The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta :) Ihqulle tsemppiä :)
Nukuttu taas kissa kainalossa, toinenkin tuli viereen vähäksi aikaa. :love:

Se olis taas perjantai :eek:
 
Melatoniini ny ei o mikään unilääke paitti jos sen puutteessa sitä syö päivittäin.
Varsinaiset unilääkkeet sit on todella paskamaisia koska jos niihin ittensä totuttaa niin unta on turha toivoa ilman niitä. Ja ne pitää tajun kankaalla koko seuraavan päivän vaikka olisi näennäisesti hereillä.

Lekurilta saa pyytäessä stilcknoktia joka vie tajun kankaalle heti eikä vaikuta pitkään, mut siinäkin on sama vika. Jos siihen totuttaa ittensä voi heittää hyvästit terveelle nukahtamiselle.
Näinpä. Mut mulla onneks riittää toi melatoniini :)
 
Huomentapäivää kaikille :) - ja perjantaita!

Ylösnousemus suoritettu aikapäivää sitten, ipanat kiipeävät pitkin seiniä - ovat kaikki kolme ihanan herttaisesti nousset väärällä kintulla ylös - eli tunnelmat ovat kohdillansa(y), onneksi ens viikolla on arki ja koulun aloitukset :D

Pullataikina on kohoamassa, kohta pääsen leipomaan piiiitkästä aikaa. Taidan laittaa pullien kaveriksi tulemaan myös jonkun marjapiirakan, kerran tarpeitakin löytyy.

Rennosti eteenpäin, kiukkukööristä huolimatta - tai just sen takia :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Pullat pyöräytetty, yllättävän paljon sainkin aikaiseksi:confused::p, nyt kohoavat vielä toisen kerran liinan alla ennen kuin laitan munaa kylkeen ja raesokeria pinnalle...taidanpa tehdä muutaman voisilmäpullankin...

Kahdet ipanat häädetty iloisesti pihamaalle temuamaan, ja äänistä päätelleen siellä taitaa olla enempikin seurakuntaa :)...ja naapurin emännälle lainasin sitten akuuttitarpeeseen ja -hätään parit pääsiäissulatkin :)...se mitä tästä torpasta ei löydy, niin sitä ei sitten tarvita(y)

Kauppalistaa väsäilen - turhaan :D - mutta jos jotenkin saisin ajatuksia jäsennellyksi...ja hei, peukalo on muuten ok :). Ei kipuile, toki on kosketettaessa eli peukkua käytettäessä arka mutta muutoin kunnossa. Mutta - mikä hiisi on tää räkätautisen juoni:confused:...taas on olo kuin nessumannekiiniä pukkais...haa, kauppalistaan ylös inkivääriä! Ja valkosipulia!

Mutta kyllä tää tästä taas...suttaantuu :D
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis ja Kais
Huomentapäivää kaikille :) - ja perjantaita!

Ylösnousemus suoritettu aikapäivää sitten, ipanat kiipeävät pitkin seiniä - ovat kaikki kolme ihanan herttaisesti nousset väärällä kintulla ylös - eli tunnelmat ovat kohdillansa(y), onneksi ens viikolla on arki ja koulun aloitukset :D

Pullataikina on kohoamassa, kohta pääsen leipomaan piiiitkästä aikaa. Taidan laittaa pullien kaveriksi tulemaan myös jonkun marjapiirakan, kerran tarpeitakin löytyy.

Rennosti eteenpäin, kiukkukööristä huolimatta - tai just sen takia :)
Sinun pitää nuorisokaarti kouluttaa siten, että nukkumaan mennessä toiseen jalkaan laitetaan vihreä ja toiseen punainen sukka. Ja aamulla katsotaan kumpi jalka laitetaan ensin lattiaan.

Jos se sit on se punainen, niin se on tarkoituksellinen mielenilmaus.
 
Sinun pitää nuorisokaarti kouluttaa siten, että nukkumaan mennessä toiseen jalkaan laitetaan vihreä ja toiseen punainen sukka. Ja aamulla katsotaan kumpi jalka laitetaan ensin lattiaan.

Jos se sit on se punainen, niin se on tarkoituksellinen mielenilmaus.
:cautious:..entäs sitten kun aloittaa päivänsä tipahtamalla sängystä peffallensa...onkos se sitten tuon savolaisen sankarin - Vituixmänin - kaksoisveli...Persiillenmän:unsure::alien:?

