää, ku se tulee ite kertoo.
:)...jees, mussa on valuvikaa eli aika ajoin tulee nuita *naps*- tilanteita, verisuoni napsahtaa paukkuen ja sitten onkin sähellystä riittämiin. Ei sen kummempaa, mutta toki yllättävää ja säikäyttävääkin, sillä ei niihin totu ja aina siinä on kuitenkin semmonen pelko persiissä, että entäs jos ei kotikonstit riitäkään... Sotkusta selviää siivoamalla ja säikähdyksistä tilanne kokemalla ja läpikäymällä eli ingen panik :)
 
Kiitos :) - halit kelpaa aina. Tilanne ohi - vissiin, hissuksiin yritän tässä olla - eli ei normaliutta kummempaa, kuosissani ja silleen :)...



:)...jees, mussa on valuvikaa eli aika ajoin tulee nuita *naps*- tilanteita, verisuoni napsahtaa paukkuen ja sitten onkin sähellystä riittämiin. Ei sen kummempaa, mutta toki yllättävää ja säikäyttävääkin, sillä ei niihin totu ja aina siinä on kuitenkin semmonen pelko persiissä, että entäs jos ei kotikonstit riitäkään... Sotkusta selviää siivoamalla ja säikähdyksistä tilanne kokemalla ja läpikäymällä eli ingen panik :)
Onko lekuri ehdottanut joskus sen suonen polttoa nenusta?
 
...päivää.

Mun aamupalaan kuului kupillinen kahvia - oli hyvää eli en ollut sielläpäinkään kun sitä tehtiin (y) - pari ruisleipää juustolla ja kurkulla sekä aplari. Jos nuilla nyt sitten vielä potkis ittiäsä liikkeelle...

Se on kuulkaas lauvvantakipäivä:) - eli torpassa on härdelliä. Ipanoilla sitä varsin siivittää orastava silmissä ja kielenpäässä maistuva karkkipäivänherkkuhetken odotustuskaisuus, mulla..no, perushuttusäätöahdistusta arjen lähestymisestä :). Mutta tää mörköolotilamaisuus kyllä häipyy tästä, vaikka käynnistymisvaikeuksia on ollut... Tovin päästä ulos touhuamaan, puukuuriin pitää roudata puita, joten ei tässä sammaloitumaan vielä jouda....

...ja koskapa tuolla ulkosalla hipsuttelee ihan hiljaksiin tommosia pikkiriikkisiä lumihöttösiä, niin ainakin kertaalleen on heittäydyttävä hankeen äksäilemään(y)!
Sit niit kuvia lumienkulituotoksista tai muuten mä en usko!
Eihän kukaan tolkkupäinen hyppää nakuna hankeen heiluttamaan raajojaan, ainaskaan jos ei ole hyvin lämmitetty sauna persumuiksissa?

Ja asiasta kukkaruukkuun, lämmitätkö sä oikeesti puilla?
Yks tai kaks uunia vielä menee mut vanhalle kototönölle mä laitoin keskuslämmityksen heti kun takataskussa oli ylimääräiseltä vaikuttava seteli.
 
Sit niit kuvia lumienkulituotoksista tai muuten mä en usko!
Eihän kukaan tolkkupäinen hyppää nakuna hankeen heiluttamaan raajojaan, ainaskaan jos ei ole hyvin lämmitetty sauna persumuiksissa?

Ja asiasta kukkaruukkuun, lämmitätkö sä oikeesti puilla?
Yks tai kaks uunia vielä menee mut vanhalle kototönölle mä laitoin keskuslämmityksen heti kun takataskussa oli ylimääräiseltä vaikuttava seteli.
..mää mittään kuvia mihinkään:cautious:..joku tolkkupäisyyden raja siinäkin hommassa :)...ja tiiä nyt siitä nakusukeltamisesta, kunhan joutas etes vaatteet päällä sinne äksäilemään ja huokasemaan :)...se kyllä on jotain huikeeta, olla vaan siinä ja kattella taivasta ja hengittää <3. Mun juttu ehdottomasti :)!

Jep, puilla mennään :). Tässä on puulämmitteinen vesikeskus eli touhua riittää. Ja toisinaan sanomistakin :D mutta näillä mennään...lottovoittoa odotellessa tjtn..tikunhalkoja kaivellaan pois käpälistä ja säikähdetään toisinaan nokinaamaa :D
 
Millä mää sitten imuroisin (n)
Ja en raaski, tää on mun uskollinen ystävä vuosien takaa :love:
Ihania, sujuvia tanssiaskeleita imurin kera :)

...toi ois jossain vaiheessa esillä täälläkin, taidan olla julma ja kiristän tuon esikoisen tekemään Irman liikuttamisen

Eka koneellinen pyykkiä pesty, seuraavat kaksi vielä vuorossa (y) - puhdasta tulee!
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä