The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jahas, jokohan se ois oikeesti aika meikäläisenkin tälle päivälle vaikka rauhottua - tuli lennonjohtotornissa vilskettä ja vilinää, kiesus sentään....

*naps*

Tommonen pikkusievä ääni kuului ja tuntui mun nenänvarressa. Ja sitten tuli Sotku. Kuin ois sikaa pistetty:barefoot:...ja totta kai tirpanakin sattui siinä likellä olemaan, niin toinen säikähti ihan älyttömästi(n)..no ei siinä, niin mäkin...

Paljon sitä vaan ehtii tulemaan ennen kuin ehtii kylppäriin...nyt on isommat sotkut siivottuna, käsipyyhkeen nakkasin suorinvartaloin roskikseen ja sohvan ehdin pesasta, kuivukoon rauhassa, ja vaatteet on likoamassa...

Menee se perjantai- ilta näinkin - talouspaperirullan kans seurustellessa :)...
 
Joskus aikoinaan kun koiraa halusin niin luulin sen olevan silleen yli-innokas ja että niittä taitoja ois pitänyt olla, niitä onkin. Mutta meille sitten tulikin tuollainen joka ei ole herkkujen perään, kauhean arka jne.. Ei moni ois katellu tommosta koiraa kun aikuisena melkein otettiin (11kk) eikä ollut se mitä olin halunnut mutta kun mie sen näin siellä aran koiran 50 koiran kennelissä niin ajattelin että joku helpompi koira ois ollut, no, liian helppo. Otin tään 11kk vienokainon (ei oikea nimi) Ajatellen että tässä on oikeasti koira joka haastaa minut kunnolla, siis silleen että saan hänet luottamaan minuun jne . Tää on vaikein rasti mutta ku olen aina leuhkinut että olen elukoiden suosiossa jne niin tämä on oikea koira minulle. Minullekkin on haastetta. Eteenpäin on menty pienin askelin mutta pienetkin askeleet vie pitkälle,
HIljaa hyvä tulee :) - teille kummallekin. Luottamus onkin tossa vaiheessa tosi isossa roolissa ja se, että teillä kummallakin on hyvä olla :).

Ja sitä tiiäkään vielä, että mimmonen vöyhkänä tuosta ihanasta vielä tuleekaan :), jos ei vaikka aikasemmin vain ole saanut jotenkin olla semmoisena...
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Tommoinen koira ei ole mikään sylipuudeli.

Sen vuoksi mä luen hiton mielelläni että valjaat on tilattu.
Onpas :) - kun on päässyt kunnolla menemään ja tekemään ja purkamaan energiaansa. Ihan taatusti tykkää olla rapsuteltavana ja söpösteltävänä.

Ja mikäs muuten on sen parempaa kun ulkona peuhata leikkiväisen koiran kanssa kunnolla, se käyt tosi hyvästä treenistä vallankin kun lumihangessa porkkaa menemään saati että testailee koiran kanssa uusia juttuja :)
 
Iltaa/yötä! Kaikki tais jo ehtiä nukkumaan. Mä tulin iltavuorosta. Meillä oli tosi hauskaa harjoittelijan kanssa. Siitä on tainnu tulla mun lempityökaveri oman parhaan ystävän jälkeen tietenkin, samalla työpaikalla kun ollaan :)

Kämppiksen siskot tosiaan tuli. Älysin vasta äsken, että mulla jäi kaikki rommipullot sun muut tohon keittiön pöydälle :LOL: En mä niitä joka ilta naukkaile, mutta ne on siinä kätevä olla. Luulevat mua ny varmaan jokskin juopoksi... :oops: Väsyneitä tyttöjä, menivät jo nukkumaan. Toivottavasti niitä ei haittaa, kun heittelen kumipalloa kissalle, ja se ryntäilee pitkin kämppää.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Iltaa/yötä! Kaikki tais jo ehtiä nukkumaan. Mä tulin iltavuorosta. Meillä oli tosi hauskaa harjoittelijan kanssa. Siitä on tainnu tulla mun lempityökaveri oman parhaan ystävän jälkeen tietenkin, samalla työpaikalla kun ollaan :)

Kämppiksen siskot tosiaan tuli. Älysin vasta äsken, että mulla jäi kaikki rommipullot sun muut tohon keittiön pöydälle :LOL: En mä niitä joka ilta naukkaile, mutta ne on siinä kätevä olla. Luulevat mua ny varmaan jokskin juopoksi... :oops: Väsyneitä tyttöjä, menivät jo nukkumaan. Toivottavasti niitä ei haittaa, kun heittelen kumipalloa kissalle, ja se ryntäilee pitkin kämppää.
Pikkusen rommia niin ei ainakaan sua häirihe :)
 
Katos kehveliä :) - mä löysin tässä itelleni äärimmäisen selkokieliset ja vaihekuvienkin kera ohjeet keppihevosen tekemiselle(y). Do dih - nyt vois olla saumaa sitten lähteä tekemään pienimuotoista yllärikilleriä...vähänkö oon nyt innoissani :)....!

Mutta mä menen nutulleni nyt just. Joten...

...nuku hyvin ja näe kauniita unikuvia :)*pus*
 
Mä valitsin kissani sen perusteella, kun se roikkui niin hulivilinä mun puntissa kii. Yritti pikkuinen kaikin voimin kömpiä syliin :love: Tuli niin villi vaikutelma tosta, niin oli pakko ottaa se mukaan. Ja villi kissa siitä on tullut :D

Oli kyllä vaikea valita, kun ladossa niitä kattelin. Yksi kisu hyrisi koko käynnin ajan mun sylissä, yksi ujosti kurkki välillä mun selän takaa ja meni taas piiloon, ja tuo roikkui siinä lahkeessa ku mikäki apina. Hyvän valinnan tein. Teki kyl mieli ottaa ne kaikki kisut mukaan. Mut ei ne yksiöön ois mahtunu, eikä opiskelija niitä ois voinu ruokkia.
 