Näää...meillä tuuletetaan tunteita eli näitä tulee ja menee todella nopealla tahdilla :), se mikä aamulla oli on nyt jo huttua...eli mikä aamu ja mikä tilanne?!:)
 
Mulla mittään raesokeria ookaan:eek::confused::alien:?! Kuka Kumma täällä taas.... no, lennosta uusi suunnitelma pullille, osasta kuitenni voisilmäsiä, osasta saapi tulla tommosia pikaisia kaurahiutalekuorrutteisia makiaisia :p....

Sutta ja sekundaa taas keittiössä, voi morjens taas :D
 
:cautious:..entäs sitten kun aloittaa päivänsä tipahtamalla sängystä peffallensa...onkos se sitten tuon savolaisen sankarin - Vituixmänin - kaksoisveli...Persiillenmän:unsure::alien:?

Näää...meillä tuuletetaan tunteita eli näitä tulee ja menee todella nopealla tahdilla :), se mikä aamulla oli on nyt jo huttua...eli mikä aamu ja mikä tilanne?!:)
Olenko muistanut kertoa, että sinä olet aivan harvinaisen ihana?

Älä koskaan ikinä muutu.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja FreezeCat
Jou, laiska emäntä luettelee töitään:notworthy:, viimonen pullapellillinen uunissa...tuoksuttaa tuoksuttaa*nenä pitkällään menee täällä* :p...ja mustikkapiirakka odottaa vuoroaan.

Mä oon ihan älyttömän hövelillä tuulella näemmä:barefoot:

Ja kohta porisee jauhelihakeitto. Ja sitten ulos. Kuhan - pulipuli - saan tässä vielä ton pesukoneenkin pyörimään...
 
Olenko muistanut kertoa, että sinä olet aivan harvinaisen ihana?

Älä koskaan ikinä muutu.
Höh sun kanssas siellä :):oops::barefoot:...kiitos :)

Mä tykkään ihan hurjasti Egotripistä :). ..kin...

...ja - mä nyt oon tämmönen kuin oon. Ei kaikki tykkää, eikä tarviikaan :). Kehityskelpoiseksi yksilöksi kuitenki itteni laitan, että joka päivä oppisin jotain ja menisin eteenpäin...tosin tämmönen kun oon, niin ehken ihan heti sitä oppimista ei oikein näy:barefoot::D...mutta viiveelläkin on oma tarkoituksensa :)

Tuituisäisäi, AaKoo :) - otetaan päivästä kunnolla otetta ja koppia ja pidetään kiinni :)
 
Höh sun kanssas siellä :):oops::barefoot:...kiitos :)
Asia jota routamisun kaltaiset naarasotukset eivät ymmärrä...
Mitä viimeksi kävin vessassa niin totesin olevani mies. Se pätevöittää minut naisasioiden erikoisasiantuntijaksi.

Jos lähikauppaani joskus eksyy routamisun kaltainen nainen, niin hän saa olla hyvin varuillaan koska minä kosin heti ja mietin seurauksia myöhemmin.

Tämä ei ole mielipide vaan asiantuntijalausunto.
 
Asia jota routamisun kaltaiset naarasotukset eivät ymmärrä...
Mitä viimeksi kävin vessassa niin totesin olevani mies. Se pätevöittää minut naisasioiden erikoisasiantuntijaksi.

Jos lähikauppaani joskus eksyy routamisun kaltainen nainen, niin hän saa olla hyvin varuillaan koska minä kosin heti ja mietin seurauksia myöhemmin.

Tämä ei ole mielipide vaan asiantuntijalausunto.
:D...ymmärrykseni en ole ikinäkoskaanmilloinkaan sanonut olevani se välkyin:barefoot:(...ööö..suomenkieli on näemmä kadoksissa:oops:) - mutta tommosta eemelimäisyyttä elä ite ikinä lähe itestäsi poistamaan, vaan anna sen olla kuin toisena ihonas :)

Ja - anna palaa, frank (y)! Sitä koskaan tiiä, kehen saattaa jopa siinä lähikaupassaan törmätä :)...
 
Mutta mä nostan kytkintä nyt, jeeeiii :), ja menen tekemään jollain kokoonpanolla ulos naamaliikkeitä :)

Ilma on siellä kuin maitovelliä mutta punapsokisuutta kohti mennään!

Letkeetä ja kepeetä, keinuvan sujuvaa päivää sulle :)*huiskuttaa*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä