Näinpä. Mut mulla onneks riittää toi melatoniiniMelatoniini ny ei o mikään unilääke paitti jos sen puutteessa sitä syö päivittäin.
Varsinaiset unilääkkeet sit on todella paskamaisia koska jos niihin ittensä totuttaa niin unta on turha toivoa ilman niitä. Ja ne pitää tajun kankaalla koko seuraavan päivän vaikka olisi näennäisesti hereillä.
Lekurilta saa pyytäessä stilcknoktia joka vie tajun kankaalle heti eikä vaikuta pitkään, mut siinäkin on sama vika. Jos siihen totuttaa ittensä voi heittää hyvästit terveelle nukahtamiselle.
Sinun pitää nuorisokaarti kouluttaa siten, että nukkumaan mennessä toiseen jalkaan laitetaan vihreä ja toiseen punainen sukka. Ja aamulla katsotaan kumpi jalka laitetaan ensin lattiaan.Huomentapäivää kaikille - ja perjantaita!
Ylösnousemus suoritettu aikapäivää sitten, ipanat kiipeävät pitkin seiniä - ovat kaikki kolme ihanan herttaisesti nousset väärällä kintulla ylös - eli tunnelmat ovat kohdillansa, onneksi ens viikolla on arki ja koulun aloitukset
Pullataikina on kohoamassa, kohta pääsen leipomaan piiiitkästä aikaa. Taidan laittaa pullien kaveriksi tulemaan myös jonkun marjapiirakan, kerran tarpeitakin löytyy.
Rennosti eteenpäin, kiukkukööristä huolimatta - tai just sen takia
Oi! Kotka on mun lempiotus.Huomenii!
Luita muhimassa. Niiden liemi ja lihat pääsevät hernekeittoon.
Niinjoo, ja merikotka kaarteli tovi sitten pihan yllä. On se mahtava!
Aletaanko heti aamusta?
..entäs sitten kun aloittaa päivänsä tipahtamalla sängystä peffallensa...onkos se sitten tuon savolaisen sankarin - Vituixmänin - kaksoisveli...Persiillenmän?Sinun pitää nuorisokaarti kouluttaa siten, että nukkumaan mennessä toiseen jalkaan laitetaan vihreä ja toiseen punainen sukka. Ja aamulla katsotaan kumpi jalka laitetaan ensin lattiaan.
Jos se sit on se punainen, niin se on tarkoituksellinen mielenilmaus.
Olenko muistanut kertoa, että sinä olet aivan harvinaisen ihana?..entäs sitten kun aloittaa päivänsä tipahtamalla sängystä peffallensa...onkos se sitten tuon savolaisen sankarin - Vituixmänin - kaksoisveli...Persiillenmän?
Näää...meillä tuuletetaan tunteita eli näitä tulee ja menee todella nopealla tahdilla , se mikä aamulla oli on nyt jo huttua...eli mikä aamu ja mikä tilanne?!
Höh sun kanssas siellä ...kiitosOlenko muistanut kertoa, että sinä olet aivan harvinaisen ihana?
Älä koskaan ikinä muutu.
Asia jota routamisun kaltaiset naarasotukset eivät ymmärrä...Höh sun kanssas siellä ...kiitos
...ymmärrykseni en ole ikinäkoskaanmilloinkaan sanonut olevani se välkyin(...ööö..suomenkieli on näemmä kadoksissa) - mutta tommosta eemelimäisyyttä elä ite ikinä lähe itestäsi poistamaan, vaan anna sen olla kuin toisena ihonasAsia jota routamisun kaltaiset naarasotukset eivät ymmärrä...
Mitä viimeksi kävin vessassa niin totesin olevani mies. Se pätevöittää minut naisasioiden erikoisasiantuntijaksi.
Jos lähikauppaani joskus eksyy routamisun kaltainen nainen, niin hän saa olla hyvin varuillaan koska minä kosin heti ja mietin seurauksia myöhemmin.
Tämä ei ole mielipide vaan asiantuntijalausunto.
PäivääJa perjantaita ketjuun! Mulla vähän ketuttaa kun viikonlopun piti jo alkaa mutta nyt sen alotus viivästyy.Kulutin siis aikaani käymällä päiväsuihkussa