Joskus aikoinaan kun koiraa halusin niin luulin sen olevan silleen yli-innokas ja että niittä taitoja ois pitänyt olla, niitä onkin. Mutta meille sitten tulikin tuollainen joka ei ole herkkujen perään, kauhean arka jne.. Ei moni ois katellu tommosta koiraa kun aikuisena melkein otettiin (11kk) eikä ollut se mitä olin halunnut mutta kun mie sen näin siellä aran koiran 50 koiran kennelissä niin ajattelin että joku helpompi koira ois ollut, no, liian helppo. Otin tään 11kk vienokainon (ei oikea nimi) Ajatellen että tässä on oikeasti koira joka haastaa minut kunnolla, siis silleen että saan hänet luottamaan minuun jne . Tää on vaikein rasti mutta ku olen aina leuhkinut että olen elukoiden suosiossa jne niin tämä on oikea koira minulle. Minullekkin on haastetta. Eteenpäin on menty pienin askelin mutta pienetkin askeleet vie pitkälle,
Pitääkö mun vetää sanani takaisin? Tuskin.

Tommoinen Husky ei tosiaankaan ole mikään perhekoira vaan noteeraa muut perheenjäsenet suhteessa sinuun.

Mä en ole yhtään otettu siitä, että kummipoikani hauveli tottelee mun käskyjäni. Kunnolla koulittu koira ei tee noin eikä edes syö ruokaa mitä annan.

Jos saat Huskyn tottelemaan itseäsi niin luvassa on vaimoakin parempi puoliso.
Jos et saa niin toivottavasti sinulla on luoti valmiina
 
Joo ei ole sylipuudeli. Vetokoira niin kesällä kuin talvella.
Norjaan saatan ottaa mukkaan laukkuja kantamaan, muutaman vodka pullon jaksaa kantaa seki ja omat evväät :D Paitsi jos opetan sen syömään kallaa niin ei tartte evväitäkään!
Kallaahan sieltä saa. Saa muualtakin, kerran kaverin kanssa Inarin pää piirteittäin maa kuuntiin mentiin ihan ulos piä maanteiltä otettiin mukkaan vooita ja suolaa ei muuta viis päivää pärjättiin ihan hyvin. Pyyntimiehet ja saantimiehet on iha eri homma nääs.

edit. Ääh väärä lainaus mutta ihan sama :)
 
Mä valitsin kissani sen perusteella, kun se roikkui niin hulivilinä mun puntissa kii. Yritti pikkuinen kaikin voimin kömpiä syliin :love: Tuli niin villi vaikutelma tosta, niin oli pakko ottaa se mukaan. Ja villi kissa siitä on tullut :D

Oli kyllä vaikea valita, kun ladossa niitä kattelin. Yksi kisu hyrisi koko käynnin ajan mun sylissä, yksi ujosti kurkki välillä mun selän takaa ja meni taas piiloon, ja tuo roikkui siinä lahkeessa ku mikäki apina. Hyvän valinnan tein. Teki kyl mieli ottaa ne kaikki kisut mukaan. Mut ei ne yksiöön ois mahtunu, eikä opiskelija niitä ois voinu ruokkia.
Aikanaan kun kissaa käytiin hakemassa kävi sillai, et pentu hyppäsi pojan 3v syliin ja poika sanoi, että tää on mun ja tän nimi on pumpuli. Valinta ei ollut vaikea.
 
Pitääkö mun vetää sanani takaisin? Tuskin.

Tommoinen Husky ei tosiaankaan ole mikään perhekoira vaan noteeraa muut perheenjäsenet suhteessa sinuun.

Mä en ole yhtään otettu siitä, että kummipoikani hauveli tottelee mun käskyjäni. Kunnolla koulittu koira ei tee noin eikä edes syö ruokaa mitä annan.

Jos saat Huskyn tottelemaan itseäsi niin luvassa on vaimoakin parempi puoliso.
Jos et saa niin toivottavasti sinulla on luoti valmiina
Ei ole nuin yksinkertaista. Irti en ikinä voi tätä pitää koska se juoksis het kaksikymmentä kilometriä ja sitten vasta miettis mitä tekis. Sen (miettimisen) jälkeen se juoksis 40 km. jne.
Koska se on vittu jalostettu siihen, juoksemiseen.
Siksi en suuttunut sille kun karkas multa ja juoksi 10 km ennenkuin sain kiinni. En moittinut sanallakaan, saatikka fyysisesti. Enkä myöhemminkään kun karkas. Kun sen vittu Pitää juosta! Siihen se on tehty.
 
Aikanaan kun kissaa käytiin hakemassa kävi sillai, et pentu hyppäsi pojan 3v syliin ja poika sanoi, että tää on mun ja tän nimi on pumpuli. Valinta ei ollut vaikea.
Hih! Mun ystävä hankki ekan kisunsa hetken mielijohteesta. Oli aina ollut koiraihmisiä. Kävivät sitten mummolassa kattomassa naapurin pentuja ihan muuten vaan. No yksi nukahti syliin ja siinä vaiheessa kaveri sanoi poikaystävälleen, ettei voi enää jättää sitä sinne. Veivät kisun kotiinsa, vaikkei ollut vielä koppaa, laatikkoa, ruokaa. Mutta hyvän kodin sai ja täydelliset hoitajat :)
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä